{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Vurdering af min bil {{forumTopicSubject}}

Hej

Har haft min bil til salg et stykke tid nu og får også en del tilbud men fælles for dem er at de næsten alle er inklusiv byttebil, hvilket jeg ikke er ret meget for, så ville høre om prisen er sat rigtigt i forhold til ren handel ? Begrund gerne jeres ca. pris


Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af min bil
  • #1   6. aug 2012 Nye billeder det kan give godt:)

  • #2   6. aug 2012 Billeder der kan bevise du har den, så folk ikke spilder deres tid på en fantasi bil ville hjælpe, da dine billeder er utrolig dårlige og utydelige.

    Men det har været oppe før at folk herinde ikke vil slippe penge for biler, men derimod smider en bil med de ikke selv kan finde ud af at sælge. =)


  • #3   6. aug 2012 Det må i undskylde har ikke været klar over opløsningen på billederne er så dårlig da den også er til salg på andre sider, hvor de samme billeder ikke har været så grynede .

    Sætter hurtigst muligt 1-2 billeder op, hvor man kan se det virkelig er min bil ! Evt med et stykke papir med navn eller lign. på hehe


  • #4   6. aug 2012 Navn er ikke nødvendig, bare at man kan se det er dine billeder.

    Da dem du har nu kan ligne noget du har "lånt" fra en anden hjemmeside. =)


  • #5   6. aug 2012 Ja smid nogle ordenlige billeder op af den smiley ville selv gå uden om den hvis det var den klasse jeg kiggede bil i og så disse billeder

  • #6   6. aug 2012 Hvad vil en forhandler give?

  • #7   6. aug 2012 Det er en rigtig flot og lækker bil du har til salg Peter.
    Som de andre skriver, så skal det med billederne ordnes, det vil være en god start. Prisen ligger måske over det flertallet af mange af de unge mennesker på bilgalleri'et har budget til, så at du også sætter den til salg på bilbasen.dk og dba.dk vil bestemt være det rigtige.
    Hvad prisen angår har jeg ikke undersøgt hvad din bil burde koste, men den ser bestemt ikke høj ud.
    Jeg har selv erfaret at det kræver tid at sælge bil privat, men det lønner sig bestemt hvis man har tiden til at vente lidt.

    Held og lykke med salget af denne fede Bmw smiley


  • #8   6. aug 2012 Billederne er rettet nu så alt skulle vel være i orden.
    Tilbage til topic, er prisen fair? begrund gerne?


  • #9   7. aug 2012 Hvis den ikke solgt så er den jo ikke fair..

    men du har en speciel bil, og problemet er at den henvender sig til en mindre målgruppe, så SELVOM at den er flottere og mere dyr end en std.. så koster den ikke mere end den billigste std 530d ville koste..

    jeg ved at man kan handle som en 530d for 160-180k.. så din pris skal ihvertfald 20-30.000kr ned..


  • #10   7. aug 2012 Mirza er inde på det helt korrekte her. En bimmer som din er som sådan meget attraktiv og køres af folk i alle aldre, men sådan som den ser ud (intet kritisk ment om udseendet) er den nok primært henvendt til yngre mænd eller drengerøve, som nok ikke står først i køen med et par hundredetusinde i kontanter til en ny bil. Derfor foreslår de en byttehandel, fordi de med alt sandsynlighed selv ejer en forholdsvis dyr bil, som henvender sig til samme målgruppe og også er svær at komme af med.

    Har du ikke et par mindre bombastiske fælge, evt. et par pæne originale BMW-sutter? Jeg tror, sammen med opslag på mere seriøse sites som fx Bilbasen eller DBA, at det vil fremme din mulighed for en kontant handel.


  • #11   7. aug 2012 Ville nok starte med at rette i din tekst på annoncen.

    For jeg lagde mærke til at flere ting, blev nævnt flere gange smiley


Kommentér på:
Vurdering af min bil

Annonce