{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spacere på 5mm med centrering 4x100 57.1 mm
  • #1   11. aug 2012 Du kan garanteret bruge spacere til en E30. Den har nemlig 4x100 57,1.

Kig ved koed.dk under E30.

• #2   11. aug 2012 du finder ikk nogen i 5mm med centrering . har ikk set det nogen steder endnu . .thansen har nogen i ret fed kvali i 12mm ved jeg .. og ja de er fin kvalitet. og fint lige osv. er målt efter af en maskinmester

• #3   11. aug 2012 Koed har spacer i 5 mm til hver side smiley

• #4   11. aug 2012 Michael . Ja men ikk 5mm spacer med centrering som det jo nu engang er han spør efter ..

med mindre der gods nok i den org centrering på navet af bilen til at nå i gennem spaceren .. så kan de ikk bruges til en skid spacere uden centrering

• #5   11. aug 2012 Jo de har da.
    Spacer system 2.

• #6   11. aug 2012 Ja det ser jeg nu..

Umiddelbart har jeg bare svært ved se der kan være meget gods til centreringen i en 5mm spacer. da navet jo netop går i gennem og derfor er der ingen gods på ydersiden .

men så lærte jeg da lidt nyt i dag at der fåes 5mm spacere med centrering også. har aldrig set dem før ..

• #7   11. aug 2012 @Michael N

Jo det findes og kan skaffes... Men der VIL jo blive luft mellem spaceren og bremseskiver hvis bilens nav går ud med mere end 5mm. Og typisk stikker navene fra bilen ud med 10-13mm..

• #8   11. aug 2012 I ved vel godt at centerringen er overflødig så snart fælget er spændt på ikke?
    Den bruges egentlig kun til at man ikke spænder fælget skævt på.

• #9   11. aug 2012 @Michael N.. Jo og du vil så belærer os med hvad??

Hvorfor lave spacere med centrering hvis man egentlig ikke har brug for det..

• #10   11. aug 2012 Det var egentlig bare en kommentar til Rene J's indlæg.

En centerring skal ikke have noget vildere gods.. Så kan ikke se hvad problemet er i at bruge en spacer på 5 mm med centerring??
    Ellers misforstår jeg hvad han mener i hvert fald smiley

• #11   11. aug 2012 Nej.. men vi er vel enige om at diameteren på centreringen er den samme som på bilen.. korrekt??

Hvis bilen nav så stikker 10mm ud og du så sætter en 5mm spacer på, så vil der være 5mm luft mellem spacer og bremseskive. Og det dur ikke..

• #12   11. aug 2012 Tror ikke helt jeg er med.

Altså, du smider jo spaceren på navet, så du bare rykker fælget de 5 mm længere ud, hvor centerringen følger med? Eller har jeg misforstået hvad det er han vil?

• #13   11. aug 2012 Nej du har ikke misforstået hvad han vil.. Men den spacer med centrering som du henviser kan ikke bruges fordi der er centrering på i samme diameter som bilen har... Og tykkelsen på spaceren er mindre end bilen nav er... Så det er fysisk umuligtat få det til at fungere...
    Hvordan vil du sætte en spacere på med navdiameter på 57,1mm udvendigt på en bil med navdiameter på Ø57,1mm udvendigt.. Spaceren skal jo ind over navet og sidde.

• #14   11. aug 2012 Ah ja, selvfølgelig smiley Men det er bare de spacere jeg selv bruger til min e30 med samme nav størrelse smiley
    Men stod der ikke også bare, at de passede på nav ø51,4 eller hvad det var og ikke deres størrelse?

Kommentér på:
Spacere på 5mm med centrering 4x100 57.1 mm

Annonce