{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne el i væg 1.000 kr.
  • Vand fra opvaskemaskine pumpes ikke ud 900 kr.
  • vandvarmeren fungerer ikke 1.500 kr.
  • Reparation af Ifö Spira toilet 1.500 kr.
  • Gulv lægning 1.500 kr.
  • skrifte bruse amateur på badeværelse samt udskifte lille vask med amateur l 4.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL BG ADMIN
  • #1   17. aug 2012 Igen..?

• #3   17. aug 2012 Hvad er der galt med markedet?

• #4   17. aug 2012 Autolakereren:
    Dette problem er vi i gang med at løse nu, og det bliver rettet i løbet af dagen.

Når du oplever tekniske fejl, er det vigtigt, at du skriver til "Kontakt" ( www.bilgalleri.dk/faq ), da det ikke er sikkert at vi ser indlæg i forum.

Men som sagt fejlen bliver rettet i dag smiley

Mvh. Rikke/BilGalleri

• #5   17. aug 2012 Hej BG Admin/Rikke

Er du venlig lige at smide en kommentar inde hos mig også? http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/928439-ja_det_nye_bilgalleri_igen

Hvis du lige kan give et modsvar eller sige hvorfor tingene er som de er...

• #6   17. aug 2012 Er det rodet. hmm jamen klart det er rodet hvis man ikke vil sætte sig ind i noget nyt.

• #7   17. aug 2012 Hvis man har en iq på lidt mere end 32, burde det ikke være noget problem med det nye BG. Men man skal da lige bruge 10 min. første gang.
    Kan ikke se noget problem...

• #8   17. aug 2012 MØRCH: det har intet med iq at gøre, jeg betaler for en tjeneste, så har det bare af at virke, selv når det virker, er designet rodet... men det er slut fra mit vedkommende med at betale for vip...

• #9   17. aug 2012 Klart at ting skal virke, når man betaler for det. Men jeg har bare ikke oplevet det endnu, at det ikke virker, og har da nok prøvet det meste her på BG.
    Ser da lige så meget video, læser indlæg, se i markedet, og savler over lige så mange fede biler som før det nye BG.

• #10   17. aug 2012 Jeg gider heller ikke betale for VIP mere... Synes det er spild af penge når man kan sælge gratis på f.eks DBA.dk. Hvor der også er mere sikkerhed.

• #11   17. aug 2012 Wee. Så kan vi være heldige at alle de useriøse, SG ungerne og brokkehovederne smutter herindefra.. Ååh det ku være så dejligt.. jeg holder ik på dem der vil smutte.

• #12   17. aug 2012 kenny h: *suk*

Kong Gulerod: Så du følger bare flokken uden at gø?
    Synes du seriøst, at det hele er blevet bedre? Eller bruger du kun forummet som mange af os andre, og synes det virker fint nok?
    At der lige er kommet en facebook thumbsup og man kan redigere i 5 minutter?

• #13   17. aug 2012 Så man SKAL brokke sig hvis man ikke syntes det er blevet bedre? Jeg syntes ikke det er blevet dårligere. Det er vel som med pensionister og autister, der skal helst aldrig ske forandringer, for så kan de ikke finde ud af det..

• #14   17. aug 2012 Jeg synes efte rnoget di også det fungere ok, der er nogle få ting, som farvekontraster og sådan der mangler lidt.
    Men generelt synes jeg nu siden fungerer fint...

• #15   17. aug 2012 jeg kunne bedre lide det gamle design, men har vænnet mig til det nye og bruger det på samme måde som før

• #16   17. aug 2012 det userøst at opdate til en helt nyt layout der er probbet med fejl. for at få
    redigering af forums i 5minutter
    like knappen.
    video direkte i forum´s
    og
    flere reklamer

hvordan kan man ingnorere folks ønsker og stadig kræve betaling... fok har savnet et bedre markede, den del er blevet eget dårligere end før. folk ville havde bedre søge fungtioner i forums. igen ingen positiv ændringer. hvorfor skal nogleting starte i bundne ogslutte i toppen og andre ting omvendt.?

Rikke/BilGalleri hvorforskal man skrive på til jer direkte?
    så andre folk ikke kan se de ikke er de eneste der ikke finder siden iorden?
    skriver at princip ikke til jer direkte da jeg ikke mener jeres kompetancer er gode nok til at ændre på problemer alligevel. set ud fra det crap i har valgt at oploade og de tiltag i er kommet med.

• #17   17. aug 2012 Jeg havde også et problem, jeg kunne kun søge E39'ere til og med år 2000, men min gamle var en 02'er, som så er slettet herinde. Det skal lige siges jeg ikke har haft den oprettet det har tidligere ejer smiley

• #18   17. aug 2012 Gulerod: Du er ikke nem at tale fornuft med... Jeg snakker ikke om brok, men konstruktivt kritik / spørgsmål ang. designet.

Men alligevel vil jeg næsten svare ja til dit spørgsmål!

• #19   17. aug 2012 lasse og så ville siden lukke ned da meget få ville gide at betale for en side er er så skod... har ad-block og det tager det værste af reklamerne..

• #20   17. aug 2012 lasse.
    jeg gider ikke betale til en side er er så elendig efter det nye design.
    at firma´er reklamere her inde er jeg lige glad med har ad-block til at fjerne dem...

men som du sikkert ville vide hvis du gad læse det hele.
    så er flere reklamer en del at tiltagende på det nye layout.
    vi havde reklamer før men nu der blevet plads til flere.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.720
    #21   17. aug 2012 Før jeg fik ad-block, der lagde jeg mærke til at der ikke var flere reklamer end før... Det virker lidt som om at hvis en siger noget lort om BG, så hopper andre hurtigt med på den og bitcher videre... En fælg bliver hurtigt til 5 honda'er... (En fjer bliver til 5 høns...) smiley

Igen hvis man GIDER at sætte sig ind i hvordan siden skal bruges, så er det ikke pisse svært, men det kræver jo at man er indstillet på forandringer... Det er jo åbenbart nemmere at læne sig tilbage og bare hyle og skrige som et lille barn der ikke får sin vilje, og håber på at det hele bliver ændret...

GUESS WHAT, IT AIN'T GONNA HAPPEN!

• #22   17. aug 2012 Det har altså ikke noget at gøre med, at man bare skal vænne sig til ting.... Gyser over hvordan verden ville se ud, hvis det var jeres tankegang der styrede udviklingen.

Det jeg vil frem til, er at designet bestemt IKKE er intuitivt!

Man skal ikke roode rundt, scrolle op og ned og sidde med lup og gennemsøge en side, for at finde det man skal bruge. Det er bestemt ikke intuitivt!

• #23   17. aug 2012 Det jeg "brokker" mig over, er dette her: http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/928439-ja_det_nye_bilgalleri_igen

<b>Siden er ikke intuitiv</b>... Jeg vil bestemt ikke spille smart, men hvis du ikke lige kender ordet, så slå det venligst op smiley

• #24   17. aug 2012 Man skulle satme ikke tro du er 32 år?!?

Hold da op en tone du fører dig.

Men du har ret i, at man ikke kan gøre alle tilfredse. Men hvis du så mit indlæg, så kan du se, at mange er utilfredse. På et tidspunkt var det 9 ud af 10!?

Og jo, jeg "brokkede" mig skam også i det gamle BG, især over søgefunktion og forum delen, ligesom nu, så spis du bare selv dine kiks.

• #25   17. aug 2012 Ej, nu stopper samtalen sgu.

Kan du kun bruge ordet tuder eller hvad!?
    For helvede en idiot du er!

Jeg bruger heller ikke denne side til bilrelaterede ting, men til at finde sjove ting, underligt nok.

Det kan godt ske, at fejlen ligger hos mig. Og det med 9 ud af 10 er simpel regning!? Der var 10 kommentarer, og 9 af dem var enige med mig. Gosh mand!

For ind i helvede du er en idiot af karaktér!
    Her prøver man at holde tonen sober, men det er fandme umuligt med den intelligenskvotient du render rundt med!

Mongolbarn nam nam!

Aaaarh, det var dejligt at få stresset af smiley

• #26   17. aug 2012 Hehe, nu brugte du ordet igen... Utroligt.

Du har overhovedet ikke forstået min mening med mine indlæg, så jeg stopper her. Det gider jeg ikke bruge tid på. Jeg fjerner "abonnementet" og fortsætter i mit "eget" indlæg. Hej hej

• #27   17. aug 2012 lasse RS s utroligt som du bare mener alt er perfekt...
    syntes du selv markedet funger. syntes du forumsøgningen er blevet bedre. eller har det bare redet din lille glæde at du har fået en "like" knap.?

man skal sku brokke sig over ting hvis man ikke er tilfreds med tingene. siden er ikke så super fed som den gamle var. der kunne jeg bruger timer på at kigge i markedet efter ting og sager. og det samme i fotoalbums. det nye layout er mere dødsygt end det gamle. det er gråt i gråt med blå knapper. man kan scrolle på forsiden for at få alt med. de kan efter min mening ikke være stolte af deres meget dårlige prestation...

Kommentér på:
TIL BG ADMIN

Annonce