{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mercedes vs vw
  • #1   26. aug 2012 er det ikk noget med begge modeller har det lidt svært med at holde toppen tæt?? og så har merser jo et lille problem med rusten vælter ud a dem desværre ellers rigtig lækker vogn

• #2   26. aug 2012 Golf Kongen: Det er ikke et problem med de nyere Vitoer, den 08'er vi har i firmaet er helt rustfri.

Jeg havde valgt Vitoen, og det lyder også til, når man snakker med andre håndværkere at den er mest problemfri. De 2 vi har i firmaet kører mere fejlfrit end Hiacerne. Dog kun 150hk versioner med manuel 6g.

• #3   26. aug 2012 Vito'en selvfølgelig.. Slet ikke et spørgsmål..

• #4   26. aug 2012 Jeg var også ude og prøvekøre begge to da jeg skulle vælge ny firmabil.. jeg må sige at støj niveauet i vw'en skuffede MEGET! damn hvor den larmer og lyder som en mercer fra 1980... selv i tomgang kan du ikke høre det er en CDI du sidder i, i vito'en.. ydermere synes jeg slet ikke at deres DSG skifter ligeså blødt og glidende som i vito'en..
    Jeg er virkeligt glad for mit valg af 122'eren.. min er 1år gammel og 28.000km og der har ikke været andet end jeg har været inde og få ny software til automatgearet, jeg fik min som nogle af de første her hjemme og de havde det med at skifte dårligt ned ved nedbremsning, men det viste sig at være ren computer "fejl" det to 2min også kørte den som en drøm.. en anden lidt sjov ting er at jeg købte min 122'er samtidig med en kammerart købte en transpeter 180hk DSG vi hør kørt ligemeget i dem og er begge håndværkere med ca samme arbejde og han køre altid 1km kortere på literen end mig.. smiley min ligger imellem 11 og 12 hans imellem 9 og 10..

• #5   26. aug 2012 Klart Vito

• #6   26. aug 2012 Har selv transporter nu fra 07 dig kun 1.9 men dem har lige smidt toppakning og turbo så det kniber lidt med tiltroen til vw. Jeg synes automatgearet i vito er klart bedst dog havde han kun en 113 hjemme da jeg prøvekørte så kan ville skaffe en jeg kunne prøve. Eneste minus jeg ser ved vito er rustproblemer men de skulle vel være løst?

• #7   26. aug 2012 vito ingen tvivl

• #8   26. aug 2012 Jens N: Vores 08'er er i hvert fald ude over det, den har ikke en plet, og er godt galvaniseret, så selv hvor den har brugsskrammer er der endnu ikke rust, og vi kører hovedsageligt som landbrugselektrikere, og der bliver bilerne brugt.

• #9   26. aug 2012 Rust kan jeg af gode grunde ikke snakke med om endnu.. smiley Men jeg fik min undervognbehandlet inden levering.. for at være på den sikre sidde.. du skal bare være opmærksom på at mercedes's rustgaranti bortfalder hvis den får pava.. Det fik jeg oplyst af forhandleren.. Så min fik tectrol..

Kommentér på:
Mercedes vs vw

Annonce