{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Må jeg køre i bilen i morgen (syn) {{forumTopicSubject}}

Hej min gl. bil skulle til omsyn i fredags men kunne ikke nå det,

men har nu solgt bilen og skal levere den til forhandleren imorgen når jeg henter min nye bil, må jeg køre de 90 km. til forhandleren imorgen eller er det helt udelukket.????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må jeg køre i bilen i morgen (syn)
  • #1   9. sep 2012 man må ikke ,men der sker vil ikke noget smiley

• #2   9. sep 2012 Du får jo de 2000 i bøde uanset smiley

• #3   9. sep 2012 tror ikke engang politiet har fået besked om den ikke har nået syn så hurtigt så kør stille og roligt og ladvær med at klask den forsikringen dækker nok ikke

• #4   9. sep 2012 2000 i bøde??? bilen jo solgt til forhandleren.

• #5   9. sep 2012 du skal have den synet inde du kan sælge den til en anden hvis den er kaldt til syn og i følge de nye regler for du også en bøde på 2000 for ikk at syne bilen til tiden

• #6   9. sep 2012 Du har også kunne få en bøde de seneste 33 kalenderdage, så du kører bare, for hvis bilen ikke er blevet lavet og omsynet så står du jo ligesom det har set ud siden du var til første syn..

Og nej du får kun en bøde hvis du bliver stoppet... og hvis du gør som de andre påstår, så kan du jo alligevel ikke gøre noget ved det...om du kører eller ej....

Så kør du bare op til forhandleren der har købt den, og så er den skid hvis slået....

Til nogle af jer andre...

Den skal sgu ikke synes for at en forhandler eller andre kan købe den... og der er jo ingen der har skrevet en dyt om omregistrerig, men nu er der jo heller ikke så mange billede i dette indlæg, så nok derfor nogen ikke har fået hele spørgsmålet med....

Selv om den skulle være omsynet i fredags, og hvis tingene ellers er blevet lavet, så kan man sikkert også få den omsynet på mandag, efter den foreliggende syn sraport, men man skal sikkert nok betale for et helt syn og ikke et omsyn...

Men nu var det jo heller ikke det som spørgsmålet var...

Så gentager lige .:

Hvis du har kørt i bilen siden den blev synet og ikke har lavet det til omsynet så kører du da bare derop, det er samme straf som du ville have fået de seneste 33 kalenderdage...

For en bil det skal omsynes må du kun køre til værksted i eller hjem... ellers ikke, og når du nu skal op til en forhandler så har du jo det som undskyldning nu... smiley

Kommentér på:
Må jeg køre i bilen i morgen (syn)

Annonce