{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Avensis
  • #2   12. okt 2012 en luna er laveste model, såvidt jeg husker går de i modellerne, luna, terra og sol samt sol plus.

    og såvidt jeg husker har den elruder foran, og det er alt.


  • #5   12. okt 2012 Det var godt nok en 1,6 jeg lidt i kiggerten

  • #6   12. okt 2012 1,8 er godt nok kedelig ja.. Men fuck hvor køre den motor bare hele tiden uden man skal tænkte over det. Super bil kan kun anbefalde dig den, har aldrig haft bøvl med min. men som de skriver kig lige efter rust der. er den holdt ved lige så ville jeg ikke være så nervøs.. men husk det er bare ingen racer. men køre dejligt smiley

  • #8   12. okt 2012 Jeg kan sagtens lave det hele selv, har en Toyota i forvejen, men kunne godt bruge lidt mere plads nu hvor man er blevet far

  • #9   13. okt 2012 Peter R -
    Det er noget vås, vi skiftede blokkene på de biler, toppen blev genbrugt.
    Derfor var det ikke små oliekanaler i toppen men mangel på køling af stempler, som derfor blev revet hvilket resulterede i højt olieforbrug.

    Roed -
    Gå efter en med en GRØN markering på oliepinden,


  • #11   13. okt 2012 Som morten skriver var det olie kanalerne storset den samme motor lå i min celica og de fleste er skiftet på kulancen. dejlig motor den har dog intet med en avensis fra 99 at gøre. når du have sådan en så køb en 2,0 de mindre motore skal arbejde så meget at de ikke køre længere på literen og er uharmonisk

  • #12   13. okt 2012 Kig efter en énejers og med fuld servicebog og kun med orginalt udstyr og skadefri , og køb nu ikke de billigste det betaler sig sjældent.
    Hold dig til ovennævnte og du får en bil uden problemer i mange mange år , og nej jeg er ikke Toyota entusiast , køre godt nok Toyota nu men er også den første jeg nogen sinde har haft.
    Vh Palle


Kommentér på:
Toyota Avensis

Annonce