{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tysk bil køb
  • #1   10. nov 2012 Nu er jeg ikke den store sted kender i tyskland mht bil forhandlere. Men hvis den skal være max 2 år gammel så var vi på ferie i uge 42 i tyskland i bad oldesloe området og der var sindsygt mange forhandlere..

Ellers så ligger hamburg og lubeck tæt derpå..

• #2   10. nov 2012 Der er mange forhandlere over alt i tysk land, find nogle biler på mobile.de og køre ned og kig på dem, og så køb den pæneste, laveste km og i kan få længest ned i pris. jeg har været overalt i tyskland for hente biler. og der er ikke nogen steder der er flere end andre steder.

• #3   10. nov 2012 Købe rigtig "god" bil i Tyskland fra en forhandler kan som hovedregel ikke betale sig - og slet ikke fra nord Tyskland ( biler der evt. har kørt i Danmark's "vejsalt = rustangreb). Tyske forhandlere er jo også bundet af de tyske forbruger-love - d.v.s. reklamationsret og garantier og det påvirker salgsprisen. Har selv importeret adskillige biler og motorcykler til eget brug. Fået dem toldsynet og indregistreret i Danmark. - Seneste en Ford Focus Ambiente stationcar 1,8 TDDI - kørt ca. 125.000 km - som vi har i dag. Købt i Hildesheim ( netto-forhandler-pris: EUR 2.878,16 - ca. kr. 21.500 ) og selv transporteret den hjem på egen biltrailer. SKAT/Motorafd. reg. afgift = kr. 39.428,- !
    Tilsvarende bil hos en dansk forhandler ca. kr. 110.000.
    Bilen blev fundet via eBay.de. - fik en tysker ( eBay-medlem ) til at "forhånds-luge" det lokale marked.
    OBS! Pas på juridiske "faldgruber" ved køb af tysk bilkøb !!
    Deler gerne min erfaring med andre - bare skriv og spørg, ikk'!
    Mvh.

Kommentér på:
Tysk bil køb

Annonce