{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.671 visninger | Oprettet:

nicolaj h
nicolaj h
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 26

parkeringsafgift med forkert reg.nummer? {{forumTopicSubject}}

hej BG. har idag fået en dejlig parkeringsbøde og da jeg så kigger nærmere på den viser det sig at de har skrevet et andet reg.nummer smiley vil det betyde at jeg ikke får bøden alligevel eller ? smiley de kan vel ikke finde min adresse på det reg.nummer når det ikke passer ? og har tjekket at nummeret på bøden, og det er ikke registreret til nogen bil ? smiley hvad mener i ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parkeringsafgift med forkert reg.nummer?
  • #1   16. nov 2012 Jeg ved at mange folk bare sætter deres afgift på bilen ved siden af og håber på de bare betaler den smiley

• nicolaj h
    nicolaj h Tilmeldt:
    maj 2012

#2   16. nov 2012 ham der holdte ved siden af havde os fået en smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #3   16. nov 2012 ring og sig de må ha sendt den forkert, det er ikke din nr plade

• #4   16. nov 2012 Tjek lige om bilmærke osv. også passer. Har selv prøvet hvor en anden havde lagt sin bøde i min rude. Den blev bare smidt ud... Så tjek det først smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   16. nov 2012 Hvis det er din nr plade de bare har skrevet forkert, så har de billde som dokumentation, og derved kan bøden komme.. Men kan lige så let være nabo bilen, der ik gad fylde bilen med papir xD

• #6   16. nov 2012 hvad med de andre oplysninger... mærke og model, passer de?

men hvis der ikke er dit regnummer på, så gælder den ikke... men om de så kan komme bagefter og give den ud fra deres billeder, se det ved jeg ikke...

men gem den i nogle måneder og se hvad der sker smiley

• nicolaj h
    nicolaj h Tilmeldt:
    maj 2012

#7   16. nov 2012 beskrivelsen passer fint på bilen smiley men de kan ikke finde min adresse på forkert reg.nummer jo smiley og tror kun de kigger billeder hvis der bliver en sag ud af det ?? smiley

der må da være grænser for hvor langt de gider gå for at få 590 kr smiley

• #8   16. nov 2012 hva hedder firmaet du har fået bøden fra

• nicolaj h
    nicolaj h Tilmeldt:
    maj 2012

#9   16. nov 2012 europark tror jeg nok smiley det er sådan en gul fætter der ligner en bon fra kvickly smiley

• #10   16. nov 2012 det har jeg prøvet i sommers, det kostede bare lige 100 kr. ekstra og trussel om at hvis jeg ikke betalte så blev jeg meldt til politiet og i øvrigt med mange flotte billeder af min bil,,, så betal og se glad ud elllers koster det 100 kr. mere
    og de kan sagtens spore bilnr.

• #11   16. nov 2012 hvad er reg nummer....

mvh

• nicolaj h
    nicolaj h Tilmeldt:
    maj 2012

#12   16. nov 2012 det reg.nummer der står på bøden har tidligere tilhørt en golf. men den har det ikke længere

• nicolaj h
    nicolaj h Tilmeldt:
    maj 2012

#13   16. nov 2012 nummeret er VZ 44 747

• #14   16. nov 2012 så bare glem den bøde... tror ikke de har noget på dig så..

ja det er fra en golf 1.8 fra 1995

så hvis det ikke er din så... glem alt om den bøde . .

mvh

• #15   16. nov 2012 gert
    den med de 100 i første rykkergebyr, det mås de nix mere... der har været en dom om det i år.

• #16   16. nov 2012 Vent til de sender en rykker når så det går det så siger du, du ikke har fået en bøde. Så skal de bevise det med billeder og trække rykker gebyret tilbage.

Kim B. Det må de gerne når de sender den ud. men skriver du så til dem du ikke har fået en bøde så skal de trække det fra igen. Har fået P-bøder efter den dom, og det står der også i den dom som kom dengang.

• #17   16. nov 2012 ja men så skal du jo rettens vej og god fornøjelse du kan ikke diskutere med disse folk, men i er da velkommen til at prøve jeg fik en skid ud af det og jeg prøvede ellers også lidt af hvert. i slipper billigst ved at betale med det samme og dermed basta fra min side

• #18   16. nov 2012 Gert J. Ved ikk om det er min du kommenter på og der skal du på ingen måde rettens vej. Der sender de bare en ny bøde på 590-690 kr alt efter hvor den nu er kommet fra. Rette har intet med det at gøre da de jo ved de taber ! én hver kan jo "stjæle" din bøde i forruden bare for at være træls.

• #19   16. nov 2012 hvis det ikke er dit reg nr der står på bøden er den ugyldig fik engang en i lastbil der stod de bag ved den og skrev det var en iveco fordi det stod på stænkklapper men det var en MAN lastbil og bøden blev anulleret

• #20   16. nov 2012 Har prøvet det samme , skulle ikke betale bøden og det var kun et bogstav han havde skrevet forkeret.

• #21   17. nov 2012 ja ud med den bøde....forkert bil...færdig slut den kommer de ikke langt med.

• #23   19. maj 2014 hvordan endte det ?
    har lige fået én fra EuroPark (også den fine gule)..
    og der er et bogstav for meget i registreringsnummeret...

what to do

(og jeg parkerede fint, havde bare glemt p-skiven smiley )

• David T
    David T Tilmeldt:
    feb 2022

Følger: 1 Svar: 1
    #24   25. feb 2022 Hej Tyskeren! Hvordan endte det? Mvh DT

Kommentér på:
parkeringsafgift med forkert reg.nummer?

Annonce