{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.756 visninger | Oprettet:

oliefyr virker ikke {{forumTopicSubject}}

Godaften
Jeg har lige købt en Ford focus stc fra 99 hvor der sidder et webasto oliefyr i. Mit problem er at selve styreboksen der sidder inden i bilen den virker. , men selve fyret starter ikke. Jeg har den model hvor der sidder 5 knapper ved siden af hinanden. Og når Jeg trykker på den røde knap i midten hvor der ligesom er 3 streger på så viser den også at fyret køre men der sker ikke en skid ude foran.. håber i forstår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oliefyr virker ikke
  • #1   16. nov 2012 Hvis du selv er lidt fiks på fingrene kan du jo se om den melder nogen fejlkoder i displayet, og så en tur på goolgle og se om der skulle være nogen brugsforvirringer smiley den varmer slet ikke?

• #2   16. nov 2012 Har du indstillet uret i styreboksen ? er uret ikke stillet, tror jeg ikke den starter.. Sådan er det i hvert fald ved nogle oliefyr..

• #3   16. nov 2012 Jeg har prøvet og sætte uret men den starter slet ikke selve fyret. Men displayet viser at fyret køre.. kan det hjælpe og skifte batteri. Ang Google. Mit andet problem er at jeg ikke ved hvad fyret hedder udover webasto. Der findes jo mange slags webasto fyr..

• #4   16. nov 2012 Kan være flere ting, på min firma kasse som også er ford har jeg to gange fået lavet lednings forbindelsen til fyret fordi de sider udsat, og har en enkel gang fået skiftet blæsermotoren til selve fyret, alle gangene virker displayet, men fyret køre ikke, så du skal nok som Olli siger kigge efter fejl koder, eller ud og tjekke med måleinstumet og lygte.

• #5   16. nov 2012 Selve fyret sidder lige op over venstre forhjul. Det er nemlig et udsat sted. Men må ud og tjekke om der kommer strøm til lortet.

Kommentér på:
oliefyr virker ikke

Annonce