{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 406 automatgear
  • #1   29. nov 2012 køb noget mercedes det holder og er til at få fat i en ny kasse for billige penge

• Henrik  V
    Henrik V Tilmeldt:
    feb 2005

Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 23
    #2   29. nov 2012 Jeg har for nogle år siden haft en 406 3,0 aut. Den kørte skide godt i gearkassen indtil den havde kørt omkring 220-240.000, så begyndte den at skifte hårdt. Fik skiftet olie og oliefilter på gearkassen uden den store effekt, og da den havde gået ca. 270.000 km døde gearkassen, og det var stort set umuligt at finde en brugt her i DK, så det endte med en brugt gearkasse fra udlandet som kostede kassen.SÅÅ pas på, der er ik sååå mange af dem i DK.

• #3   29. nov 2012 Nu ville jeg ikke prale med mercedes gearkasser, for de går bestemt også i stykker !!!

Gearkasserne på peugeot og citroen skifter gear godt når det kører.. men de går jo desværre i stykker som alle mulige andre gearkasser, har en c5 der har kørt ca 180xxx, og den skifter hårdt i gearne når den er kold, citroen har dødsdømt gearkassen, men de kunne leve med det så længe den ku holde smiley

• #4   29. nov 2012 jeg har haft flere peugeot / citroen med automat, og har indtil videre kun haft " gode kasser " ?!! - ok, den var plat!

Min 406 havde kørt 440.000, uden andet end service, min nuværende har lige nu rundet 88, og har haft flere midt imellem. Ingen bekymringer herfra. Virker det, så virker det er min erfaring

• #5   29. nov 2012 jeg siger ikke at mercedes ikke går i stykker men det sker sjælden og hvis det er en 124model så får man dem nærmest smidt i nakken når man leder efter en brugt

men når man vælger en bil hvor der kun findes et par stykker af så er det bare svært at finde noget brugt

• #6   29. nov 2012 ok, tak for svarene, Mercedes koster desværre bare det doble i vægtafgift. smiley

• #7   29. nov 2012 ja det er desværre rigtigt :O)

med mindre du tager en benzin den koster kun det halve :O)

Kommentér på:
Peugeot 406 automatgear

Annonce