BMW 525d modeller (2008-2010) {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er på udkig efter en BMW 525d touring fra mellem 2008-2010 (den nye motor/gear version) og jeg overvejer at hente en hjem fra Tyskland.
Jeg er ikke BMW kender og jeg kan se at der er en smule forskel på modellerne.
Jeg er på udkig efter en model med navigation og DVD, hvilket jeg kan se at der typisk er på den model der hedder 525A. På denne model ser det dog ud til at der ikke er kopholdere, hvilket jeg synes er en mangle, hvis det er tilfælde.
Er der nogle der kan hjælpe eller henvise til et forum/side hvor man kan finde mere information om modellerne??
PS: Jeg er blevet frarådet at købe en model med soltag, da dette med tiden skal udskiftes grundet slidtage. Er der nogle andre ting man bør undgå/vide?
På forhånd tak.
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 292
Jeg ved desværre ikke det store om E60/E61, udover at det er en LCI-model du er ude efter. Jeg har aldrig nogensinde hørt om problemer med soltaget. Hvem har fortalt dig det? Det er jo et generelt problem på biler med soltag, at de bliver utætte med tiden, men der kan jo gå rigtig mange år.
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 6
Det var en forhandler der fortalte mig om det i forbindelse med at han rådgav mig lidt om modelvalg ud fra en gensalgs betragtning. Og han sagde at de havde udskiftet nogle stykker og at prisen var TDKK 14.
Men nu kan jeg sagtens undvære soltag - så det går nok også uden;)
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 12 Biler: 13 Emner: 67 Svar: 472
Nok også den model jeg ville kikke på hvis det skulle være en bil med trator lyd, og den med soltaget holde, men det er mest panoramasoltag der er problemer med.
Jeg tror ike du spare noget ved at tage hjem fra tyskland, der er mange der er sulten for at sælge det de har herhjemme til en god pris.
aug 2011
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 6
Rene: Hvad mener du med traktor lyd - synes du den støjer meget??
Jeg ved ikke helt om jeg deler din betragtning, i forhold til dem der står til salg synes jeg ikke der er meget udstyr i. Jeg vil helst ikke have en der har gået meget over 100, og læder og navi er must - så derfor synes jeg ikke udbyddet er så stort igen...
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 292
I tyskland er det jo muligt at finde en med udstyr som head up display, el-sæder og den slags. Det er sjældent i vores lille afgiftsplagede land.
jul 2006
Følger: 122 Følgere: 118 Biler: 9 Emner: 127 Svar: 2.384
aug 2006
Synes bare alle Disel biler lyder lamme.
aug 2006
Det systemer de køre med er sgu for langsome...
Og hvis du er nede i det km tal og dne årgang så er det bedre at købe en ny og presse dem ned i pris.
BMW 525d modeller (2008-2010)