{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.689 visninger | Oprettet:

touran 1,9 tdi chip / undervogn {{forumTopicSubject}}

har læst lidt på rh's side UD at blive klogere overhovedet!
tilgengæld hos lanberg blev jeg lidt mere informeret.. synes bare ikk rigtig jeg kunne finde frem til hvad jeg kunne få ud af at få chippet en 1,9 tdi motor! modsat deres utune bokse hvor jeg selv kunne regulere de enkelte trin! nogen erfaring med det?

Undervogn, har kun kendskab til billige undervogne til gamle slæder, tænker bare at det ville være synd at få en billig gevind undervogn på/ sænknings fjedre på en touran fra 06 af! nogle der har erfaring der? samt billig-gevindundervogn.dk, nogle der har handlet der? kan se han har fk varer!

-Aziz

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  touran 1,9 tdi chip / undervogn
  • #2   3. dec 2012 Har fået afvise af landberg at jeg kan få min 1,9 TDI touran op på en 140-150 hk og 320-350nm..

• #3   3. dec 2012 105 hyppers ..
    ved en utune eller at de chipper den og kører ind?

• #4   3. dec 2012 Hvis den har 105 kan den få 145 hk og 400 nm smiley

• #5   3. dec 2012 men hvad kan så bedst svare sig.. at de montere og kører ind.. eller jeg selv køber den der utune boks og hakker i obd stikket og leger? smiley

• #6   3. dec 2012 Du "leger" ikke selv med Utune. Her laver Landberg også filen for dig. Der er som sådan ingen væsentlig forskel på de to metoder - ud over at du selv indlæser tuningen med brug af Utune.

• #7   3. dec 2012 Mht. undervogn, så køb dig en ordenlig en til at starte med. du vil bare blive træt af en dårlig og tilsidst vil du så købe en ordenlig anyway smiley

• #8   3. dec 2012 Enig. En dårlig undervogn vil man irritere sig over hver eneste gang man kører i bilen.

• #9   3. dec 2012 Ja køb dig en FK highsport.

det har jeg på min Touran 1,9 TDI 105 hk smiley
    og det kører bare. den er hverken for hård eller for blød smiley

Landberg kører den ind for dig og det gør han for 4500 så er den chippet

• #10   3. dec 2012 mener selv det er spild af penge. hvis du havde haft flere krafter så sku du havde købt en 150-170hk istedet. spild af penge på en 105hk. og så ville det nok være smart for dig at køre vinteren over med 105hk
    håber for din skyld du har fået fat i en af de SJÆLDENDE gode touran´er

• #11   3. dec 2012 Morten M
    Han gør det sågar for 3.995,- i øjeblikket smiley

ketil l s
    Jeg kan slet ikke lige følge dig. Hvorfor er det spild af penge at bruge 4.000 kr. på at få den til at yde 145 hk frem for 105 hk? Det er altså en forøgelse af dimensioner! Det bliver en helt anden bil at køre i. Jeg vil næsten gå så vidt som at sige, det er dumt at lade være på den bil - den er for tung til kun 105 hk.

• #13   3. dec 2012 thomas k
    kender mange med touran, og de har sku haft mange mærkværdige problemer alle sammen...

• #14   3. dec 2012 Jeg har aldrig haft problemer med min 1,9TDI ? hvor vil du gerne hen af Ketil?

• #16   3. dec 2012 Kender mange som har som aldrig har haft problemer?

der hvor " nogen " fejler er på 2.0 TDI'er 140 og 180 hk da topstykket kan gå eller turboen står af.
    Også er der rust problemerne.

" Nogle " af dem ruster i samlingerne i undervognen, men det giver VW 12 års garanti på. så man er jo ikke buttfucked da VW dækker det.

Men igen, Ketil du slynger vel bare noget ud som du tror er rigtigt smiley

• #17   3. dec 2012 har ikke skruet i touran men har flere venner og bekendte der har haft dem.
    de har haft en masse små irritende felj. relruder der fuckede up. esp der virkede so mdet passede den. fejlprogam ca 1gang om ugen. gumiknapper der skalder af inden 20.000km. og en masse andre små fejl. og så selvfølig rust i bunden, de fleste vil aldrig eje en touran igen. så mit kendskab til bilen er ikek godt. derfor jeg håber han har fået en touran som ikke har er stoppet til med fejl.

• #18   3. dec 2012 Bay.

inde på Landberg.dk står der det koster 4995,-
    hvor har du set det henne til 3995,-? smiley

• #20   3. dec 2012 morten. nej slynger ikke noget ud som jeg tror. taler af de erfaringer jeg kender til med netop den model. og jeg ville aldrig vælge en touran.. men hvis trådstarten er glad for den så cool og håber for ham at han ikke opblever nedbrud.

• #21   3. dec 2012 er selv vw mekaniker.. men har bare aldrig ejet en touran før, så rart høre nogen styrker min tro på at en 1,9 er bedst .. underligt nok ses store motorfejl på en 2,o tdi'er jo! skal nok blive glad for min nye tagrende :)! og chippes skal den! og sænkning, tjah nu må vi se, ikke fordi vejret er til klaskede biler nu!

siger rigtig mange tak ti´l jer alle sammen!
    -Aziz

• #22   3. dec 2012 Frakk.

Min Touran er helt i bund og dækkene er i skærmkasserne, jeg har ingen problemer her oppe nord på selvom der er 10-15 cm sne smiley

• #23   3. dec 2012 thomas k
    så fordi jeg ikke selv har ejet en nyere VAG bil. men dog har kørt mange og kender rigtig mange som har problemer med dem så må jeg ikke sige dårligt om den? er det de 50.000kr reprationer der giver mig retten til dette? det er et åbent forum. jeg har kun hørt om dårlige erfaringer for venner og bekendte så derfor håber jeg han har fået en uden fejl...

nej jeg skal aldrig eje en 2.0TDI PD. men nu snakker han om 1.9´er... håber da VW snart for vendt skude og levere den kvalitet folk Hypper dem til at havde.

• #24   3. dec 2012 Du snakker jo ikke om erfaring når du ikke selv har haft en eller har rodet med en? ..

Du snakker om noget du har hørt??? Så stop nu med at påstå du taler af erfaring?

• #26   3. dec 2012 Den kommentar bliver jeg simpelthen nød til at synes godt om smiley ^

Kommentér på:
touran 1,9 tdi chip / undervogn

Annonce