{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.264 visninger | Oprettet:

Undervognsbehandling af aygo fra 2006?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lidt i et dilemma..

jeg har erhvervet mig et rigtigt fint eksemplar af en Toyota aygo fra 7 mdr. i 2006. Bilen har fuld servicebog og er generelt blevet passet og plejet kan man se..

Jeg ved det anbefales at undervognsbehandle disse små biler, fordi de ikke har været for kærlige fra fabrikken af..

Umiddelbart kan jeg ikke se nogle rustspor på min aygo, der er dog en smule som der altid er, men vanger, skærmkanter og det ser egentlig ganske fint ud... Men som nogle skriver om på nettet, lyder det næsten som om at min bil i realiteten burde være rustet op på nuværende tidspunkt, fordi den ikke er undervognsbehandlet... ?

mit dilemma er så, kan det overhovedet betale sig at få lavet en undervognsbehandling?? Eller er løbet kørt? Har bilen kørt for mange år uden at være blevet undervognsbehandlet, at det kan være irrelevant at påbegynde nu?..

Er det altid "bedre sent end aldrig"? eller kan jeg ligeså godt lade være nu?..

håber på gode svar, og god jul:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervognsbehandling af aygo fra 2006??
  • #2   3. dec 2012 Kjalle, det er helt ok.. umiddelbart tror jeg selv det er OK sålænge den bare får en slags behandling.. men spørger du en ekspert, er der nok andre holdninger:)..

Peter R:.. Det tænkte jeg også lidt selv, men synes bare der er så mange som er skeptiske overfor disse biler og undervognen.. nu kan jeg jo så bare konstatere at min undervogn har det OK, der er ingen rust i vanger, skærmkanter eller andet... men igen, det er svært at vurdere når man ikke er prof..

• #3   3. dec 2012 ok, jamen jeg får lige bestilt tid.. jeg kan også se at det ikke er alle som har de her plastikskærme som folk siger man skal have..

hvad gav du for undervognsbehandling?.. bare så jeg har en ca. pris at gå efter..

• #4   3. dec 2012 Ja ok.. det er ikke lige det jeg har på budgettet i en måned med julegaver..

må lige se mig om efter nogle tilbud..

• #5   4. dec 2012 Dinitrol plejer at køre en kampagne i foråret hvor du får noget rabat gav selv 3500 for en Fabia første gang

• #6   4. dec 2012 tror også først det bliver om et par måneder..

• #7   6. dec 2012 Jeg vælger også at tro det er bedst at gøre det efter salt sæsonen så kan de spule bilen godt og grundigt af og det kan nok også komme nemmere ind i sprækkerne når det er lidt varmere i luften.

• #9   6. dec 2012 søren j: det er vel ligemeget, jeg ved ho pava vasker de bilen, også under.

• dodge 360
    dodge 360 Tilmeldt:
    okt 2012

Svar: 8
    #11   13. dec 2012 giv din aygo en god pava behandling og et par inderskærme
    så skal den nok holde i mange år.
    spørg ved bestilling om de afmonterer forreste inderskærme.
    det gør de fleste pava centre har dog aldrig oplevet dinitrol gør det.
    har endda set en dinitrol cd hvor bilen underligt nok havde en anden farve
    en den bil der var indleveret til rustbehandling.
    så det giver jeg ikke meget for.

Kommentér på:
Undervognsbehandling af aygo fra 2006??

Annonce