Undervognsbehandling af aygo fra 2006?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lidt i et dilemma..
jeg har erhvervet mig et rigtigt fint eksemplar af en Toyota aygo fra 7 mdr. i 2006. Bilen har fuld servicebog og er generelt blevet passet og plejet kan man se..
Jeg ved det anbefales at undervognsbehandle disse små biler, fordi de ikke har været for kærlige fra fabrikken af..
Umiddelbart kan jeg ikke se nogle rustspor på min aygo, der er dog en smule som der altid er, men vanger, skærmkanter og det ser egentlig ganske fint ud... Men som nogle skriver om på nettet, lyder det næsten som om at min bil i realiteten burde være rustet op på nuværende tidspunkt, fordi den ikke er undervognsbehandlet... ?
mit dilemma er så, kan det overhovedet betale sig at få lavet en undervognsbehandling?? Eller er løbet kørt? Har bilen kørt for mange år uden at være blevet undervognsbehandlet, at det kan være irrelevant at påbegynde nu?..
Er det altid "bedre sent end aldrig"? eller kan jeg ligeså godt lade være nu?..
håber på gode svar, og god jul:)
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 10 Emner: 25 Svar: 107
Peter R:.. Det tænkte jeg også lidt selv, men synes bare der er så mange som er skeptiske overfor disse biler og undervognen.. nu kan jeg jo så bare konstatere at min undervogn har det OK, der er ingen rust i vanger, skærmkanter eller andet... men igen, det er svært at vurdere når man ikke er prof..
jun 2007
hvad gav du for undervognsbehandling?.. bare så jeg har en ca. pris at gå efter..
jun 2007
må lige se mig om efter nogle tilbud..
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 188 Svar: 1.235
jun 2007
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 1 Emner: 188 Svar: 1.235
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 13 Biler: 16 Emner: 1 Svar: 455
okt 2012
Svar: 8
så skal den nok holde i mange år.
spørg ved bestilling om de afmonterer forreste inderskærme.
det gør de fleste pava centre har dog aldrig oplevet dinitrol gør det.
har endda set en dinitrol cd hvor bilen underligt nok havde en anden farve
en den bil der var indleveret til rustbehandling.
så det giver jeg ikke meget for.
Undervognsbehandling af aygo fra 2006??