{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tesla Model S
  • #1   19. dec 2012 Jeg har ikke set bilen i virkeligheden, men så Mega factories på natgeo sidste uge hvor den var med. Jeg synes faktisk rigtig godt om den. Specielt hvis den holder hvad den lover smiley

    Men jeg synes det bliver mere spændende med den næste model - en alm personbil til almindelige priser.


  • #2   19. dec 2012 Renault Fluence (Y)

  • #3   19. dec 2012 jeg har heller ikke set den i virkligheden men det ville jeg rigtig gerne..
    for hvad du læser om den tror jeg den er mega vild..:D hvis den altså ja holder hvad den lover..
    ja elbil der faktisk ser rigtig godt ud, og har en ordenligt størelse..:D

    synes faktisk at Renault Fluence er en fin bil.. Tesla Model S er bare lige noget flottere og vildere..:D


  • #4   19. dec 2012 Ingen sjæl, forkert politisk grundlag for bilen, og vigtigst... El motor.
    Ingen interesse herfra...


  • #5   19. dec 2012 02power, hvad er der ivejen med en el motor? De er da kvikkere i optræk end de fleste biler der køre rundt. Så til en by bil syntes jeg da de er ret smarte , hurtig fremme i trafikken, automatgear (?) og ingen motorstøj..

    Men ja, hvis man skal bruge dem til motorvejs kørsel eller lange landeturs veje, så er de ikk ret smarte, nej..


  • #6   19. dec 2012 Ole A
    Har du prøvet køre i byen i en El-bil ?, for det lyder ikke sådan, de er langt fra smarte i byen.
    Cykelister og fodgænger tåger bare ud foran dig.

    Elbilen bliver aldrig fremtiden, spild af tid.


  • #7   19. dec 2012 Jeg har ikke meget positivt at sige om den dille skabt af politikere til ofre med dårlig samvittighed.

    Flot bil, helt sikkert men el er bare ikke for mig, aldrig..


Kommentér på:
Tesla Model S

Annonce