{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Sælger lover alt, men får ingenting. {{forumTopicSubject}}

Hmm, er godt nok træt af en lille ting. Fandt et par touran cross baglygter. Skrev til sælger, skrev lidt frem og tilbage. Blev enig om en pris. Jeg overførte pengene, skrev hvornår pengene kom til ham. Så blev det sjovt, skrev til ham den dag hvor pengene gik ind. Og han skrev at han var på vej, i banken. Og på posthuset. Jeg skrev: lyder godt. Så hørte ikke fra igen, modtog ikke noget. Han svarede ikke på SMS/ ringet. Men ingenting. Slog nummeret på nettet, og fandt et andet nummer og ringet. Det var hans mor, jeg forklaret det helt. Og hun ville tage en snak med han. Ingenting sker igen. Så skrev han, at de var sendt, med har stadigvæk ikke modtaget endnu. Kan ikke få kontakt til ham eller moren......

Synes det er noget lort, hader bare folk når de er så ligeglade og pisser på folk. Kan ikke gøre en skid. Da han bor på Sjælland.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sælger lover alt, men får ingenting.
  • #1   5. jan 2013 Også meget dumt at overføre penge til en ukendt konto i forbindelse med køb på nettet....

• #2   5. jan 2013 Hvor på Sjælland bor han?? Og er han herinde?

• #3   5. jan 2013 Når det drejer sig om sådan noget der, så er det satme snart ligegyldigt om man skal køre 500 km for at få "løst" tingene! Afsted for helvede og få lært den idiot et par ting.

• #4   5. jan 2013 længe leve post danmark og deres afskaffelse af at man kan sende på efterkrav

• #5   5. jan 2013 Det er ham her http://www.dba.dk/andet-biltilbehoer-touran/id-88093303/

Ved godt med at overflytte, men har handlet på nettet mange gange uden problemer.

• #6   5. jan 2013 Kan egentlig godt forstår at du overføre pengene, man håber jo altid man kan stole på folk et eller andet sted. Har selv købt og solgt ting på samme måde før, men ved godt det er en gambling at gøre sådan. Sq bare trist at høre folk er så latterlige! Men god stil at ringe til hans mor, mødre kan sq altid få sat gang i deres snotunger, så ring til hende igen! Med mindre hun er ligeså fucked up som knægten.

• #7   5. jan 2013 Men kan heller få fat i hende længere.

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
    #8   5. jan 2013 Ku da være sjovt hvis en anden her fra skrev til ham ang. lygterne og om de kunne købe dem? smiley

• #9   5. jan 2013 Ja, det kunne jo værre. Kunne måske låne en mobil og prøv at ringe til ham eller starte med at ringe til moren. Det kunne jo værre at hun bliver træt af jeg ringer hele tiden.

• #10   5. jan 2013 det står da enhver frit for at skrive på annoncen på dba om de lygter ikke var solgt til Klaus

• #11   5. jan 2013 Er her et stykke tid endnu.. Fortæl?

• #12   5. jan 2013 tha verdens mester

jeg mener ikke at post danmark er dumme

men det er rart som køber at man først betaler når varen er fremme
    og det er rart som sælger at man kan sende med det samme og ikke skal vente på at pengene kommer først

dog er det træls som du siger når pakken kommer retur så man taber penge på det men så slipper man for både at miste varen og evt at pengene ikke er overført

• #13   5. jan 2013 Oki, er igang med det hele. Mange tak for hjælpen.

• #14   5. jan 2013 Lyder ikke til der er gået mange dage? så kan du godt glemme politiet.

Du skal mindst vente 2 uger mere. Kan jo være han er taget på ferie og har glemt at sende din vare. Så slap af og slå koldt vand i blodet.

Men som sagt så gem alle oplysninger. En e-mail er helt fin til at politianmelde ham. Så går der en uges tid også modtager du et brev fra politiet hvor der står hvordan du skal forholde dig. Så bliver du smidt ind bagi køen. Typisk et par måneder.

• #15   5. jan 2013 send mig en pb har fulde navn og adresse på ham,han hedder sonny er kendt for at svindle bla. med et sommerhus i hedehusene.....

• #16   5. jan 2013 men ja det er sgu træls at fjolser som ham gør at man ikke kan stole på folk på nettet. Må indrømme at jeg selv blev så pissed på en der havde købt noget af mig og overført penge og forventede at modtage det dagen efter, altså inden jeg kunne se om pengene var kommet, og dagen efter da jeg kunne se pengene ringede han og truede med bål og brand fordi jeg var en svindler, der blev jeg sgå sur på fjolset at jeg sagde til ham....du har dine varer om 1,5 time....så kørte jeg det selv til Holstebro...det pis gad jeg sgu da ikke høre på.

Sommetider har jeg dog osse taget chancen og sendt samme dag, altså inden jeg havde modtaget penge, som regel er det dog til folk der har måske købt 1 gang før.

Med hensyn til efterkrav er det jo efterhånden blevet sådan at hvis det er noget der vejer over 20 kg fra privat til privat er der ingen transportører dr gider røre ved det fordi de altid skal bruge mere end 1 forsøg på at komme af med varen.....hurra for fagre nye verden. Men det er sgu nok som Tha siger folks egen skyld fordi de bestiller og så ikke afhenter...det ødelægger alt for andre..

• #17   5. jan 2013 Syntes altså det er totalt latterlig at hænge hans mor ud. Hvis han er over 18 år så kan jeg ikke se hvorfor hun skal blandes ind i det.

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #18   5. jan 2013 Klaus - Jeg bor ca 10 min derfra, hvis han ikke sender dem i løbet af næste uge, skal jeg da med glæde kigge forbi ham, smiley du kan altid sende mig en PB..

• #19   5. jan 2013 få din bank til at trække pengene tilbage.

• #20   5. jan 2013 Hvorfor er det man som køber skal stå med håret i postkassen pga sådan en tegning??
    Jeg synes det er helt OK, at tage alle midler i brug overfor svindlerne, endda også at ringe til folks forældre.
    Vi har sådan en svindler i heste verdenen, og politiet kan/vil intet gøre ved hende, på trods af, at hun har solgt flere heste der ikke tilhører hende.
    Det der virkede bedst, var at kontakte hendes familie og møde talstærkt op på adressen...
    Så kunne man sjovt nok godt få sine penge igen.
    Sådan nogle som hende, og så ham Johnny tossen, løber på et tidspunkt ind i en seriøs lussing, fordi de svindler den forkerte.

• #21   5. jan 2013 det lyder som en jeg har handlet med herinde....

købte en vare d. 6 december, betalte og så dukkede varen aldrig op...han er gået med til at lade handlen gå tilbage, fordi varen angiveligt er forsvundet...men når jeg spørger ind til om pengene er ført retur er der bare stille....det er kun 3 dage siden, så han får lige en chance, men jeg bliver provokeret af at der ikke bliver svaret på PB'er om hvorvidt han stadig har mit kontonummer og om pengene er overført....

Men hvis der ikke sker noget må jeg prøve det Tha Verdensmester foreslår...

• #22   5. jan 2013 Hmm, der er godt nok sket meget herinde. Siden jeg gik i seng. Han havde pengene den 7. December. Så han har haft tid nok.

• #23   5. jan 2013 Så skriver du til ham at du vil annuler handlen fordi der er gået for længe (med mere Info om købet). Så skriv at pengende skal være inden på din konto inden D.11/1. Ellers bliver han politianmeldt. Skriv konto nr. På igen.

Selvfølig er det i orden at ringe til hans forældre. Men at blive ved bare for at genere, det får man intet godt ud af.

• #26   5. jan 2013 Adam

Det kunne du godt have ventet med. der er mig der har spurgt på lygterne derinde og ville se om han var villig til at sælge dem igen, for så var det jo ret klart at han var ude på at svindle, men den fælde går han nok ikke i nu smiley

• #28   22. jan 2013 Så er baglygterne landet. Men de har lige været forbi postdanmark. Da jeg modtog lygter, kunne jeg hører noget inden i, at noget var i stykker. Ganske rigtigt, han har pakke dem, helt forkert. Sådanne at lygterne kunne rører hinanden. Skrev til ham, at baglygterne var defekte. Og jeg vil have mine penge tilbage. Det var han ligeglad med. Det var postdanmark skyld.så de var lige en tur derinde og vende. De skrev tilbage at det var afsendes skyld og det de ikke vil dække det. Så nu står jeg med en defekt lygte. Det var fandme noget lort. Sådanne som det ser ud nu. Har jeg givet 700 kr for en brugt baglygte.

• #30   22. jan 2013 I min situation blev sælger pludseligt vred og agerede truende overfor mig...så nu sagen overgået til politiet...det behøver jeg ikke finde mig i....

• #32   22. jan 2013 Synes det hele er noget lort. Jeg kan ikke gøre en skid. Står bare med pikken i postkassen. Sælger vil ikke give sig. Har heller ikke kunne komme i kontakt med ham, siden PostDanmark har givet afslag på erstatning.

• #34   23. jan 2013 er ked af jeg konstant hi-jacker din tråd for at fortælle om min sag, men jeg vil ikke oprette en tråd....jeg skrev en flere sider lang mail til politiet i går, med "anklagedes" navn, adresse, telefonnummer og kontonummer...

politiets svar i dag "for at kunne gå videre skal vi bruge hans adresse"....øøøøh? Nå men de har da i det mindste gang i noget nu..

Kommentér på:
Sælger lover alt, men får ingenting.

Annonce