{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Ikke udvist for at storme hospital Odense {{forumTopicSubject}}

Utroligt at ham der var med til at storme et hospital ikke bliver udvist.5 tidligere domme for røveri.
Har siddet 6-7 år i fængsel.
Nu slipper han med 1 år og 5 mdrs fængsel betalt af skatteyderne.
Samt 2 års frakendelse af kørerkoret for hasarderet kørsel ved sygehuset.

http://denkorteavis.dk/2013/libaneser-bliver-ikke-udvist-efter-angreb-og-haervaerk-pa-skadestuen-i-odense/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke udvist for at storme hospital Odense
  • #1   11. jan 2013 ALLE der stormede hospitalet burde få en envejs billet UD af Danmark, om de så bliver halal slagtet i deres hjemland eller hvad der sker med dem.
    Vi burde fandme sende et signal til alle at det IKKE er ok at storme sådan et sted.

• meganicemayn
    meganicemayn Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 13
    #2   11. jan 2013 Jeg er selv indvandrer, og jeg synes SLET ikke det der lort de har lavet på hospitalet er iorden!! Ja jeg ved godt de er kriminelle og det er ikke så let og komme ud af det, men KRAFTEDME storme et hospital? Har de SERIØST ingen hjerte? der ligger syge mennesker, som har det eneste FUCKING ønske om at leve lidt længere, så kommer der små bumser der tror de ejer det hele... Jeg skal ikke blande mig i deres shit, men man satme have hjertet med sig uanset om man laver noget godt eller skidt.. Hvis de stod foran mig, så vil jeg spørge dem.

- Vil du have gjort det samme hvis du var i i Tyrkiet? Kraftedme NEJ, de vil blive voldtaget hvis du gjorde sådan noget.

• #3   11. jan 2013 Politiet måtte trække våben for at få ro på hospitalet.
    Jeg ved ikke hvad udlændinge der kommer hertil skal gøre for at blive udvist for at blive udvist så.
    Når han ikke bliver det.
    Hvis du tager til et muslimsk land og siger få forkerte ord om islam bliver du skudt.

• :-)
    :-) Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 9 Følgere: 12 Svar: 4
    #4   11. jan 2013 Ja Danmark er efter hånden en stor joke smiley smiley

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #5   11. jan 2013 Det burde være shoot to kill ..
    En kugle koster vel 2,50kr det er klart billigere end at fyrer skatte penge af de næste par år på den kegle ..

• #6   11. jan 2013 jeps ud af landet med dem!!!
    jeg er også selv indvandrer, men fra den nordlige del af verden og jeg har aldrig hørt om noget lignende...!

• #7   11. jan 2013 Jaa det er nok desværre størstedelen af dem der tror at de faktisk kan tillade sig alt næsten helt uden konsekvenser. -
    Og det kan de jo så åbenbart også.

Sørgeligt danmark, sørgeligt!!

Men dejligt og høre at der er et par indvandre med i tråden som der er imod det også.

• #8   11. jan 2013 Nogle gange kunne man ønske sig at dommen blev afsagt afholdt i hjemlandet.
    Det skulle nok give nye boller på suppen.

• #9   11. jan 2013 Udvisning er det eneste de har respekt for dog skal hele familien med.

• #10   11. jan 2013 Giv dem et klippe kort med 3 klip !

• #11   11. jan 2013 Stemmer også for en udvisning...! Det må kategoriseres som grov forseelse at storme et hospital på den måde

"Udvisning er det eneste de har respekt for dog skal hele familien med"

Så skal hele din familie også have en bøde når du kører for stærkt fordi de ikke har opdraget dig ordentlig!

• #12   11. jan 2013 DF

• #14   11. jan 2013 Det ender op i en stor borgerkrig på et tidspunkt om mange år.... Folk bliver mere og mere utilfredse med hvordan indvandrene behandler danskerne og Danmark. Der er massere af arbejdsløse i Danmark som godt kunne bruge et job, og hver gang disse arbejdsløse går forbi en grønthandler og ikke mindst et pizzaria, står der 5-6 pizzamænd. Størstedelen af pizzariaerne har brug for 2-3 arbejdere og resten står bare og glor derinde.

Hver gang man åbner for dummeren derhjemme ser man i tv avisen hvordan folk bliver fyret og mister deres dagpenge. 1 time efter kan man på samme kanal se hvordan SKAT går på "razzia" i de førnævnte pizzariaer og grønthandlere, og snupper fuskere på stribe. De beslaglægger samtidig deres store fede biler og opdager at de går på bistandshjælp....

• #15   11. jan 2013 "står der 5-6 pizzamænd. Størstedelen af pizzariaerne har brug for 2-3 arbejdere og resten står bare og glor derinde."

Hvad er din pointe, at man skal fyre de pizza mænd så der kan komme endnu flere arbejdsløse?? Eller at man skal tvinge grønthandleren til at ansatte fru Jensen ?? Det er fint at have holdninger, men du glemmer lige at fortælle meningen bag dem, eller komme med en løsning ??

• #16   11. jan 2013 De 2-3 pizzamænd jeg snakker om, går på bistand samtidig med at de arbejder på et pizzaria. Det er ulovligt da de arbejder sort ved siden af statens understøttelse. Det samme er tilfældet hos grønthandlerne hvor f.eks. asylansøgere går uden kontrakt hos dem.....

Min pointe er at de snylter og hiver penge ud af statskassen som kunne bruges på at forlænge dagpenge perioden for de danske arbejdsløse der reelt ikke kan få et job.

• #17   11. jan 2013 Det er naturligvis et problem.. men problemet stopper ikke der, hvad gør vi med Carina, eller alle de fjolser som optræder i luksusfælden og har været på bistand i 10 år men ikke gider betale deres forbrugsgæld tilbage.. de har som regel et dansk navn..

afskaf bistand for de sunde og raske, og det gælder alle!

• #18   11. jan 2013 Du har fuldstændig ret i at der er masser af problemer med danskere som snylter med bistanden f.eks.

Forskellen på Carina og Ahmed er, at Carina sidder derhjemme med 2 unger og kæderyger foran tv'et. Ahmed kører ned i pizzariaet i sin nye 5-serie og arbejder sort, derefter kører han hjem til sine 5 unger og sin arbejdsløse kone.

Så kan i vel selv se hvad der koster mest for staten....

• #19   11. jan 2013 Stem DF næste gang.

• #20   11. jan 2013 "Ahmed kører ned i pizzariaet i sin nye 5-serie og arbejder sort, derefter kører han hjem til sine 5 unger og sin arbejdsløse kone."

Så så, nu skal man ikke generalisere for meget vel.. Store Anders, og Røde Lars er rockere og kører også store biler og snylter systemet..

Min svoger har et pizzaria, hans kone går med tørklæde og arbejde i Århus borgerservice, og de kører en Passat 1,8 fra 1998.. så drop det generaliserende pis ikke smiley

• #21   11. jan 2013 Vil du ind i bande diskussionen? For så er der da også alle indvandrebanderne i København som du mangler at nævne...

Jeg bor selv midt i København og ser det dagligt. Så jeg generaliserer ikke når jeg nævner sort arbejde, store biler, mange børn og en arbejdsløs kone.

Måske skulle du komme ud af hulen og se tingene med lidt andre øjne, det er flot at din svorger klarer sig godt. Men det hjælper jo ligesom ikke på resten af den gruppe som er en byrde for staten.

• #22   11. jan 2013 Mathias, vi kan også tage fat i håndværkerne som arbejder sort og kører dyre biler, vi kan også tage fat i forsikringsvindleren som påstår han har piskesmæld, eller de store firmaer som Coca Cola som ikke betaler skat.. Det er nok at tage fat på, jeg kan bare ikke lide den generalisering som ofte hersker når jeg PERSONLIGT har andre erfaringer, som du jo også kan høre..

• #23   11. jan 2013 Okay, vi har åbenbart forskellige holdninger og erfaringer.

Håber vi en dag får styr på problemet i Danmark inden det kommer ude af kontrol. Det kræver først og fremmest at politikerne bruger deres tid på andet end interne opgør og latterlige lovgivninger.

God weekend smiley

• #24   11. jan 2013 Vi må have asyl stop.Så længe vi har ghetto problemer og stor job ledighed.
    Øger vi dansk gæld og job ledighed.

• #25   11. jan 2013 Det kan vi godt blive enige om Mathias ! Lige over ! smiley

• #26   11. jan 2013 UUUUUUD MED LORTET!!!

• #27   11. jan 2013 Dem der var med skulle bare ud alle sammen. Om de har lavet noget en gang før eller ej. Og om det hedder det ene eller det andet er hamrende underordnet. Danskere kan bare ikke rigtig sendes ud af landet selvom nogen nok burde det lige så vel som nogle invadere burde det. Og som Mirza siger den med hele familien skal med holder altså ikke rigtig. Så skal alle danskere der har familie der laver noget kriminelt også i fængsel?

• #28   14. jan 2013 ja der er også problemer med danske rockere og håndværkere, men det er vores eget folk så det skal i fængsel.
    MEN når indvandrerne laver noget dum ja så synes jeg bare at de skal ud fordi hvis du flytter til et land ja så skal du også acceptere reglerne ellers er det UD!

vi kan ikke smide danskere ud! det er så bare min mening. så ud med kriminelle indvandrere;)

Kommentér på:
Ikke udvist for at storme hospital Odense

Annonce