{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Motorvejs kørsel. {{forumTopicSubject}}

Nu er der ikke fordi jeg er hellig på nogle punkter.

Jeg har da også laver overhalinger inden om. når tosserne bliver liggende ude i venstre bane.

Meen her kommer min klage sang så...

Normalt når jeg ligger på motorvejen, så køre jeg 120 km/t. Det er der min bil går roligest.

Så der kommer man jo helt naturligt til og overhale lastbiler, biler med trailer og andre biler...

Men ofte, kommer der en bag fra, hvor når så jeg er forbi og begynder og trække ind. så er de oppe på siden af min allerede inden jeg er har fået venster hjulset ind i den højre bane...

Eller tosserne ligger med 20 - 30 meters mellemrum...

Er det bare mig, eller køre folk mere og mere hensynsløst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorvejs kørsel.
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 334
    #1   16. jan 2013 Folk kører direkte hjernedødt. Jeg færdes meget i trafikken 200+km om dagen og det er virkelig rystende så mange sindsyge individer der findes derude

• #2   16. jan 2013 Er helt enig med dig.!

Havde en episode i Mandags jeg kørte på motorvej imens der kom alt det sne. vi andre lå ca 60-70 km/t i indersporet. Lige pludselig kommer der en nyere Audi med fuld hammer forbi i ydresporet hvor der ligger ca 10-15 cm sne og is. Han kommer nok kørende ca 150 km/t. Hvad med og køre efter forholdene? Ventede bare på og se ham ligge i grøften længere fremme.

• #3   16. jan 2013 vi tager lige den her også nu vi er igang... tågelys bag på... det er der jo ikke noget farligt i. men nøj hvor er det irreterende...

• #4   16. jan 2013 Jacob R du er helt galt på den. Det er KUN fordi folk kører 5-10km/t for hurtigt at der dør folk ude i trafikken! Det kan simpelthen ikke passe at det er sådan noget du beskriver, der er skyld i det!..

Ironi kan forekomme smiley

• #5   16. jan 2013 Nu ikke for at spille smart, men at du kører 120, det er sku også en irriterende hastighed, fair nok man ikke vil køre 130 men så kørt 90 som lastbilerne i stedet for du ligger ud til overhaling så vi andre der kommer bagfra skal til at ned i fart hver gang, det irriterer mig grænseløst at man ikke kan sætte sin fartpilot på 130 og så bare køre 5 km uden at man skal til at bremse fordi der er nogen der ligger og kører 100-120.

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

#6   16. jan 2013 Jeg synes generelt at der er en tendens til at jo dyrere bilen er jo mere arrogant er ens fremtoning i trafikken også. Jeg synes ofte jeg ser at det er mænd på 30-45 år i en dyr bil der laver de vildeste ting.
    Selvfølgelig er der også altså brian'erne i smadderkasserne, men generelt synes jeg faktisk det er modne folk der opfører sig som bøller

• #7   16. jan 2013 nu skal det lige siges at alle i traffikken mener at tingene er andre folks skyld
    jeg fx hader når føreren råber af en og giver folk fingeren da jeg ikke selv gør det men jeg kan da godt blive sur bag rattet jeg vælger bare ikke og vise det
    og folk er hellige her inde somom de aldrig gør ting på vejen de ikke må men tag lige og kig på jeres egen kørsel før i hopper her ind og græder
    og ja jeg er ligeglad med hvordan dette opfattes for jeg kører som jeg vil politiet kan bare stoppe mig jo men de er der aldrig
    kører jeg galt får jeg det kun dårligt hvis det går ud over andre end mig selv

• #8   16. jan 2013 MonkeyShaver du burde fandme ikke have kørekort

• #9   16. jan 2013 Kasper N
    Fuldstændigt enig, især VW og Audi folk køre råddent...

Monkeyshaver jeg håber dælme det er ironi, eller skulle du nok ikke køre bil..

Ja 120 i en 110 zone det må folk selv om, men 120 i en 130 Zone er sku irriterende, dog er der folk der jo kører endnu langsommere som er pisse ligeglad med at man kommer bag fra en del hurtigere end dem, syntes dælme tit folk er trukket ud foran mig når jeg er kommer med 130-135 og så overhaler de en lastbil med 100, jamen for helvede så lad mig da komme forbi først trafiksinke!

• #10   16. jan 2013 hvorfor bremser du på motorvejen? det er da bare og slippe speederen lidt når man kan se dem foran kommer nærmere...

Men en af grundende til jeg køre de 120 km/t er også det er en passende fart for netop ikke konstant skal regulere hastigheden...

• #11   16. jan 2013 Folk skal køre efter forholdene.
    Folk skal lære at køre bedre og mere sikkert.
    Men folk skal heller ikke ligge og spærre for hurtigerekørende bare fordi de har sat deres fartpilot der hvor bilen kører roligst og dermed overhaler bilerne i sporet til højre med en fartdifference på 0,0003 km/t

De kan ikke komme væk hurtigt nok.
    Og det er ofte også dem som, uden at orientere sig ordentligt, trækker ud i ydersporet så dem der kommer med langt højere fart bagfra skal op og stå på bremsepedalen.

De skal af med kortet på en studs.
    Så er det ikke mærkeligt at de "føler" at de bagfrakommende er oppe på siden af deres egen bil allerede inden de har fået venstre hjulsæt med over i højre vejbane.

Kommer der en bagfra, når jeg ligger i yderbanen, og jeg kan se han har en højere hastighed end jeg, finder jeg så hurtigt som muligt et hul i banen til højre for mig hvor jeg, uden at være til fare eller ulempe, kan trække ind.

Det er sådan man BØR reagere.
    Uden at kny.

Uanset evt. fartbegrænsninger.

• #12   16. jan 2013 I kan bare flytte røven når os med Quattro holder den stram i ydersporet smiley

Folk i ydersporet der ikke køree på fartgrænsen burde sgu have et klip i pappet.

• #13   16. jan 2013 ja jacob der har du ret for her om vinteren fx der kører jeg nok oss fint for det er ikke sjovt og miste en bil om vinteren har jeg prøvet og træls

• #14   16. jan 2013 Så vil jeg sq også liiige af med lidt brok ....

Er jeg den eneste der får et hysterisk anfald af alle de idioter, der tror at den sikkerheds-afstand som man holder i ydersporet,er beregnet til dem, så de kan trække ud foran dig fra indersporet ?!?!

• #15   16. jan 2013 De gange jeg så lokker astraen over de 130. som jo nok bliver til 150 km/t.

Så kan jeg også blive pisse irreteret over dem der køre de der 110 km/t i en 130 zone , og bare trækker ud og overhaler en lastbil. fordi de køre jo ikke for stærkt. så må andre bare bremse for dem..

• #16   16. jan 2013 jeg kører squ det de rpasser mig.. kommer der nogen bagved trækker jeg ind..
    er der nogen foran overhaler jeg eller bremser ned..
    mend er fandme ingen der skal belære mig om at jeg SKAL køre 130

• #17   16. jan 2013 X3M----- Enig... idioter...

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

#18   16. jan 2013 Jacob jeg tror han taler sandt.
    Det er jo også derfor han har en højrestyret bil. Den passer bedre til hans handicap

• Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    aug 2012

#19   16. jan 2013 Monkeyshaver: Du lyder virkelig som et dejligt menneske.
    Jeg synes det er dejligt at se alle de hensyn du viser os andre i trafikken. Hvis alle var som dig var denne tråd overflødig! smiley

Kommentér på:
Motorvejs kørsel.

Annonce