{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.181 visninger | Oprettet:

laurids j
laurids j
Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270

findes der værkstæder med afbetaling? {{forumTopicSubject}}

har aldrig haft min bil på værksted (mens det har været min bil) bortset fra std. service. findes der firmaer/værksteder hvor man kan få lavet noget på afbetaling?

når man smider en bil til rep. ved man vel ikk hvad det vil ende ud med at koste? hvaså hvis de ringer og siger "vi er færdig, det blir lige 1000000.-" ?

hvordan plejer sådan noget at hænge sammen?
- tak

PS. ja jeg ved godt det er et fucking nooob spørgsmål, men hvis man ikk spør' får man ikk noget svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  findes der værkstæder med afbetaling?
  • #1   21. jan 2013 Hvis ikke det eksistere, har du da en god forretnings mulighed smiley

• #2   21. jan 2013 Vi har afbetaling ved Skorstensgaard.dk

• #3   21. jan 2013 Det afhænger nok af hvilket værksted du kører på....

Kender flere værksteder der har kunder der "betaler af" ...

• #4   21. jan 2013 Man får en skriftlig aftale med dem om at de ringer hvis det bliver over et vist beløb, f.eks...

Det kunne være en løsning...

• #5   21. jan 2013 altid få lavet et SKRIFTLIGT tilbud på det der skal laves.. aldrig mundtligt!!

og jo de fleste værksteder kan.. der er også nogle værksteder der samarbejder med a-kasserne, så man "låner" pengene igennem sin a-kasse...
    kræver self at man ikke er i RKI og man har en a-kasse smiley

• #6   21. jan 2013 Hos MIG kan du

• Jonas S
    Jonas S Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Svar: 5
    #7   21. jan 2013 Jeg ejer et autoværksted. Jeg gør det at kunder får lov at splitte regningen i 2 eller 3 men kun hvis de har været der 2-3 gange før og kunne overholde deres aftaler der.
    Ellers har vi et finanseringsselskab du kan låne igennem nøjagtig som et kvik lån. Det er en udmærket løsning hvis man får sin gæld betalt indenfor et par måneder ellers er det en dyr løsning. Mvh. Jonas

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #8   21. jan 2013 Mekonomen har vidst også en aftale med finans selvskab.. Hvordan renterne osv er aner jeg ikke, da det ikke har været aktuelt at tjekke ;D
    Men få tilbud inden, og på skrift. Der er mange der er til at tale med smiley

• #9   21. jan 2013 Få lavet et skriftligt tilbud inden du afleverer nøglerne.. Så hvis de ser mere end det aftalte ringer de dig op.. Eks. hvis i aftaler at de skal skifte din tandremmen de så ser at du også skal have skiftet din vandpumpe så ringer de dig op og spørger om de skal gøre dette også.. (ja, nu følges de som regel ad, det ved jeg godt, det var også blot et eksempel)

• #10   21. jan 2013 altså feks lige da jeg fik min passat 3b. der ville jeg have den ud til VW og lavet nogle små ting og sådan.

værkføreren ringede til min jævnligt og informerede mig om prisen og de forskellig ting der skulle laves osv. og så kunne man jo selv vælge og vrage alt efter hvor meget man vil have lavet. om man har en en lille eller stor pung.

og efter det ene service blev jeg oprettet som kunde og har fået VW mobilitets service. ligesom vejhjælp. så sparer jeg os det : )

og så hvis jeg er ude og bestille dele eller får lavet noget så kan jeg få det på afbetaling, sendt med faktura osv.

alt i alt kanon service ved VW (Car e-point kolding)

• #11   21. jan 2013 plejer altid at spørge hvad det bliver og har kun oplevet en gang at det blev mere men der sagde de at det kunne blive mere smiley så bare spørg efter en pris. de er jo som enhver anden butik som yder en service og de har jo en time pris så de kan hurtigt regne en ca pris ud smiley

• #12   21. jan 2013 Det var utroligt..

• #13   21. jan 2013 "når man smider en bil til rep. ved man vel ikk hvad det vil ende ud med at koste? hvaså hvis de ringer og siger "vi er færdig, det blir lige 1000000.-" ?"

Hvis det sker tager du den i retten, medmindre værkstedet har på skrift at du vil have det pågældende lavet.
    Værkstedet har altid bevisbyrden, og skal kunne dokumentere at du har valgt at få udført et stykke arbejde, og det ved de godt!

Med det sagt kan du hos Automester få en lån til rep/køb af bil smiley

• #14   22. jan 2013 hvad skulle det hjælpe at betale med afbetaling hvis regningen bliver 1000000 ??

• laurids j
    laurids j Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 92 Svar: 270
    #15   23. jan 2013 tak for svarene, virkelig noget jeg kan bruge!

Kommentér på:
findes der værkstæder med afbetaling?

Annonce