{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

om ind-ud stemning af biler {{forumTopicSubject}}

hva sker der for folk er dette ikke en side hvor folk kan vise deres biler frem .
men det er sku da helt umuligt når folk opføre sig som konger og kun syntes de er de bedste fotografer og kun de er gode nok til at beskrive deres biler .
kunne det være muligt at ikke alle ved lige meget om biler og bare gerne vil vise deres bil frem som de er glade-stolte af .
kan ikke helt følge folks holdning men det kan godt være det bare er mig som undres. mvh kenneth med en fin range rover syntes jeg da

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  om ind-ud stemning af biler
  • #1   1. feb 2013 glemte du ikke et link til din bil som er på vej ind smiley
    http://www.bilgalleri.dk/galleri/258501-land_rover_range_rover_p38_2_5td

• #2   1. feb 2013 nu fik den da en ind smiley

• #3   1. feb 2013 tak skal i have det var nu ment som et op råb til alle de konger som desvære er her på siden . men mange tak

• #4   1. feb 2013 Kan kun være enig det er ikke så let at komme ind

• #5   1. feb 2013 Det er fordi at bilgalleri er blevet en side, hvor det åbentbart er begyndt af handle om at have de fineste biler, de bedste kamera'er og en kæmpe herre gård som baggrund til sine billeder.......... Det derfor de "mindre fine" / "ældre" biler ikke kan komme ind, og man skal skrive en kæmpe roman om sin bil, og det er ikke altid nemt vis ens bil er 100% standard...... Derfor:) Er det nok svar...

• #6   1. feb 2013 ja folk kræver bling bling.. eller det fik jeg af vide i sin tid smiley jeg ville jo bare oprette min gamle bmw der var helt std

en af de dumme jeg har hørt er en der mente at der var for mange af den bil type her på galleriet :S det var så en golf 2 og ja der er da mange af dem men hvis du ikke kan lide vw så lad være med at søge på dem

• #7   1. feb 2013 Nemlig, Men tager du en gammel skraller kasse sætter en halv nøgen tøs på klappen BUM så er den stemt ind......

• #8   1. feb 2013 man skal høre for meget

• #9   1. feb 2013 Jeg holder sku med dig Kenneth, de fleste af de idioter der sidder og stemmer biler ud her inde er bare skide misundelig og har en gammel spand, jeg holder med dig, alle skulle ha lov til og komme ind hvis man har en bil man selv mener er flot og er stolt af, så skal sådan nogen tegninger sku ikke stemme dem UD.

• #10   1. feb 2013 Det er da en fed bil, og hverken billeder eller beskrivelse mangler et kæmpe gennembrud, så jeg kan blandt andet slet ikke se, hvorfor din oprettelse har fået noget i stil med 120 afvisninger. Fin er den, og ind skal den! smiley

• #11   1. feb 2013 tak men som skrevet er det et op råb til alle så fremtidige bruger ikke skal skydes i sænk inden de har fået lov til at vise hva de har på forhånd velkommen til

• #12   1. feb 2013 gi nu folk en change istedet for at afvise så byd velkommen og kom så med gode ider til hvordan folk kan få deres profil og billeder meget bedre. ha en go weekend alle sammen

• #13   1. feb 2013 He he jeg kan sgu godt forstå at i bliver lidt generet af disse "landsbytosser", prøvede det selv da jeg skulle have min bil ind, og der kom en mærkelig bemærkning fra en gammel gut i en Mercedes, og det tirrede mig helt vildt, fordi jeg mener at ALLE som har en bil de er glad for, og har deres interesse skal der være plads til herind, det er jo ligesom det der er foremålet ved Bilgalleri, det er så endt med at jeg fik en del beskeder som folk der osse bliver "losset ned" af denne gut, derfor har jeg siddet det sidste stykke tid og kikket på alle dem som vil have deres bil herind, og jeg giver jer bestemt ret i at disse "Konger" tror de kan nedstemme folk på må og få herinde, det er dybt godnat at personer som dem bare skal sidde og "svine" andre folk til som gerne vil have deres bil herind, uanset størrelse, model eller mærke har de sgu ret til at få deres bil opettet herinde...;)

• #14   1. feb 2013 kom uden om kongerne

profilbillede
  • #15   1. feb 2013 folk der er til et bestemt mærke ka finde på af stemme f.eks bmw ud, fordi de selv har en æhhhhmmm ja lad os tage en toyota, vis de ikk kan lide et bestemt bilmærke så mener de ikk det skal ind... Men lad da dem, det må de sq om de skal ikk bestemme hva jeg skriver og om jeg har ikke ikke har en nøgen dame på bilens klap.....

• #16   1. feb 2013 Du er jo også bar en "lille knægt" Casper.
    Var det ikk det han kaldte dig?

• #17   1. feb 2013 Tror nok ikke lige at det var råd som kom på banen her, men kritik og atter kritik, personligt sidder jeg ikke selv og rakke andres biler ned som vedkommende gjorde, men dette drejede sig kun om en ting, og det var hvilken bilmærke han lige havde interesse for, men kunne tilsyneladende ikke selv forstå at man dertil ikke kan skrive mere end der er sat i bilen, uanset hvilken model det er.

• #18   1. feb 2013 Casper S : Enig!!..:)

• #19   1. feb 2013 Jeg havde os svært ved at få min top sport ind.. blev stemt ud første gang men anden gang kom den ind smiley
    Uden at lave noget om.

• #20   1. feb 2013 Hva med de folk der har været ved en forhandler og har købt sig en helt ny bil, total std. ingen gejl, ingen alufæge, hvad skal de gøre, det er jo ikke fordi de kan fylde helt vildt meget i de felter, jo så skal de skrive hele info bogen om bilen ind, men så brokker folk sig os, fordi så har man ikk forstand på sin bil lige pludselig..... Synes helt seriøst mange herinde går i for små sko, gi da std biler bare en lille chance..... og smid dem ud som giver tydlige tegn på det er ren doven skab de intet har skrevet.......

• #21   1. feb 2013 3-4-5 gange hvorfor la dog folk få deres biler ind nogle gider skrive en roman andre vil bare vise hva de har casper . men nok om det go weekend

• #22   1. feb 2013 hva så med dem der køber en der slet ikk har så meget udstyr??? Så fylder det ikk nok der.. Tro mig herinde kan folk dælme gå i bagateller...... smiley

• #23   2. feb 2013 Men det er da nogen gange sjovt at sidde og læse oprettelserne, så er der en der skriver "Afvist" og med små bogstaver enten " For lidt beskrivelse" eller "Få eller dårlige billeder" osv, går man så ind på deres profil og kikker på deres billeder, ja så er feks billederne taget ude på landet i regnvejr ved siden af en gylletank, eller beskrivelsen på deres egen bil er blot et par få ord, lidt sjovt at tænke på moralen mht det!!..;) smiley

• #24   2. feb 2013 jeg syntes den her var ret god:

"Så jeg gentager gerne - det handler overhovedet ikke om hvilken bil der skal ind, der kan skrives massevis af tekst til selv en standard bil. Det er trods alt et GALLERI hvor du kan vise bilen frem." - Citat: Casper S

tænk over det folkens.. der skal skrives MASSER af tekst... fordi det er et GALLERI hvor man viser bilen frem.... hmmm...

<b>galleri</b> <i>substantiv</i> et; galleriet, gallerier, gallerierne
    <b>Betydning</b>
    sted, hvor malerier og andre kunstgenstande udstilles og sælges
    <b>Synonymer</b>
    billedgalleri
    billedsamling
    malerisamling
    pinakotek

ikke sååå meget om tekst der smiley

• #25   2. feb 2013 Er oprettelsen god kommer man også ind..... Har aldrig haft problemer med at få vores biler ind:O
    Det er jo trods alt et GALLERI, og ingen gider og glo på 4 slørede billeder fra en håndværkertelefon taget en mørk regnfuld aften.....
    Og en go tekst er 50% så kan man læse specs, og anden nyttig info om ombygningen eller tuningen. Og ikke bare " har ikke kigget efter"

Ja det var så min mening:-)

• #26   2. feb 2013 Problemet er jo. Du ka ha taget pisse gode billeder, men Skriver du så en lille
    Tekst fordi du ikk ved så meget om bilen så afviser folk

• #27   2. feb 2013 10 minutters research på nettet gør meget....

• #28   2. feb 2013 Desværre er det ikke alt man kan finde på nettet vedr biler, har erfaret det et par gange, ikke alle kilder er pålidelige..

Kommentér på:
om ind-ud stemning af biler

Annonce