689 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til valg af bil {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg skal have en ny bil og har følgende kriterier:
- Prislejet 30.000 - 50.000 kr.
- Minimum 90 HK
- Er mest til tyske biler, mens japanske er udelukket.
- Brændstofforbrug er lidt underordnet, men det skader jo ikke.
- Det skal være en god bil som ikke har ry for at gå i stykker osv.
- Størrelsen af bilen er ikke så vigtig, bare den er fornuftig og ikke en lille mini konebil.
Har i nogle gode forslag til hvor man får mest bil for pengene?
sep 2010
Følger: 45 Følgere: 45 Emner: 43 Svar: 1.971
Der har du ihvertfald også valget fra helt fra 1,6 til 1,8Turbo Eller en diesel. og de kan fås i den prisklasse
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
ellers køre en BMW E36 318i godt. eller en E39 kan også findes til den pris. selvfølig 520 eller større. km/l ikke så gode men køreglæden opvejer med 175%
mercedes kan også findes men W202 og W210 døjer med rust. en fin en kan dog godt findes, så skal du bare være efter dem...
volvo S40 T4 kan nemt findes og de er rummelige. komfortable og med 200hk er de ret livlige.
saab 93 turbo. igen en bil der trække jævnt og med gode muligheder for mere.
pug 406 turbo evt eller hdi´er meget velkørende bil. og HDI´eren gå langt bedre og dynamisk end VAG´s TDI motore.
Renualt clio. megane. williams. eller sport
hvis den må være ældre så en Audi 100/A6´er V6 kørte i min kamis Avant med 2,8´er kørte 13.2km/l i snit første gang eg kørte den...
du kunne gå med flokken og købe
Passat 3B. Golf IV. A4. A3, Leon osv men deres snopstatus gør dem ret dyre kontra hvad man få...
selvom du ikke er til japanske biler vil jeg havde lov til at forslå du prøver en tur i en Accord 2.3 fra 2000 og opefter. lækkert udstyr og Afsindigt velkørende maskine.
Corolla E11 eller E12 så holder du meget sjældent stille.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/mondeo/20-tdci-ghia-stcar/1446648
Får man ikke meget for pengene her, eller går den meget i stykker?
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
men super lækker bil at køre i. min kamis far havde en den smed en turbo og efter turbo skift kørte den mærkeligt. og ford kunne ikke finde fejlen.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
Synes det ligner at man får utroligt meget for pengene ved mondeo'en. Tror jeg vil kigge lidt mere på volvo det var et godt forslag!
Hjælp til valg af bil