{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.627 visninger | Oprettet:

Ledningsdiagram Passat (3b) 1,9 tdi {{forumTopicSubject}}

Vi er seriøst ved at få grå hår i hovedet af en Passat (3b) 1,9 tdi årgang 96 (vistnok) som blir´ved med at fucke med startspærren og går ud efter 1-2 sek! Grrr!
Derfor søger jeg et ledningsdiagram der viser elektronikken i forbindelse med startspærren.
Jeg har fundet et par på google med der har årgangen ikke været rigtig og jeg har en fornemmelse af at vagcars.com gemmer på noget brugbart, som de ikke vil vise uden medlemsskab:-P
Er der nogen der ligger inde med sådan et ledningsdiagram?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledningsdiagram Passat (3b) 1,9 tdi
  • #1   22. feb 2013 Har du kigget på tolerance data?

• #2   22. feb 2013 Vi har haft computer på men det blev vi ikke så meget klogere af. Problemet ligger vistnok også i at bilen er født som vr6´er men senere har fået ilagt 1,9 tdi´eren og at den muligvis ikke er kodet rigtigt sammen. Det er virkelig noget ged at rode med og vi har kontaktet et par vw-nørder der også sir´at det er noget rigtig knald, men at man via ledningsnettet kan køre udenom startspærren (?).

• #3   22. feb 2013 Passat 3B er ikke kommet med VR6 motoren, så det må vel næsten være en Passat 3A/35i ?

• #4   22. feb 2013 Woops, det er ikke utænkeligt at jeg fucker op i det (ikk´min bil somsagt og var ikke helt vågen da kæresten vækkede mig og fortalte om den imorges), men der er ihvertfald skiftet kværn i den og det er helt sikkert en 3B (har finkæmmet nettet for info om den skide startspærre).
    Jeg har været ude hos en hugger og finde en ny spole,men det hjalp nada så næste tanke er at deaktivere startspærren i styreboksen som en vw mekaniker har nævnt var en mulighed;-)

• #5   22. feb 2013 Ps: Det er selsfølgelig vagcars.dk istedet for .com (det gik lidt stærkt på tasterne;-P)

Kommentér på:
Ledningsdiagram Passat (3b) 1,9 tdi

Annonce