{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.756 visninger | Oprettet:

Chancen for at afsonme dom for færdsel overtrædlser?! {{forumTopicSubject}}

Jeg blev i lørdags vinket ind af en patrulje og jeg valgte så at forsøge på at stikke af men det lykkes ikke og der kom 7 patruljere til stedet og de trak våben og mig og mine 5 andre kammerater ( 6 ialt i bilen) blev anholdt og smidt i håndjern og ned på jorden.
( Nattens forløb: Halvtime på jorden med håndjern også kørt ind til bellahøj politi station og vi allesamen var der fra 02:52 til 08:16)

Jeg så vidt jeg husker blev sigtet for disse overtrædelser,
4 gange rødt
2-3 gange uden blink
dreje ved et sving uden at bruge bremsen
fulgte ikke politiet anvisninger
kørte så også i en svensk audi A4 som jeg ejede og jeg bor i dk
kørsel uden kørselsret
Under 18 år.

jeg er tidl. blevet stoppet en enkelt gang og sigtet for kørsel uden kørselsret ( ugen inden )
Ellers er jeg ustraffet og havde en ren straffeattest for en måned siden!

Det store spørgsmål er så om jeg kan risikere fængsels dom?!!

Svar venligst kun hvis i har prøvet lign. eller ved noget om det.

Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chancen for at afsonme dom for færdsel overtrædlser?!
  • #1   1. mar 2013 Du får 10 år i den elektrisk stol.

• #2   1. mar 2013 umiddelbart er det vist kun en bøde i omegnen af 20.000 kr. samt et sønderklippet kørekort hvis du engang skal have sådan et.

• #3   1. mar 2013 en fængselsdom ville da virkelig være på sin plads, for nej hvor har du godt nok tabt sovsen

og hvad var det du ikke fattede ugen før da du også blev stoppet

• #4   1. mar 2013 Lige gyldigt hvad du får, har du sgu fuldt ud fortjent det.........

• #5   1. mar 2013 hov. 20.000 kan nok ikke gøre det, der er også noget med noget afgift på sådan en svensker bil.

• #6   1. mar 2013 andreas: Tak, det vidste jeg virkelig ikke!
    morten: morsomt.
    johnny: jamen hellere en bøde end fængsel!!!

• #7   1. mar 2013 HAR IKKE PRØVET DET...

men vil skriv til dig alligevel...

hvis du har kørt i en sv bil i dk, som du ikke på lovlig vis må køre i , i dk , så kan du se frem til en bøde, plus afgift. og det kan løbe temelig meget op ..
    jeg kan ikke sige om du friheds berøves .. fængsel.. men du kan vist se frem til en meget stor bøde for de ting du der fortæller om..
    så det er noget rigtig lort........
    mvh

• #8   1. mar 2013 så er man satme dum

• #9   1. mar 2013 johnny: ja præcis!! afgift skal betales og den ligger på omkring 60.000 da bilne var i god stand og kun havde kørt 110.000

• #10   1. mar 2013 jeg så nu hellere du kom i fængsel istedet for at du fik en bøde. så havde vi da et fjols mindre på vejene.

• #11   1. mar 2013 så kan du lægge ca det samme beløb oven i , i bøde.... sgu sur røv..

mvh

• #12   1. mar 2013 kan godt li at en enkelt hygge aften med vennerne lige kostede dig 150.000 kr. det er sgu hårdt ikke at følge loven.

• #13   1. mar 2013 Jeg vil bare undgå fængsels dom! pengene skal jeg nok betale af om måneden.

• #14   1. mar 2013 Svar venligst kun hvis i har prøvet lign.

ja for det er da helt sikkert normal adfærd du har udvist

• #15   1. mar 2013 HOLD HOLD HOLD!

Skal lige finde mine popcorn frem, gætter på denne bliver sjov og læse om ca 5-10min!

• #16   1. mar 2013 Andreas. Haha ja.. Hvem har ikke prøvet dét da.....? Hmm......
    Det er da godt nok komplet mangel på intelligens og ansvarlighed at kaste sig ud i så tåbelig en handling..
    Der kunne være røget MANGE uskyldige menneskeliv på den bekostning..!

• #17   1. mar 2013 Nikki H

ja der går ikke længe før trådstarter begynder at sige at det er os andre der er nogle fatsvage idioter som aldrig selv har lavet noget forkert da vi var unge

• #18   1. mar 2013 Nikki H har også lige hentet frisk kaffe.

• #19   1. mar 2013 Det er ligesom her den anden dag, der var jeg lige nede på Shell for at købe en hotdog, men så havde de ikke flere ostepølser, så så skød og dræbte jeg jo så ekspedienten og voldtog hendes lig.
    Nogen der ved om det giver bødestraf eller hvad? For vil helst ikke i fængsel for det, det er jo helt normal adfærd...

• #20   1. mar 2013 Jeg håber fandme du får en fængselstraf for det lort..

Du er jo åbenbart fuldstændig ligeglad med andre end dig selv..

Men bare rolig, derinde er der masser som dig, så du finder hurtigt venner..
    Om ikk andet så kan du altid bruges til at samle sæben op..

• #21   1. mar 2013 Straffen bliver desværre alt for lille.

Du burde idømmes 10 års skolegang 1-10 klasse for der gik vidst noget galt sidst du prøvede.

• #22   1. mar 2013 Fuck hvor ville jeg da ønske, du havde lavet det stunt i Spanien... Her nede spare de nemlig retssagen, i sage som din. Guardia civil gider ikke engang, eftersætte tåber som dig. De skyder bare, og HVIS du overlever. Vil de bare spøre, hvor dum er du ??

Måske skulle det dansk polit,i overvejer en træningslejer hos Guardia civil. Så de kan få lært hvordan, håndvåben skal bruges.

• #23   1. mar 2013 Jeg har lært engang, at nogen skal man ikke sige hvad man tænker...men det gælder ikke her..

Jeg håber virkelig, at du føler dig "gangster" og får "street - cred" fra dine homies når du laver sådan et stunt..

Regnede du med, at du kunne køre fra polisen, i en halv flad Audi, med 6 mennesker i bilen, imod en nyere strisser-bil..

Fed dømmekraft - den skal du nok nå langt med når du engang får lov til at få kørekort...Nå nej, det er du da ligeglad med..

Du tænker ikke ret langt..Havde du nu lige kørt en uskyldig ihjel under flugten..Så havde du ikke nøjes med en monster bøde - Med også en tur bag tremmer..Men hvad, så havde du nok fået nogle hyggelig timer i badet sammen med de andre gutter..

• #25   1. mar 2013 "Regnede du med, at du kunne køre fra polisen, i en halv flad Audi, med 6 mennesker i bilen, imod en nyere strisser-bil.."

-ej at forglemme manglende talent i og med at han er under 18......

• #26   1. mar 2013 Hm, regne kan han heller ikke... Han står da som 20 årig i profilen...

Men som sgt tidligere, det er sgu ikke studenterhuen der trykker her, vel?

• #28   1. mar 2013 Rune L: Puha det må du slet ikke sige:-) da jeg var 16 mente jeg selv at jeg var SÅ klar til bil mens jeg fræsede rundt på min tunede scooter! Set i bakspejlet..... Not so much.... smiley er glad for jeg godt kunne vente.. Hehe.

• #29   1. mar 2013 Han sidder da ikke inde, med den IQ er han da sikkert på spring tur sammen med gutterne..

• #30   1. mar 2013 Jeg græder stadig af grin og nu er jeg løbet tør for popcorn !!! Aarh mit liv hænger i en tynd tråd nu

• #31   1. mar 2013 PRNDS, du røver da bare en gammel dame på gade og når byttet ikk er nok til chips og cola i kiosken, så røver du kiosken, fordi deres priser er så dyre, ikke?

Problem solved..

• #32   1. mar 2013 Tak tak ka være jeg overlever nu går straks igang !

• #33   2. mar 2013 Du bliver bollet af en stor mand i fængsel... Kør da ordenligt spade!

• #34   2. mar 2013 Det er 1. april disse indlæg laves! For ingen kan være så uintelligent - og hvis det havde været rigtigt, så havde man da ikke skiltet med sin utrolig store dumhed, havde man?

• #35   2. mar 2013 så kan man da lære det, hva for man ud af at prøve at køre fra politiet . Det går simpelthen udover min fatteevne

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210
    #36   2. mar 2013 Du kommer inde og ruske tremmer, mens du får den størreste rocker pik, i erectum + bøden..

• #37   2. mar 2013 Hahahahahhaha. Det er ikke engang tråd starter der er sjov. Det er resten af indlæggene, hold nu kæft man, hellige hundehoveder.

Er jeg virkelig den eneste der synes det er vold grinern han tror en std A4 kan stikke af fra svinene? Og samtidig med hans evner, under 18. Så har han måske kørt lidt inden. Så drengen har måske 6-12måneders erfaring. Og tror han kan stikke af.
    Det er jo hylende morsomt når folk tror de kan stikke af!

Til tråd starter: Har du nu lært, at hvis man skal stikke af, skal det sku gøres ordentligt. Enten smadder din bil igennem steder politiet ikke tør. Eller køb min Fiesta og lad dem komme tæt på, og SÅ stik af. Den vil jeg med garanti love dig at selv en amatør som dig kan stikke af dem i. Medmindre du køre galt selvfølgelig.

• #38   2. mar 2013 Stik, stik.
    Hvem der?
    Stik, stik, stik aaaaaa

• #41   2. mar 2013 Så så skvat hoved, rolig nu:)
    1. Hvor siger han at han var fuld?
    2. Det var tydeligvis om natten hvor der er langt færre bilister.
    3. Jeg kender betydeligt flere mennesker uden kørekort der køre langt bedre end de kvinder og halv gamle idioter du ser hver dag der kører på "rutinen" som tydeligvis ikke fungere mere og egentlig bare ser ud som om de køre radiobiler..

• #42   2. mar 2013 Men jo, jeg syntes det er morsomt man kan være så dum og have sådan en god ide, men han kunne ikke engang finde en ordentlig flugt vej. DET er morsomt, det er fucking morsomt at han nok ikke får kørekort de næste 5-10år af hans liv:)
    Endnu mere morsomt er hvor tæt du egentlig tager det, men lad mig sige det sådan her, jeg elsker at grine på andres bekostning, i dont give a fuck. Kan du ikke lide det? Så gør noget ved det.

• #44   2. mar 2013 Og er det mit problem? Hold dine små anfald for dig selv og tud ved psykologen, jeg er lige glad?

• #45   2. mar 2013 for fedt det her!

• #46   2. mar 2013 Som de andre skriver skal du betale afgift på en gang, eller beslaglægger de bilen, og da du ikke bør i danmark, skal de betales før du forlader landet.. såvidt jeg har læst mig til(af generalle lovovertrædelser)
    Under 18 og køre bil i danmark uden afgift.. hehe.. det var lidt af en gennemtænkt beslutning...
    Men fængsel får du næppe.
    Held og lykke med det hele smiley

• #48   2. mar 2013 Kongen: Har du hørt om ordet "empati"? Det at kunne sætte sig ind i andres situation...

• #50   2. mar 2013 Satme flot.... Du scorer måske en masse street kredits ved dine venner , men i virkelighedens verden er du jo en klovn... Ærgeligt du ikke endte som statistik...!

• #51   2. mar 2013 Konge..........

det er sgu dårlig stil, og total tyndskid, det du der lægger for dagen over for knold og skat..
    du burde stramme op, og vær mand nok, til lige at give en undskyldning, for det.. det vil vise os andre, og ikke mindst ham, at du har nosser nok, til at vise du var gal på den med den syge bemærkning....

syntes jeg..
    mvh

• #52   2. mar 2013 Sikke en fed aften i må have haft c",)

• #53   2. mar 2013 tak for en underholdende tråd :O)

• #54   2. mar 2013 Casper S

Når man læser sådanne kommentarer som "Kongen" kommer med, kan man kun tænke: Små hjerner små fornøjelser ^^

• #55   2. mar 2013 Hold kæft en hjerneblødning ! Det rotere da ikke den rigtige vej hva ?
    Du er sgu da hvad man kan kalde - dummer end vådt, og godt sammenkrøllet bølgepap !!!

-.-

• #56   2. mar 2013 Forhåbentlig en meget lang dom....

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #57   2. mar 2013 Jeg tror efterhånden trådstarter er klar over han har handlet forkert,
    og han lyder jo umiddelbart heller ikke stolt over det. Godt så.

Ja, det er da tåbeligt, men man kan da ikke sidde og føle sig alt for hellig,
    når man; Har målt sin bils topfart(kørt ALT for stærkt), monteret ulovlig xenon, (som i høj grad blænder modkørende), monteret film i ruder, (så du ikke kan se noget en mørk aften), tuner sin bil, (så den fanden galeme kan køre fra alle den møder)..
    Kig nu lige jeres egen vej først. I har muligvis ikke tilsidesat reglerne i samme grad
    som ham, men nogen af jer har ikke selv helt rent mel i posen...
    Tænk over det. smiley

• #58   2. mar 2013 Hahaha. I er virkelig morsomme alle sammen. Sidder folk og tuder over et eller andet over nettet plejer du selv at være den første til at tryne dem Casper. Så luk røven batman.
    Jeg siger bare tingene lige ud, kan folk ikke acceptere det så smid mig på filter?
    Undskyldning? Aldrig.. I sidder og sviner drengen til, men sidder så og tuder bagefter for hvad i har oplevet, hold nu kæft..
    Det eneste jeg kan sige er, jeg er virkelig ligeglad hvad fanden i syntes om mig som person.
    Vi lever i Danmark og må sige lige hvad vi mener, og den rettighed benytter jeg mig af.

• #60   2. mar 2013 Hjerne er tydeligvis ikke kun en mangelvare ved trådstarter alene!

• #61   2. mar 2013 ^^ er rimelig enig med Casper !

• sune A
    sune A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 12
    #62   2. mar 2013 Sku godt nok nogen hårde gutter der er på bilgalleriet ,,,,,,

• #63   3. mar 2013 Det lyder som en and det her

• #64   3. mar 2013 Der var ikke meget medynk du får her - det er fuldt fortjent
    Ind i brummen med dig til du bliver voksen, det tager nok nogen tid.

• #65   3. mar 2013 Åhhh kongen.
    efter at have læst dine kommentar så får jeg lidt et billede af hvad du er for en person.
    kender godt typen, bum smart og det hele. men hvis mor står og kigger, så er pikken så lille, så den kravler op i dit underliv smiley

nåh ja, også GOOD LUCK men med at køre fra policen med F(S)iesta'en

• #66   3. mar 2013 Hahaha...hvor blev trådstarter af?

Måske han følte, at det ikke lige var den store sympati han fik herinde.

*Kongen: Gå nu bare i seng inden du får lukket mere crap ud smiley

Tilslutter mig i øvrigt de andre, som mener at de nævnte forseelser mindst burde resultere i et nakkeskud alternativt en tur i kachotten i en celle med en stor neger, der kan tage trådstarteren bagfra hver dag inden morgenmaden smiley

• #67   4. mar 2013 Arg,han tager vist pis på os allesammen.

• #68   5. mar 2013 *Kongen skriver: "Eller køb min Fiesta og lad dem komme tæt på, og SÅ stik af. Den vil jeg med garanti love dig at selv en amatør som dig kan stikke af dem i. Medmindre du køre galt selvfølgelig"

Og det er den Fiesta der ikke kan køre eller starte???? NÅÅÅÅÅÅÅR NEJ!!!!!!

• #70   7. mar 2013 Håber da du ryger i spjældet og de smider nøglen væk, good luck Chuck!

• #71   7. mar 2013 At du stikker af.. Og har kammerater i vognen, og de lige bli'r sendt ind på stationen og glo sammen med dig.. Johh, social adfærd mangler du ikke i hvert fald!

Men, shit!! Du ville ha' det ubeskrivelig dårligt hvis du var skredet af vejen og du så lige havde nakket hele vognen, og du så selv var overlevende person, mens de andre gik bort.

Jeg vil give dig titlen for; <b>"Dummeste Handling"</b> so far på BilGalleri, i den tid jeg har været her!

• #73   7. mar 2013 I øvrigt: Burde det ikke hedde "Risikoen for at afsone dom for færdselsovetrædelser?"

• #74   8. mar 2013 Seriøst? Han er stukket af fra politiet? Slap dog af, har i aldrig haft scooter?

• #75   8. mar 2013 Det er Rock´n Roll !

• #76   8. mar 2013 Hvad sker der egentlig med folk der kører vvvvvvvvvveeeeeAAArrrrr /ggrrrrr/Saaaiser? Først Stefan og nu dig...

• #77   8. mar 2013 Doktor J. Ege

Hov hov Hr. Penis Ege - nu fornærmer du vist "VR-Saiser Stefan" smiley
    Sammenlignet med trådstarter - virker Stefan jo som en højintelligent og meget sympatisk personlighed

• #78   8. mar 2013 Du har nok ikke mange venner tilbage når du har en plovmand tilbage at leve for om måneden de næste mange år smiley

• #79   8. mar 2013 Det er da snot dumt men spritkørsel er værre hvid du spørger mig. Og ja det er så dum. Men det er højst sandsynligt ham selv der er mest på røven.

• #80   24. mar 2013 Troll............

Kommentér på:
Chancen for at afsonme dom for færdsel overtrædlser?!

Annonce