{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

autoteknolog - Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer at søge ind på autoteknolog uddannelsen efter sommeren, det jeg så vil høre er om afdelingen i Næstved er ved at komme under kontrol. For det er lidt langt at sku flytte til Århus eller Viborg når jeg bor i KBH nu. Det ret store omvæltninger.

Så hvad vil i anbefale jeg skal gøre? Tage næstved eller søger over til Jylland.
Vil helst gerne høre fra folk der selv har gået/går på uddannelsen eller kender nogen.

Mvh AMG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  autoteknolog - Hjælp!
  • #1   5. mar 2013 Min mekaniker har gået på skolen i århus, og han siger at det er det eneste rigtige!
    Jeg kommer selv fra nordsjælland, og jeg har planer om at tage autoteknolog på århus, de har bedre faciliteter, også har du også deres formel ford team, som gør at undervisningen bliver meget mere spænende!

• #2   5. mar 2013 Jeg læser autoteknologi i Viborg, og jeg går i klasse med en gut som har taget et halvt år i Næstved, for så at rykke pløkkerne op, og flytte til Viborg og fortsætte. Han sagde, at det var under al kritik derovre. Slet ikke værd at bruge sin tid på. Men jeg skal selvfølgelig ikke kan sige, om tilstandene har ændret sig nu.

• #3   5. mar 2013 Frederik M:
    Du skal bare huske på, at den netop er bygget op omkring Formel Ford teamet. Dette gør, at det måske ikke er helt nemt at finde en arbejdsplads bagefter, udenfor motorsportens verden. Og fuldtidstillinger i motorsporten hænger jo ikke ligefrem på træerne.
    Men er det den vej man satser, så er Århus selvfølgelig nummer 1.

• #4   5. mar 2013 har ikke hørt så meget godt om næstved desvære.
    overvejer det ellers selv. men en maskin enginør eller konstruktions enginør er også med i overvejelserne...

• #5   5. mar 2013 Det ved jeg nu ikke?
    Min mekaniker fik job hos SMC biler, og det er for 1 år siden (-:

• #6   5. mar 2013 Jeg har været i næstved og droppede det simpelhen igen.
    Det var sku en joke, hverken skolen eller mange af lærene tog/tager uddannelsen seriøs.
    Studiekordinatoren ved ikke hvad forskellen er på forhjulstræk/baghjulstræk og 4 hjulstræk.....
    Og mener man skal lærer alt i lego!!!!

Næstved er spild af tid!!!!

• #7   5. mar 2013 -eller dengang han ville vide hvor man sætter strøm til turboen smiley

• #8   5. mar 2013 Den er vidst også startet op i odense.. men har ikke rigtig hørt om undervisningen i odense er god eller dårlig ? har nemlig osse selv overvejet og gå igang med den, da det ikke til at finde job i øjeblikket..

• #9   5. mar 2013 Præcis......
    Taber skole......

• #10   5. mar 2013 Frederik M:
    Men generelt kan det være en ulempe. Uddannelsen er jo netop målrettet mod motorsport. Hvor den i Viborg er målrettet mod "virkeligheden", altså stillinger som sælgere, værkførere, floor-managers, diagnoseteknikere osv.

Kommentér på:
autoteknolog - Hjælp!

Annonce