1.621 visninger
|
Oprettet:
claybar {{forumTopicSubject}}
har set dette produkt og det skulle kunne fjerne tjære pletter og flyvrust. mit spørgsmål er bare om bilen SKAL poleres bagefter eller den bare skal have noget lakforsegler.
kom med jeres erfaringer på området.
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
Men hvis den trænger til det, så vil jeg nu polere den hvis man har brugt claybar.
maj 2009
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 2.276
Der er videoer på deres side, hvordan claybar bruges, og grunden.
Og hvis du ringer/tager forbi, kan de fortælle dig efterbehandling.
Jeg har selv handlet der meget.. sågar i mandags. elsker deres service. og de har prøvet det et par gange før !
sep 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 24
maj 2009
Ting som er blandet giver ALDRIG samme effekt som to ting hver for sig.
Hvis du ikke har råd, eller kan overskue og give det flere lag, så er det okay.
Men jeg ville gøre det på min egen bil. først lakforsegler.. også amok med voks'en. du kan jo ligge flere lag voks. jo mere beskyttet bliver den.
sep 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 21 Svar: 24
maj 2009
- Jeg plejer og ligge et lag lakforsegler, også venter jeg ca 30 min, man kan mærke når det er ved at være lidt tørt. også tørre af.
Også plejer jeg og vente et par timer, også får den voks! . det er jo petruleoum som skal nå og fordampe og hærde ind!
- Køb evt de gule påføringssvampe de har og to blå klude til at tørre af med! det er ikke dyrt for luksusvarer!
okt 2010
Følger: 30 Følgere: 37 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.839
ville ikke kun give claybar og voks. en god klargøring tager min kami 12-14imer men så er kabinen også vasket og vandstøvsuget og himlen renset hvis det er nødvendigt (rygerbil eller mærker i loftet.)
vi fik en G3 stationcar til at være 15000kr mere værd bare på 14timers arbejde. (bilen var ejet at samme man i 16år og han havde aldrig gjort rent i den eller røget med vinduet åbent så ruderne var gultonede.
claybar