{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  claybar
  • #1   6. mar 2013 Den skal bare beskyttes med lakforsegler og voks igen.

Men hvis den trænger til det, så vil jeg nu polere den hvis man har brugt claybar. smiley

• #2   6. mar 2013 Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ind på www.bilvask.nu . og købe det derinde, hvis du bor i nærheden af Greve/Hundige, vil jeg fortælle dig at du SKAL tage derned, og snakke med dem!
    Der er videoer på deres side, hvordan claybar bruges, og grunden.
    Og hvis du ringer/tager forbi, kan de fortælle dig efterbehandling.
    Jeg har selv handlet der meget.. sågar i mandags. elsker deres service. og de har prøvet det et par gange før ! smiley

• #3   6. mar 2013 tak for tippet om bilvask.nu. men bor ikke i nærheden. nu er jeg ved at bestille lidt sager og ser man kan få lakforsegler med voks. er det smart eller ej?

• #4   6. mar 2013 Altså, maling med lak, giver jo heller ikke samme resultat som først maling og derefter lak.
    Ting som er blandet giver ALDRIG samme effekt som to ting hver for sig.
    Hvis du ikke har råd, eller kan overskue og give det flere lag, så er det okay.
    Men jeg ville gøre det på min egen bil. først lakforsegler.. også amok med voks'en. du kan jo ligge flere lag voks. jo mere beskyttet bliver den.

• #5   6. mar 2013 yes. er inde og bestille det hele på bilvask. og kan se man skal vente 24 timer mellem hver lag. er det så dumt at køre i bilen i mellem tiden. kan jo ikke undvære bilen i 3 dage

• #6   6. mar 2013 Arg ro på! smiley . alt med måde! det er for de ultra nørdet! smiley
    - Jeg plejer og ligge et lag lakforsegler, også venter jeg ca 30 min, man kan mærke når det er ved at være lidt tørt. også tørre af.
    Også plejer jeg og vente et par timer, også får den voks! . det er jo petruleoum som skal nå og fordampe og hærde ind! smiley . og mit har virket til UG! smiley
    - Køb evt de gule påføringssvampe de har og to blå klude til at tørre af med! det er ikke dyrt for luksusvarer! smiley

• #7   6. mar 2013 husk væsken til claybar´en. den skal smøres og holdes fugtig ellers fungere den ikke.. men det virker. min kami bruger det og det giveren forskel. vi køre en 4step på normale biler røde og sort få dog en 5steps (rød eller sort lakforsejler)...

ville ikke kun give claybar og voks. en god klargøring tager min kami 12-14imer men så er kabinen også vasket og vandstøvsuget og himlen renset hvis det er nødvendigt (rygerbil eller mærker i loftet.)
    vi fik en G3 stationcar til at være 15000kr mere værd bare på 14timers arbejde. (bilen var ejet at samme man i 16år og han havde aldrig gjort rent i den eller røget med vinduet åbent så ruderne var gultonede.

Kommentér på:
claybar

Annonce