{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

opel folk. EGR {{forumTopicSubject}}

jeg var idag ude hos opel og høre om de havde en blændplade til EGR ventilen, opel manden sagde at det var en rigtigti dårlig idé at sætte sådan en i! da det ville give mig en falsk tryghed? jeg synes ellers at have læst meget om, at det er en god ting at blænde den af! men at han direkte sagde at det var en dårlig idé undrer mig! han sagde det kun havde udført den operation 1- gange på en vectra? er det ikke en direkte løgn? motoren er en x20xev!

MVH Mikkel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel folk. EGR
  • #1   15. mar 2013 Hva? Er ikke helt med... Selvfølgelig kan du ilke købe en blend plade til din egr hos en forhandler, det jo ikke en reservedel! Selvfølgelig vil han fraråde dig det, da hvis der skulle ske noget ville det være ham dr kunne stå med den, da du ville ha fået rådgivning derfra, det suden er det ikke "lovligt" så det burte give sig selv man ikke kan købe den hos en forhandler.. Klip en plade selv og sæt den i, men hvorfor?

  • #2   15. mar 2013 det har jeg læst mig frem til på diverse forums sagtens kan lade sig gøre, derfor spørger jeg! det er nemt at sige selvfølgelig for dig, når du åbenbart er i faget, men det er jeg ikke og derfor stiller jeg spørgsmålet! rådgivning kan man vel heller ikke kalde det når jeg selv spørger og søger en?

  • #3   15. mar 2013 Du spørger, og ham du har snakket med gav dig et svar, så det kaldes rådgivning. Men du må søge videre på et forum Hvis du ikke selv kan klippe en plade og sætte i.

  • #4   15. mar 2013 Bare husk der skal være et lille hul i den plade du sætter i, ellers vil du få en lysende motorlampe.

  • #5   15. mar 2013 Anonymous: Øøøøh nu HAR Opel så den del i deres res. dels program - så det gutten bag disken har udtalt er HANS egen personlige holdning. Ja der er nogle Opel steder der ikke vil sælge den - men de HAR den ikke desto mindre i res .dels kataloget.

    Se f.eks. her:

    http://www.motor-talk.de/blogs/-tbmod/agr-stilllegung-t2305838.html



    Ja det er ulovligt - men det er der sgu så meget der er. Den holder jo miljø krav til syn og det kan ikke ses.

    På alle andre end V6 modellen skal du have 2 pakninger - 1 med hul så stempel kan bevæge sig - og 1 uden så det er tæt - eller få lavet en fræst plade med en fordybning til stempel..

    BLÆND LØS smiley


  • #6   15. mar 2013 Så tager jeg det sgu i mig igen, har bare aldrig set eller hørt om man kunne blende en egr af med en original plade.

Kommentér på:
opel folk. EGR

Annonce