{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Bmw e30 320i {{forumTopicSubject}}

Hej alle :-)!

Jeg har kigget lidt på en bmw e30 320i fra 1987. Den har kørt 210.000 og er nysynet i december, den har et hul i fører sædet men den står til 5000 uden plader. Lyder dette helt tosset eller?

Og er der noget man skal være opmærksom på udover lyde fra bagtøjet? Det er begrænset hvad der kan være af rust når den er nysynet i december?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw e30 320i
  • #1   17. mar 2013 Altså generelt er biler E30 ikke særligt dyre længere det er jo en gammel bil. Så 5000kr for en E30 det er go for it. Jeg har selv købt biler fra 4000-25000kr klassen Mest BMW 6Cyl og mange biler står jo til skyhøje priser. Du kan være heldig på BG at nogle er realistiske mht prisen på deres biler. Men go for it tag ud og kig og prøve den og tag en kammerat med evt. Hvis det noget så tag den med hjem

• #2   17. mar 2013 nej det er ikke begrænset hvad der kan være af rust fordi den er nysynet, det kommer sgu helt an på hvor opmærksom synsmanden har været, jeg ville ihvertfald se bilen på lift og osse have lov til at slå på bunden hvis jeg skulle købe den.

Kommentér på:
Bmw e30 320i

Annonce