{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  billig bil, og billig forsikring, og vægtafgift.
  • Karsten E
    Karsten E Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #1   29. mar 2013 En lille Ford KA er et godt bud, men pas på ikke at købe en der er plaget af rust!

• #2   29. mar 2013 tak for svaret, men den er ikke lige mig smiley

• #3   29. mar 2013 Corolla e10, toyota carina, vw vento osv. smiley

• #4   29. mar 2013 saxo, 106
    starlet
    polo

• #5   29. mar 2013 Har lige købt en A6 fra 2010, og inden købet undersøgte jeg lidt forsikringspriser. - Har fået den forsikret hos D.A.F. - Der tager de bare nyprisen på bilen, dit alderstrin og så har du en pris. - Skal give 7000 kr årligt med fuld kasko og vejhjælp i hele EU.

IF skulle have langt over 50000, og FDM ville slet ikke kaskoforsikre den.

Så det er bare at undersøge markedet.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #6   29. mar 2013 Det var sgu da et skema der var til at finde ud af på deres hjemmeside med priser og sådan. Kunne være man lige skulle se nærmere på dem næste gang der skal købes legetøj smiley

• #7   29. mar 2013 Præcis! Enkelt og let. Det var forhandleren der gav mig folderen og udregnede prisen. Fik først en pris på 10500 hos Gjensidige.

• #8   29. mar 2013 Toyota starlet evt en glanza. Kan blive møg hurtige og koster ingenting.

• #9   29. mar 2013 Nu spørger du hvad en god start bil er og det er der et simpelt svar på - i mit univers.

Det er en bil som du med dine få erfaringer og manglende evner til at køre bil kan manøvrere i den daglige trafik hvor vi andre også færdes i og ikke en eller anden raket med for små bremser og en eller anden sindsyg motor. Og det er en bil som du har råd til at vedligeholde med dæk og servic, så du sikkerhedsmæssigt med go' samvittighd kan begi dig ud i trafikken til alle os andre.

Og ja, jeg lyder gammel - men har set skaderne på unge med for stort behov for smarte usikre biler.

better safe than sorry

• #10   29. mar 2013 Seat ibiza:) med en lille benno motor, så er du billigt kørende..

• #11   29. mar 2013 Har haft 2 Poloer 6n2ér med 1.4 16V motor og det er sku en billig motor. Den køre ca. 16-17km/literen og koster ikke det store i forsikring og grønafgift.

Så har jeg også haft en Golf 4 1.6ér men sådan en vil jeg ikke anbefale hvis den skal være billig i drift for den køre nok en 11-12km/literen og koster næsten 2000kr i grønafgift halvårligt.

Så hvis du gerne vil have en Golf 4 f.eks. så køb en 1.4ér den koster heller ikke det helt store i grønafgift. Men ellers så køb en Polo med en 1.4 16V, de er sku meget kvikke trods 75hk smiley

• #12   29. mar 2013 Og du kan godt få en 6n med den motor. Men være dog på udkig efter rust og så er deres gearkasse heller ikke noget og råbe hurra for, men det er bare lige og tage en tur og se om den funker som den skal. Ellers meget nem og sjov lille bil og køre rundt i smiley

• #13   29. mar 2013 Fiat punto 1,2 60 hk...
    Billig hele vejen rundt smiley

• #14   29. mar 2013 Enig med jacob smiley

Kommentér på:
billig bil, og billig forsikring, og vægtafgift.

Annonce