taksator? {{forumTopicSubject}}
min søster var indblandet i en ulykke igår hvor der var en tysk bimmer der hamrede op i bagenden på hende da hun skulle dreje til venstre.
hun havde heldigvis lånt min fars pajero, men tror alligevel den bliver totalskadet da den er godt trykket/smadret i hele venstre hjørne plus benzin tanken er krøllet?
bmw´en er totalskadet og manden forklarede også politiet at det var hans skyld.
min far har snakket med sin forsikring og der er lige noget papir arbejde der skal laves og sendes afsted.
han fik at vide at der også skulle en tysk taksator ind over det og at der før i andres tilfælde havde taget 2-3 måneder før de fik svar?
nogen der har prøvet noget lignende med taksator som kan sige hvor lang tid der går før man får den endelige afgørelse?:)
jul 2003
Følger: 179 Følgere: 126 Biler: 18 Emner: 67 Svar: 11.437
Er der kun ansvar på, så kører sagen i det tempo det tyske forsikringsselskab vil.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 111
men tak for svar
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 14
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 54 Svar: 468
Hvis du eller din far har kasko på bilen får du pengene fra dit forsikringsselvskab og de tager så kampen op med tyskerens forsikringsselvskab.
Hvis du eller din far kun har ansvar på bilen ja så skal du vente indtil forsikrings selvskabet i tyskland har været og vurderet skaderne og det kan tage lang tid.
jan 2008
Følger: 23 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 111
men tak for svarene
taksator?