{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

taksator? {{forumTopicSubject}}

min søster var indblandet i en ulykke igår hvor der var en tysk bimmer der hamrede op i bagenden på hende da hun skulle dreje til venstre.
hun havde heldigvis lånt min fars pajero, men tror alligevel den bliver totalskadet da den er godt trykket/smadret i hele venstre hjørne plus benzin tanken er krøllet?
bmw´en er totalskadet og manden forklarede også politiet at det var hans skyld.
min far har snakket med sin forsikring og der er lige noget papir arbejde der skal laves og sendes afsted.
han fik at vide at der også skulle en tysk taksator ind over det og at der før i andres tilfælde havde taget 2-3 måneder før de fik svar?
nogen der har prøvet noget lignende med taksator som kan sige hvor lang tid der går før man får den endelige afgørelse?:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  taksator?
  • #1   2. apr 2013 Hvis der er kasko på Pajeoen skal der ikke tyska taksator på. Så ordner jeres kaskoforsikring det i første omgang, og afregner derefter med tyskerne.

Er der kun ansvar på, så kører sagen i det tempo det tyske forsikringsselskab vil.

• #2   2. apr 2013 sikke noget pis da der er kun ansvar på...
    men tak for svar

• #3   2. apr 2013 jeg blev engang påkørt af en i frankrig. der sagde de også bare det var deres skyld og deres forsikring dækkede. der gik 3 uger før bilen kom på værksted. den kunne sagtens køre hjem. den skulle kun have ny kofanger, dører, forskærm osv hen af siden..

• #4   2. apr 2013 ja jeg har prøvet det med hvor det dog var en Belgier som påkørte os bagfra på motorvejen, her kommer forklaringen så

Hvis du eller din far har kasko på bilen får du pengene fra dit forsikringsselvskab og de tager så kampen op med tyskerens forsikringsselvskab.

Hvis du eller din far kun har ansvar på bilen ja så skal du vente indtil forsikrings selvskabet i tyskland har været og vurderet skaderne og det kan tage lang tid.

• #5   2. apr 2013 jamen så er der sku ikke andet end at gøre end at vente...ærgeligt!
    men tak for svarene smiley

Kommentér på:
taksator?

Annonce