{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.693 visninger | Oprettet:

ABS styreenhed på passat 3b {{forumTopicSubject}}

Min abs styreenhed er det desværre gået, og skal derfor have fundet en anden, men kan se at den har været åbnet før så om der er nogen der har fusket noget i den før skal jeg ikke kunne svare på, så mulighenden for at få den renoveret er ikke muligt. så skal have fundet en ny nogen som kender et sted hvor prisen er nogen lunde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ABS styreenhed på passat 3b
  • John L
    John L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 6
    #1   11. apr 2013 Ring fredag til www.nap.dk og få en god pris.

• #2   11. apr 2013 Hvorfor sku du ikke kunne få renoveret din bare fordi den har været åbnet?
    Det er et kendt problem at der går en kold lodning i dem. Det ville jeg da nok lige starte med at tjekke

• #3   11. apr 2013 Nu spørger jeg lige hvordan man finder ud af at sådan en enhed er død ?
    har haft lidt periodiske problemer på min audi b5 (sammen enhed i begge biler)..

• #4   11. apr 2013 fordi at mange steder vil de ikke renovere dem når de har været åben. ja men sys bare det ser lidt fusket ud, med at toppen har været skåret af med en kniv. og limet på med noget der ligner sekund lim

• #5   11. apr 2013 ved der er begyndt at være periodisk fejl samt her til sidst på min har der været fejle hele tiden og kan ikke komme i kontakt med den når fejlen er der og ledninger er blevet målt igennem og fejler ikke noget, så kan kun være boksen, og når fejlen ikk er der kan jeg godt få kontakt med abs, og så er der nogle fejl med at der ikke har været forbindelse imellem instrument og abs styreenhed.

Kommentér på:
ABS styreenhed på passat 3b

Annonce