{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.300 visninger | Oprettet:

Første bil - Hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have min første bil, men jeg har problemer med at bestemme hvilken..

Mit budget er 65-70.000 kr. og bilen må maks have kørt 175.000 km.

Hvad ville i vælge og hvorfor? (Behøver ikke være en af dem, der står på listen nedenunder!)

Jeg har overvejet:
Seat Leon 1P (1,6)
Golf V (1,6)
Mini One (1,6)
Audi A3 8P (1,6)
Ford Fiesta MK6 ST150 (2,0)
Ford Focus MK2 (1,6)
Fiat 500 (1,2)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første bil - Hvilken?
  • Martin
    Martin Hjælpe-administrator

Følgere: 17 Biler: 21 Svar: 1.062
    #1   14. apr 2013 En Mondeo som min.

Der er dejlig komfort, og massere af udstyr. Og så er den også rummelig. smiley

• #2   14. apr 2013 Jeg har haft en Leon 1P og det er en lækker bil

• #3   14. apr 2013 @Sean Mondeo'er er desværre ikke lige noget for mig - Det med at den er rummelig, betyder ikke det helt store, da det kun er mig, der skal være i den, og måske et par andre drenge de 2 km der er fra skolen til McD smiley

@Thomas L Lyder godt, det er også en af dem jeg har på listen smiley

• #5   14. apr 2013 Corolla eller Starlet er de absolut bedste begynder biler smiley de er ekstremt pålidelige og starter hver gang. de har utroligt stærke motorer og er meget nemme at skrue i smiley de er meget nemme at skifte tandrem på f.eks smiley motorerne køre for evigt så længe der er olie på smiley bare man skifter olie og filter for hver 10.000km så dør de aldrig smiley og når man så har kørt i den i en 3 år eller hvor længe man nu har lyst så kan man jo skifte dem ud til en stor Camry de har super lækker komfort smiley alt i udstyr og dejlige sæder smiley

• #6   14. apr 2013 Sådan en corolla som jeg har, en Gsi eller en 1.3.
    De holder bare, og du kan få dem fra 14000-25000 og billig i forskring, så sådan en kan godt betale sig at købe som første bil.

Jeg er virkelig glad for min Corolla.

• #7   14. apr 2013 mini of fait 500, der står mand i din profil smiley

jeg ville personligt holde mig fra golf v pga rust.

men de biler du kigger på ville det være en god idé at have kasko på. ring rundt og hør forsikrings selskaber hvad det koster.. det er nok ikke helt billig for en 18 årig,

• #8   14. apr 2013 @Jacob M - Hahaha jeg ved det godt, men hvis det blev en fiat 500 eller mini skulle de også styles smiley Rart at vide det med rust på golf v, det var jeg ikke klar over.
    Der skal skam også kasko på, det vil koste mig 15-17k om året alt efter hvilken bil (i eget navn self.)

• #9   14. apr 2013 Hey Lykke. Jeg ville klart sige Ford Focus eller Leon 1P. smiley

• Rameez A
    Rameez A Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 38
    #10   15. apr 2013 har en rigtig lækker Seat leon 1p 1,6 der har kørt 110.000 til salg hvis det er .. men så skal du også af med lidt flere penge smiley

• #11   15. apr 2013 @ Mickey - Jeg er også rimelig hooked på sådan en Leon 1P smiley Den er fanme fed.

@Rameez - 70k er desværre det højeste jeg vil gå - Jeg skal jo også have råd til andet sjov. smiley

• #12   15. apr 2013 en Leon er ikke ligefrem den bedste start bil smiley de har rigtigt mange fejl iforhold til de gamle japanere smiley bare så du ved det smiley nu er du advaret smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #13   15. apr 2013 Arnesen vil du ikke uddybe de fejl ?

• #14   15. apr 2013 Helt klart Fiesta st150! Fy for satan den køre fedt!

• #15   15. apr 2013 jo da Gearkasse Kobling Svinghjul har det med at gå på dem smiley bagbrosbøsninger, sprinkler pumpe smiley rust som på alle nyere VAG biler, har os skiftet en del lambdasonder på dem smiley ja der er et hav af fejl på dem kan ikke lige huske det hele men har satme lavet mange af dem smiley

• #16   15. apr 2013 og motorlampen lyser tit på dem smiley

• #17   15. apr 2013 det er os en god ide at bruge noget additiv på dem ellers soder EGR ventilen til smiley

• #18   15. apr 2013 Uden at vide ret meget om de fejl Arnesen skrev syntes jeg stadig Seat Leon. smiley

• #19   15. apr 2013 vilde holde mig fra VAG´erne. det er ellers de bedre modeller men 1.6 er sku for lille...
    fiesta ST150 havde været mit valg fra listen...

Civic. Corolla E12. BMW E46. subaru imprezza er mulig at finde (dog uden turbo)
    tag ud og prøv nogle biler... og find den der passer bedst til dig... syntes selv japanere laver de bedste biler generelt men men mercedes og noget bmw tiltaler mig også...

• #20   15. apr 2013 Sø-Propel Ketil: Jeg har faktisk også overvejet E46, men jeg glemte at skrive den på listen. Imprezza'erne er også mega sprøde, men dog lidt for gamle synes jeg.

• #21   15. apr 2013 nogle folk tror jo at ældre biler er dårlige biler. og km er altafgørende
    min Vectra har rundet 315000km og køre fint. der skal lavet for 4000kr så den på toppen.
    min kamis up larmer fra udrykkerlejet.
    og en andens opel meriva holder på værksted konstant fordi de ikke kan finde fejlen..

sjovt at det er min og min kamis peugeot der har mest plads og færrest nedbrud... der bliver ikke bygget biler som i 80´ernen og 90´erne mere. holbarheden er dalet og delene er steget i pris. på nyere biler

Kommentér på:
Første bil - Hvilken?

Annonce