{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

randi c
randi c
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Nedvejning gulpladet bil.. {{forumTopicSubject}}

fordele og ulemper.. Jeg har en gulpladet bil (erhverv) som jeg ønsker omregistrere til privat.. Men jeg vil gerne have den nedvejet. skal jeg omregistrere inden jeg får den nedvejet eller skal jeg lade den stå som den gør nu i erhverv og så få den nedvejet og derefter få den omreistreret ? håber der er nogen der kan hjælpe....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedvejning gulpladet bil..
  • #1   19. apr 2013 tjek nedvejning.dk

• #2   19. apr 2013 Har brugt nedvejning.dk, da jeg nedvejet min Altea. De penge er givet godt ud. Det har styr på det hele, og ordner alle dine papir for dig.

• randi c
    randi c Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   19. apr 2013 Jammen jeg har også tænkt mig at bruge nedvejning.dk. men kunne ville egentlig bare høre om jeg skal få den nedvejet nu imens den står i erhverv eller jeg skal få den omregistreret til privat og så nedveje den...:-)

• #4   19. apr 2013 Står den som erhverv, er det jo en ren firmabil og så er spørgsmålet om det er dit firma som så skal betale for at få den nedvejet for bagefter at sælge den ud af firmaet med et større tab.
    Eller om du vil sælge den til dig selv - så skal den omreg til privat og du får stor misundelses-afgift med det samme og står selv for regning til at veje ned for at du slipper for noget misundelses-afgift.

Så vil du, eller dit firma betale nedvejningen?

Kommentér på:
Nedvejning gulpladet bil..

Annonce