{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rude revnet ved stenslag som var lavet
  • #1   22. apr 2013 det kan det sagtens

• #2   22. apr 2013 et stenslag er jo en masse revner som de putter lim i, og hvis revnerne er længere end ca 5mm, får de ikke limen helt ud i dem, og så revner ruden, kort efter.

• #3   22. apr 2013 Jeg er ikke ekspert, men efter min logiske sans giver det mening. Kunne forestille mig at det er lidt ligesom en svejsning i metal. Der vil man oftes se metaltræthed i kanten af svejsningen... Ruden er jo én stor overflade og et stenslag vil blive det svageste punkt. Og selv efter det er blevet lavet, skal der nok ikke mange mikroskopiske spændinger til før den flækker.

• #6   22. apr 2013 alle de gange jeg har fået lavet stenslag osv har jeg fået at vide både ved bestilling af tid til det. ved aflevering af bilen og afhentning af bilen .. At der var risiko for ruden revner ud fra skaden . da den netop er svækket der. også noget tid efter reperationen. hvis den får slag eller vrid. hvilken jo i sagens natur er meget svært at undgå efter som der huller på vejen osv osv osv .

så vil ikk umiddelbart tro du kommer langt med din klage. . Med mindre selvfølgelig det er pga de ikk har lavet skaden ordentligt . og de kan se dette.

men skader nok ikk spørge pænt hvad de vil gøre ved problemet .

• #7   22. apr 2013 Der er ingen reklamations ret på at ruden revner efter rep af stenslag.

• #9   22. apr 2013 Jeg bruger Carglass hver gang jeg får et stenslag. Den rare mand der kommer og laver det siger, at hvis de kan lave det, så er der garanti på = ny rude u/b hvis den revner efterfølgende. Jeg har aldrig prøvet det - men tag da fat i dem og hør...

• #10   22. apr 2013 Jeg har netop fået lavet 2 stenslag i forruden i dag hos Carglass Odense.

Her fortalte han mig inden han gik igang at ruden kan flække mens han laver det, det er for egen regning / min kasko forsikringen hvis det sker.

MEN MEN MEN.. Hvis den efterfølgende revner fra stenslaget, dækker de en ny rude. U/B

Kommentér på:
rude revnet ved stenslag som var lavet

Annonce