{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

peugoet 306 2.0 xsi spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg har anskaffet mig sådan en peugoet her fra 1994 motor kode RFX mangler i mere info så spørg gerne så skal jeg gøre hvad jeg kan for at finde det smiley

er den originale gearkasse 6 gear frem da det sider i min og hvordan finder jeg ud af om den er 8v eller 16v syntes ikke jeg kan finde det nogle steder og hvad har denne model af svag heder som skal kikkes igennem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  peugoet 306 2.0 xsi spørgsmål
  • #1   26. apr 2013 Det er en 5-gear som er standart på den. 6-gear er på GTi'en kun.

• #2   26. apr 2013 en org. XSI fra 94 er en 2,0 8v med ca 125hk og 5 trins gearkasse..
    du burde kunne se på topstykket om den er med 8v eller 16 v, hvor mange knasthjul er der på motor ?? smiley

en 94 vil gerne ruste i hjælm og inderskærme bag, ledninger kan knække under sæder og i mellem døre og a stolpe, og har den gået mange km eller været sænket så hold øje med bagbro smiley

• #3   26. apr 2013 okay da jeg købte den virkede ingen af advarselslamperne men har fået motor lampen til at virke igen skal lige have et diagram over motor styringen o og lidt mere for at finde ud af hvor problemet med de andre er
    ang rust syntes jeg ikke der er noget at finde i inderskærmene den har gået 240,xxx
    men jeg regner med at skille kabinen fra hinanden og kikke alt efter der
    jeg kikker lige efter det ang knast hjul næste gang jeg er ved det smiley
    men motor koden men 8v og 16v modellerne har de ikke hver sin motor kode ?:)

Kommentér på:
peugoet 306 2.0 xsi spørgsmål

Annonce