{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

VW Touareg med højt km tal? {{forumTopicSubject}}

Hey alle...

Har kigget og har forelsket mig i en Touareg 5.0 Diesel som jeg har rimelig interesse for til nogenlunde pris men problemet er så at den har gået de 400k og så tænker jeg om det er meget? eller hvordan med det? for de fleste Touareg's man finder til en fornuftig penge har efterhånden gået derop af... er det voldsomt?

Lad de negative og ligegyldige kommentarere udeblive smiley

God Søndag

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW Touareg med højt km tal?
  • #1   5. maj 2013 Du skal bare være sikker på, at du har budget til at få den lavet når den går i stykker. For det kan virkelig være en dyr fornøjelse! De koster ikke meget mere, men det KAN være en dyr fornøjelse at holde dem kørende.

• #2   5. maj 2013 km. plejer jeg normalt at være ligeglad med, hvis ellers bilen ser fornuftigt ud, og har en fin servicebog. men med de km. er det en billig bil jo, den burde ik koste meget mere end 50000-60000kr. har den kørt de km. er alle sygedomme jo blivet lavet

• #3   5. maj 2013 Jeg blev for nylig truet med bål og brand da min bil ikke kunne køre mere. Det viste sig at være en lille ting der skulle klares, men første melding gik på ny gearkasse til 80.000 kr + moms og montering.. Uha uha. Min er nogenlunde samme kaliber som en Tourareg, klar over det er 2 vidt forskellige biler med motor og transmission, men priserne er sikker nogenlunde det samme.
    Men det jeg vil med det er, at en bekendts kammerat havde en Tourareg 5.0 i en periode, og den smed 2 gearkasser. Begge på garantien for hans vedkommende, heldig mand. Men der er nok ikke mere garanti på din, så hav det med i overvejelserne. Der går mange historier om de gearkasser.

• #4   5. maj 2013 Men er der måske en "bedre" model at kigge efter? den her 5.0 model står til 79.900 hos en forhandler

• #5   5. maj 2013 Det kan muligvis godt være at motoren godt har flere kilometer i sig endnu, men du skal tænke på at det er HELE bilen der har fået 400.000 km. Altså må ting som undervogn, aksler, bøsninger mm. også være gamle, og står måske snart for en udskiftning?

• #6   5. maj 2013 En 3.0 TDI

• #7   5. maj 2013 ja der er mange histroier, men tag det med et gram salt, folk glemmer også mange gange der er noget der hedder service, samt behandle tingene ordenligt.

i sin tid havde jeg en ML 400 cdi, alle sagde dit og dat, jeg har aldrig haft bedre bil, og den kørte bare uden problemer altid, den kostede mig en gearkasse, men da jeg fandt ud af hvorfor, ja så forstår man det, tidligere ejer kørte 60000km over service på gearkassen, ja så skal tingene gå i stykker.!

men brug din sunde fornuft, føles det rigtigt, jamen så køb, sørg for at få lavet stort service på alt inden du køre i den, den køre sku godt sådan en, men som sagt kan det være dyrt i dele.

jeg har haft mange 4x4, langt om længe har jeg fundet bilen, der bare køre og køre uden at gå i stykker, landcruiser vx100..!

• #8   5. maj 2013 Men i den store helhed ville det så være dumt at købe den med de antal km?

• #9   5. maj 2013 til 80000kr havde jeg ikke købt den. men har nu ik set den, men står den ved forhandler, har du jo 6 mdr garanti. med de km. er det jo nok en 1 ejers bil, den må jo ha en servicebog, du kan jo være heldig den lige har fået lavet alt..!

• #10   5. maj 2013 Der er tale om den her bil smiley http://kajsautoimport.dk/detaljer.asp?id=8

• #11   5. maj 2013 den ser da fin ud, samtidig slidt, klart med de km. du får hvad du betaler for, men du finder nemt en bil med 200 mindre km. for 20-30000kr mere, de koster bare ik meget mere, da de netop ha ry for at springe i luften. ring og spør om servicebog på den og hør om garanti.

• #12   5. maj 2013 Hvis du kan få den for 35-40000kr så er det ok, ellers er det sky for dyrt, de er at finde til 50000kr med 250 på klokken.

Men det er en dyr bil at holde på vejen,men de køre godt.

Vil sige det sådan at jeg elsker den bil, den holder nemlig tit i vejkanten/nødsporet( jeg køre vejhjælp).

• #13   5. maj 2013 Jeg tror nemt du for ikke ret mange flere kr. kan finde en der har kørt måske 250.000 km - det ville jeg helt klart vælge. Har du hørt ham Kaj om han giver garanti på bilen? Hvis han tør det - så er bilen nu nok ok - men jeg syntes mange Touareg der står til salg til under 100k altid sælges som engros/afhentninig (uden garanti).

• #14   6. maj 2013 Skal du købe sådan en bil med det km. tal, skal du i hvert fald være sikker på at forhandleren yder garanti på ALT i minimum de lovpligtige 6 mdr.
    De dele der er kendt for ikke at kunne holde på 5,0 TDI modellen, koster alt sammen en bondegård..Luftundervognen der kan hæves/sænkes inde fra kabinen er en svaghed på dem. Støddæmperne dertil koster omkring 15.000 kr. PR. STK.
    Gearkassen er hårdt belastet pga. de mange hk. og meget høje moment, og skal du have skiftet sådan en, har du smidt de første 40 - 50.000 kr. inden du når at sige: SATANS, og motorskift er hurtige det dobbelte.
    Har man penge nok, og evt. selv kan lave den hvis den går i stykker og skaffe delene til bedre priser, så kommer man ikke uden om at det er en møg fed bil, en fantastisk acceleration smiley
    Jeg synes prisen er for høj i forhold til km. Men forstår godt at den ikke er tilsalg billigere når det er en forhandler, da han udmærket godt ved hvor dyrt det kan blive at skulle give garanti på sådan en bandit

Kommentér på:
VW Touareg med højt km tal?

Annonce