{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

lupo 3l {{forumTopicSubject}}

står lidt og skal have en ny bil da mit kørselsbehov er blevet ændret meget. skal køre 112km om dagen for at komme på arbejde.

så har kigget lidt på lupo 3l da den jo går langt på literen og er billig i vægtafgift, men da jeg ikke kender så meget til denne bil.
så vil gerne høre hva jeg skal være opmærksom på med denne model når jeg tar ud og kigger på en? om der er nogle kendte fejl osv?

håber der er nogen der kan hjælpe smiley

på forhånd mange tak smiley




Kommentarer på:  lupo 3l
  • #1   23. maj 2013 Læs emnerne godt igennem. Der er massere af dem.

    Personligt syntes jeg det er en god bil så længe du bruger den til det den er beregnet til.

    Og så der alle dem der har hørt den er dårlig, Det er dem der sviner den til..
    Så derfor læs emnerne godt igennem.

    http://www.bilgalleri.dk/forum/sogeresultat?sort=5&search=lupo%203l


  • #2   23. maj 2013 Der er for og imod i den.

    Men i dag, vil jeg sige alderen har taget livet af den, især med så mange alternativer der er kommet på markedet.


  • #3   23. maj 2013 vil godt gi dig ret i at der er mange alternativer. men ikke i samme prisklasse. og har ikke lyst til at skal ud og låne 100-200tusinde for at få en helt ny.

    sys heller ikk man kan finde andre øko biler i de årgange eller prisklasse og nægter at købe en gammel golf gennem tævet diesel smiley


  • #4   23. maj 2013 men kom med andre forslag. det er udseene er lige meget da jeg bare skal bruge den til at komme fra a til b smiley

  • #5   23. maj 2013 Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men Lupo'er er dyre, kontra km og alder.

    Kørte selv 130 km om dagen i Forden, fin til det, men selvfølgelig ikke så økonomisk.


  • #6   23. maj 2013 ca 40.000kr men den skal være så økonomisk som muligt. da jeg er lidt nærig. så den skal være så billig som muligt at køre i.


    køre pt i min passat men den koster 8000 om året i vægtafgift og køre måske 15kml og det synes jeg er dyrt


  • #7   23. maj 2013 Jeg har selv en lupo og er faktisk gået hen og blevet ganske glad for den. Jeg spare cirka 2000kroner om måneden frem for min gamle passat.

    Men kør en tur i den, hvis det køre fint og gearkassen lyder sund og den skifter som den skal, så kan det ikke gå helt galt smiley


  • #8   23. maj 2013 Bare ikke købe de billigste , der skal være fuld servicebog , skal have fået rustbeskyttelse , gerne enejers bil , køb fra 2002 og frem , den skal være standard ikke noget med store fælge og for Guds skyld ikke sænket , pøj pøj

Kommentér på:
lupo 3l

Annonce