{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Ulykke... {{forumTopicSubject}}

Hey. jeg købte min bil d. 27 december 2005 Og havde ike forsikret den endnu. Men så ramte en taxa vogn min kofanger d. 30 december. Og hans bil blev smadret meget mere end min.. Men på gernings stedet da sagde han at det var delvis hans skyld... Men så fik jeg et opkald fra hans forsikring hvor de sagde at han havde sagt jeg havde kørt ind i ham... Fuck oz det problemet ligger i. Da jeg købte bilen da var der jo ingen forsikring på bilen ´jeg kunne jo ike nå det på et par dage.. Hvorn ligger min sag så? Og hvad skal jeg gøre osv. Håber i kan hjælpe er helt lost...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykke...
  • #1   12. apr 2006 jeg mener ham / hende du har købt bilen af at deres forsikring virker indtil 14 dage efter salg så du evt. ka nå at få oprettet en forsikring i dit navn, er ikke helt sikker...prøv evt. at kontakte dem du har købt bilen af

• #2   12. apr 2006 ja TH det var det jeg mente he he sådan da

• #3   12. apr 2006 Oki men hvad skal jeg gøre nu...? Skal jeg finde ham den andens forsikring også sende det til taxa´s forsikring..

• #4   12. apr 2006 Jamen lad os sige det er hans skyld for jeg har rimlige gode beviser på at det er ham der har ramt mig samt flere vidner som ike var inde i bilen.. Og plus nogle ander taxa chafør som så det.. Betaler han så min bil..

• #5   12. apr 2006 Hvis det er hans ansvar, altså ham der kørte ind i dig og vidnerne allesammen giver den nogenlunde samme beretning der tyder på ham er det hans forsikring der skal dække din vogn om så du har ansvar eller ansvar/kasko. I nogen tilfælde bliver skaden dog delt og så ved jeg ikke lige hvad der sker i denne situation... Men held og lykke da!

Mvh Chris

• #6   12. apr 2006 >> Christian

Tak..

>> TH

Vil du tjene nogle penge heheh ej.. Tak for hjælpen drenge..

• #7   12. apr 2006 Æv æv.. kedeligt det der er sket!

Har selv fået totalskadet min Colt ved at en Taxa kørte ud foran mig.. Og det er nogen sa**ner de chaufører! Vi ringede til politiet og han ville bare køre videre.

• #8   12. apr 2006 Philip E
    hehe sjovt du siger det. Er også sket for en af mine kammerater. Sjovt nok forsatte taxaen også i det her tilfælde og min kammerat havde ikke rigtig nogen chance for at følge efter med en smadret side/baghjul, men vi havde passeret hinanden kun 1-2 min før det skete så min coupe kom på biljagt igennem Sønderborgs gader smiley Det var sjovt nok, PLUS vi fik fat i svinet også endda. Han fik bøde/dom for at skride fra ulykkes stedet plus hans forsikring betalte fuld dækning til min kammerats bil. sådan skal det gøres!

Ferdi V
    Ingen årsag smiley

• #9   12. apr 2006 Når taxachauffører laver den slags lort, burde de fratages deres job omgående! Det kan jo ikke passe at man skal have sådan nogen narrerøve til at køre rundt i trafikken fuld tid til fare for os andre og ikke vil tage et ansvar - og samtidig få penge for det! smiley

• #10   12. apr 2006 var der nogen vidner? ellers er det vel påstand mod påstand, også skal i vidst nok dele det. men håber du finder ud af med forsikringen.

Kommentér på:
Ulykke...

Annonce