{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
17.869 visninger | Oprettet:

Bedste benzinkort? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg tænkte på om der er nogen der benytter benzinkort, og om der er nogen grund til de har valgt det de har? Største rabat? andre medlemsfordele? virker på flere forskellige tanke?

Jeg skal have mig et benzinkort, men har ikke tænkt mig at have et medlemskort til alle tankstationer - så stor er min kortholder ikke smiley

Hvad har i? Shell, Statoil, UnoX, F24 etc... måske et fra et medlemskort igennem et fagforening eller andet som f.eks. FDM?

Mvh.
Nicklas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste benzinkort?
  • #1   31. maj 2013 Har Shell.. Af den ene årsag, at det er den største kæde, og den station der er tættest på min bopæl.
    Er fløjtende ligeglad med om jeg kan spare 4 ører mere på et OK kort + 3 ører på standerprisen.
    Det betyder så lidt i det hele at jeg for 3 år siden stoppede med at kigge på priserne og bare tankede når lampen lyste.

• #2   31. maj 2013 Har både privat og firma kort til. Shell + Statoil/ 123 + uno.x/ hydratexaco + ok + Jet.

Shell privat kort er mest alsidig og kan bruges til alt, med en god kredit i en måned og giver bedst rabat firma messigt. Får 0,80kr pr liter i rabat på diesel og 0,50kr på benzin både privat og firma.gennem firma og fagforening

Jet er billigst på stander prisen, så hvis du ikke kan forhandle dig frem til en god rabat, så er jet at foretrække.....

• #3   31. maj 2013 dankortet er nu et super benzinkort, det virker alle steder smiley

• #4   31. maj 2013 Statoil til min diesel bil fordi de er billigere end andre, da de giver rabat for kunderne med benzin kort
    Og Shell vpower til min benzin racer, for det er den eneste nærmeste station med oktan 99 smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   31. maj 2013 Kasserne lige præcis smiley

• #6   31. maj 2013 Casper...
    Hvorfor bruge dankort ???
    Det er da dyb godnat at sige nej tak til både rabat og 30 dages rentefri, men bort set fra det, så er der jo nogen der skal betale for vores rabat og rentefri betaling...
    Så Casper og kasseren ....Tak for det !!!!!!!!!!
    Troede en kasser , var en der havde forstand på pengesager smiley

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #7   31. maj 2013 har OK, bruger kort fordi det er nemmere at lave et benzin budget, på måneds basis, ens sørge for altid at have penge med til at tanke for smiley

rabat er jo så altid godt oveni smiley

• #8   31. maj 2013 Jeg har et shell nordic kort. Det har jeg valgt pga jeg bor i brønderslev og de har altid det billigste benzin plus jeg får rabat oven i. Plus herre billig bil vask;)

• #9   31. maj 2013 Shell kører for tiden en kampagne i samarbejde med Bilbasen, hvor man kan få 12 øre på benzin og 23 øre på diesel. Dette er på standerprisen og ikke en eller anden opdigtet listepris. Jeg kører diesel og kører rigtig meget i forbindelse med arbejde, så jeg redder da et sted mellem 500 og 800 kr. om året, som jeg kan bruge på noget andet. Shell's standerpris er dog sjældent så lav som billigselskaberne, men med de 23 øre jeg sparer, så er den altid billigst. Denne rabat gælder også på Shell Express.

• #10   31. maj 2013 hvad rabat får i på jeres kort ?
    flere af jer fortæller at i får rabat men ikke hvor meget

• #11   31. maj 2013 Jeg kører på en 10 år gammel firma Rabataftale med Shell.
    den giver 50 øre på benzin og 80 øre på diesel, fik så fikset, så den også galt vores 2 privat kort.....

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#12   31. maj 2013 Dannie det var så lidt. Tuder ikke over jeg ikke kan spare 23 øre og skulle tanke bestemte steder.

Jeg tanker når den begynder at nærme sig 1/4 og så køre jeg bare ind på næste station.

Og hvad skal jeg bruge 30 dages rentefri kredit til når jeg har pengene nu. Gik jeg så meget op i min økonomi så valgte jeg cyklen =)
    Og rentefri kredit kan også opnåes på andre måder hvis det virkeligt betød noget. =)

• #13   31. maj 2013 Casper.
    Du bliver forhåbentligt klogere med tiden, eller så gør du ikke...
    Vi har 3 biler et hus en helveds masse forsikringer, inkl. 2x2 livsforsikringer , privat tegnet + dem igennem firmaerne + div... sumarsumarum bliver det til en fast månedlig udgift på + 30 kg + forbrug benzin, tøj ,mad , fornøjelser og div, så omkring 50kg pr måned, så jeg sparer nok, 2-3 kg pr måned, bare fordi jeg bruger min sunde fornuft, men endnu en gang tak, fordi du betaler for gildet....

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#14   31. maj 2013 Dannie reelt set betaler jeg intet for dig. For du aner ikke om vi tanker samme sted. Og nu begynder du at blande akt muligt andet ind i emnet som forsikringer, tøj og sko.

Har intet med sagen at gøre. Og ja måske bliver jeg klogere en dag. Men lige pt betyder et par kroner om måneden sgu intet for mig. Ville blive skør af kun at kunne tanke på bestemte stationer.

• #15   31. maj 2013 Dankortet er bedste benzinkort.
    Hvis du ikke har pengene før d.1 så skulle du have taget cyklen.!

• #16   31. maj 2013 Det var nu dig, der begyndte at blande æbler og pærer, med din bemærkning ( hvad skal jeg bruge rentefri kredit til , nu hvor jeg har pengene nu )
    ( rentefri kan opnåes på mange måder , hvis det betød noget )

Jeg skal heller ikke tanke et specielt sted, jeg har til 8 forskellige stationer, der hver i sær har mange stationer, så jeg tanker, når jeg kører forbi en tank, med en rimelig pris, hvis bare nålen er under halv...
    Og jo det er dem der ser med ligegyldighed på hvad det koster, der betaler andres rabatter, så tak....

• #17   31. maj 2013 Jensen...
    Har nu ikke problemer med at løbe tør for penge og benzin, på noget som helst tidspunkt, men kan høre at du taler af erfarring, så fred med det...
    Og nu hvor du måske har et dankort, så takker jeg da for at du bruger det til at tanke med, så jeg kan nyde mine rabatter, eller rettere nyde mine ferier, der til dels, bliver betalt af rabatterne....

• #18   31. maj 2013 Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

God weekend.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #19   31. maj 2013 Havde firmakort til Statoil tidligere, pga de giver gode rabatter, så længe der står TAXI på taget af ens bil, mener vi fik 1,3kr i rabat på listepris, samt 30% på bilvask, olie, pærer ol. samt 15-20% på butiksvarer (minus cigaretter og lotto/skrab)

Havde også til shell, da jeg kørte i Silkeborg, primært fordi de har 4 tankstationer i byen, hvor Statoil kun har 2, og begge er i udkanten af byen

Privat skal jeg aldrig have et benzinkort, da jeg godt vil betale for det jeg bruger med det samme, og ikke risikere en regning sidst på måneden, man ikke lige har husket at lægge penge til siden til fordi man bare kan tanke uden at tænke på om der er penge til det nu og her.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#20   31. maj 2013 Dannie du er da helt væk nu. Det var dig der begyndte at blande alt muligt andet ind i det.

Vi snakker kun brændstof her.

Men du kæfter op om tøj, sko, forsikringer osv.

Stop nu og hold dig til emnet.

Du kan spare håndøre med et benzinkort. Og tillykke med det da.

Jeg kan måske spare et par hundrede om året. Så ville aldrig give mig hovedpine.

• #21   31. maj 2013 Jensen..
    Sgu nok en umulighed at trække dig længere ned

Casper Hvem kæfter op. Sproget blev først uvenligt.da du kom til....
    Nej tror heller ikke der er noget der kan give dig hovedpine....

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#22   31. maj 2013 Dannie hvor snakker jeg grimt. At jeg skriver du kæfter op er jo ikke grimt. Men sandt. Og at du skifter emner hver gang du bliver tiltalt er jo kun morsomt.

Jensen skrev det så flot. Synker ikke ned på dit niveau

God weekend

• #23   31. maj 2013 4 sikre tegn på at der må være rød på banen...
    Når jeg skriver noget mindre pænt, er det i orden for jeg har altid ret i følge min mor.
    Skriver et, mener noget andet,
    Det har jeg aldrig gjort, det var alle de andre der begyndte...
    Og ham den anden siger også at du er dum...
    Og så snakker man om at synke dybt .................

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#24   1. jun 2013

Faktum er at du køre helt ud på et sidespor og hver gang du bliver tiltalt svare du igen med et spørgsmål og endnu et sidespor.

Ligesom du igen gør nu.

God weekend endnu engang.

• #25   1. jun 2013 Du går gennem livet med skyklapper... Ellers må du lide af alzheimer light, det er faktisk den samme prognose helle Thorning har fået....

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#26   1. jun 2013 Og igen viser du hvem der synker ned i niveau ved at sidde og blive personlig.

Håber da du føler dig stor og stolt bag skærmen med det. Og at din selvtillid vokser af det.
    Kan kun more mig over det. Du beviser hver gang du skriver at du ikke er i stand til at læse og forstå jo.

• #27   1. jun 2013 Jeg bruger mit kort fra Forbrugsforeningen, og jeg sparer min. 1000 kr. op i bonus om året. Kortet kan bruges hos Uno-X.

www.forbrugsforeningen.dk

Genialt kort, som giver rabatter mange steder, bl.a. ved køb af sko, i Imerco og mange andre steder.

• #29   1. jun 2013 Der har vi det igen, fornægtelse er jo en god ting , ; for nogen ;
    Hvem begyndt at blive personlig... Dannie du kæfter op.... Jeg vil ikke synke ned på dit niveau..osv.

Selvtilliden er som altid i top her..ligesom økonomien og livet generelt....

Det var så lige den sidste replik, til vores debat . Går jo ikke du får latter krampe....

• #30   1. jun 2013 Hoste H...
    Netop er sgu også blevet meget obs. på hvor og hvad det er værd at gå efter , når man snakker bedre vilkår og rabatter, her på mine gamle dage smiley
    Tror sgu det er et sundheds tegn, at man måske er blevet mere moden og ikke kun tænker på øl , fi--e og hornmusik og ikke kører i overhalingsbanen , med devisen " her kommer jeg " og det går sgu nok alt sammen.
    Har det sgu fint med at tage familien med på ferie nogle gange om året.
    Det er sgu da sjovere at sidde på feks. Gran Canaria 14 dage i december, end at bruge pengene på at fylde andres lommer.......

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#31   1. jun 2013 Dannie er det personligt at komme med fakta. I det mindste svare jeg på påtaler og hvad der faktisk bliver skrevet.

Min økonomi behøver du ikke bekymre dig om.

• Cecilie  F
    Cecilie F Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Svar: 7
    #32   1. jun 2013 Dannie.
    Ville egentlig ikke blande mig i din leg med musen smiley
    Men forstår nu ikke du gider bruge så meget tid på at skrive frem og tilbage, med en der ikke selv forstår og overhovedet ikke anerkender , hvad personen selv sidder og skriver, uden at nævne nogen navne.
    God weekend her fra.

• #33   1. jun 2013 Cecilie......
    Bare ok...
    Har skam også afsluttet benzin- krigen fra min side, har trods alt også vigtigere ting at slå tiden ihjel med .....

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#34   2. jun 2013 Pis jeg følte mig ramt der. Av av.

• #35   2. jun 2013 Ville ikke blande mig,og alligevel.Hvordan kan det være der altid er nogen der ender med at svine hinanden til?

Et indlæg ender tit med at havne et helt andet sted,end det begyndte

• #36   2. jun 2013 visa danskort. og fdm medlemskort.
    dejligt nemt. kan tanke over alt og på statoile optjenere jeg point´s.

• #37   2. jun 2013 Rentefrit kredit på benzin hehe sødt

• #38   2. jun 2013 Syntes ok er klart det bedste når det også kan udnyttes i vaskehallen. Og fordi der efter hånden er så mange ok tanke rundt omkring.

Det dårlige er at man støtter lokal sporten.
    Syntes de små klubber rundt omkring burde lukkes smiley

• #39   4. jun 2013 Jeg har Statoil fordi jeg får 0,82 på benzin og 0,21 på diesel og så der 10% på alt autovask

har så også et jet kort de er de billigste i bygen på standerprisen men træk 82 Øer fra hos Statoil kan det godt svare sig og tanke hos dem smiley

• Laws J
    Laws J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 48
    #40   5. nov 2014 Så i siger i får 82 øre i rabat så kan det da umuligt være standerprisen men listeprisen eller hvad?

• #41   5. nov 2014 Bare lige til info så kan man ved statoil få rabat direkte på dankortet 7 øre på Benz og 21øre på diesel på stander prisen
    Så der er man da næsten for dum hvis man ikke tager med + div andre fordele

• #42   5. nov 2014 Hat Statoil meldt til mit dankort. Og overvejer at få FDM-Shell kort ved siden af.
    Spare 21øre pr liter diesel på Statoil.

• Søren 1
    Søren 1 Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 728
    #43   5. nov 2014 bruger kun shellkort, og kun til deres bilvask (er det 50%?)..

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #44   5. nov 2014 Det eneste gode ved en shell stander er at man altid ved gennemsnitsprisen på benszin, man skal bare trække 1,5kr fra så har man den.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #45   5. nov 2014 Rabatterne taget i betragtning, så må OK vel næsten være noget af det billigste alligevel.

Jeg tanker kun hos OK (bor lige overfor), og får coop point når jeg tanker.
    Det giver vel et par tusind kr om året tror jeg, som kan bruges i brugsen, som ligger lige ved siden af.
    Jeg tanker både til bil og fyr, så det blir da til noget diesel på årsbasis.

• #46   5. nov 2014 Jeg har OK kort, da der ligger en OK tank 100 meter fra hvor jeg bor... Dog skide dyrt til tider.

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #47   5. nov 2014 Rasmus H "Jeg tanker kun hos OK (bor lige overfor), og får coop point når jeg tanker.
    Det giver vel et par tusind kr om året tror jeg,"

Et par tusinde om året???

1 coop pont = 7 øre..
    OK giver ikke rabat på benzin når man tanker da det allerede er så billigt, kun coop point.
    du får omkring 1 point for hver 1½ liter du tanker i gennemsnit...

jeg selv kører 20.000 om året og bruger derfor 1000 liter = 666 points = 4666 =46,66 kr. på et år med 20k km 20km/l... slap af du må kører meget!

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#48   5. nov 2014 Hmm.

Måske jeg husker galt.
    Kigger på det når jeg kommer hjem.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#49   5. nov 2014 Nå, jeg kan se mine point er delt ca 50/50, brændstof/dagligvarer.

Bil/oliefyr ca 33.000 kr årligt = 1155 kr

Dagligvarer 42.000 kr årligt = 1470 kr

Kommentér på:
Bedste benzinkort?

Annonce