{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DFA eller ETU forsikring?
  • #1   2. jun 2013 Tag den billigste, har ikke hørt der skulle være forskel i deres udbetaling.

• #2   2. jun 2013 Har hørt dårligt om ETU, med folk der skal kæmpe om retmæssige udbetalinger og hvad ved jeg.

• #3   2. jun 2013 ventede 2 år på mine penge fra ETU !!!! så de kan klart ikk anbefales

• #4   2. jun 2013 Havde ETU og der er det præcis som de andre skriver. Har pt alle forsikringer ved DFA og har absolut intet at klage over.

• #5   2. jun 2013 Hold dig langt væk fra ETU DE ER DE STØRSTE svindler

• #6   2. jun 2013 Jeg var godt tilfreds med ETU. De dækkede fint da jeg kørte galt i min golf

• #7   2. jun 2013 ETU er en flok ludere med kæmpe selvrisiko'er.

• #8   2. jun 2013 Så DFA er at foretrække kan jeg læse mig frem til..

Tak skal i have..

• #9   2. jun 2013 ETU har ikke styr på en skid !!
    har masser af papirer fordi jeg har været alt muligt i gennem
    da jeg havde en tidligere bil fik jeg aldrig police selvom jeg rykkede for den mange gange. ½ år efter solgte jeg bilen, og da jeg ringede derind kunne de sle tikke se jeg havde haft sådan en bil før..
    noget tid efter sendte de så en regning.
    De sendte også papirer til mig som skulle have været til en anden osv
    Det endte blev jeg er blevet Black listet der.
    Jeg har stadig alle mine papirer hvis det skulle blive noget igen fra dem.
    ALDRIG MERE ETU !!!

• #10   2. jun 2013 ETU stinker !

• #11   2. jun 2013 DFA de kan heller ikke finde ud af at sende policer ud !
    det kostede mig en regning på 2300kr for vejhjælp som jeg troede at de havde.
    Der ligger et gammelt indlæg herinde et sted.
    De har ikke styr på et skid
    Så dem er jeg heller ikke medlem af mere.
    nææ du, tag de store selvskaber der ligger en police i postkassen få dage efter at du har tegnet din forsikring. !

• #12   2. jun 2013 dfa har heller ikke styr på noget
    De skal jo spare et sted.
    Jeg fik aldrg min police.. så kørte damen galt i bilen og vi ringede til vejhjælp.
    Dette var så ikke dækket ind fandt vi ud af..
    Hvilket jeg ikke vidste noget om da jeg har haft tryg altid og der var vejhjælp.
    så fik en regning på 2300kr....
    ringet jo ind og sagde at hvorfor jeg skulle betale den når de ikke har sendt police så jeg kan se hvad jeg var dækket for..
    de vil ikke engang betale halvdelen !

• #13   2. jun 2013 Thisted forsikring kan anbefales.

• #14   2. jun 2013 Jeg har været super godt tilfreds med Aros forsikring (Tidligere) og Popermo hvor vi er nu.

Begge firmaer har en super kundeservice og nogle rimlige priser.

• #15   2. jun 2013 Thisted skulle været godt og de har også nogle gode priser.

• #16   2. jun 2013 Jeg har været i ETU i 4år , der har aldrig været problemer med dem , og har haft rør skade på huset , man skal selv deltage lidt i proceduren men det er små ting og gav
    mig mulighed for selv og vælge håndværker osv . skal aldrig have andet

• #17   2. jun 2013 Det kommer an på hvilke forsikringer du skal tegne. Hvis du har indbo med, så ville jeg til hver en tid vælge DFA. Jeg har ikke fundet nogle på markedet som har bedre vilkår end dem.

Jeg har selv været ansat ved DFA i en periode, så har stadig de fleste af deres betingelser i hovedet. Jeg er også forsikret der i dag, og flytter næppe foreløbigt.

På de fleste andre forsikringer (bil, hus mm.) adskiller de sig ikke mærkbart, men de er dog oftest virkelig skarpe på prisen. Når man har været i branchen, finder man dog hurtigt ud af at pris langt fra er alt. Folk må for min skyld gerne skifte forsikringsselskab for at spare et par hundrede, men på især indbo- og ulykkesforsikring kan der virkelig være store forskelle omkring hvad der dækkes og hvornår. Jeg kan tælle selskaber på to hænder som vi aldrig ville skifte til, om vi så kunne spare tusinder årligt.

Kommentér på:
DFA eller ETU forsikring?

Annonce