{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Mads B
Mads B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Første bil {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen,

Jeg er stille og roligt begyndt at lede efter en bil.
Jeg skal til at uddanne mig som tømre og bilen skal også kunne bruges til opbevaring af værktøj og andet, men der skal self lave lidt om på den.

Er der nogle af jer der har nogle fede idéer?

budget: max. 30.000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første bil
  • #1   27. jun 2013 Jeg købte mig en golf 3 - der kom nogle fejl og mangler frem, det løber hurtigt op.
    Husk også du skal betale vægtafgift samt forsikring

• Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   27. jun 2013 det er også det jeg har i planerne og self det er jo røv dyrt så noget pis smiley

• #3   27. jun 2013 Min golf kostede mig 17.000
    Derefter har jeg lavet ting for omkring 5000-7000 KR - der kom sku lidt forskellige ting op som fjolset ikke fortalte mig

Derefter koster min forsikring mig 11.300 årligt, med delkasko.
    Vægtafgift 1540 halvårligt
    Efter du tilmelder din bil forsikringen, kommer der en regning efter 2-3-4 uger, som skal betales enten helårligt, halvårligt eller hvordan dit forsikringsselskab gør det.

• #5   27. jun 2013 En polo 6n eller golf 3... bare generelt en lavpris-bil med en mindre motor. Det sparer dig både for serviceudgifter men også i forsikring.

• #6   27. jun 2013 Det kommer selvfølgelig an på hvad du selv vil have, men en golf 3 variant (stationcar) er måske ikke noget dumt valg?
    Det er ikke nogen særligt fed bil i sig selv, men de er billige og har et fornuftigt baggagerum, hvis du skal have plads til værktøj. Kan du selv skrue lidt, så er det altid til at finde stumper hos en ophugger og ellers er den ikke voldsomt dyr i reservedele.
    Og en golf 3 variant kan sagtens gøres pæn for få penge, når man tænker i styling. En emblemfri front, klare forlygter, VR6-læbe, sænkning og alufælge så er man nået et godt stykke af vejen. smiley Se evt min gamle variant...

• #7   27. jun 2013 Jeg har en g3 1.4 den har nu ik slået en prut forkert. På gule plader, så der er plads til lidt af hvert plus billig vægtafgift.

Kommentér på:
Første bil

Annonce