{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.118 visninger | Oprettet:

omsyn {{forumTopicSubject}}

jeg var til syn d 17 juni, og har til d 19 juli til at få den omsynet.... men den var indkaldt til d 2 juli, dvs på mandag, så hvordan er reglerene med de bøder for udeblivelse ? nogen der ved det ? der står på min syns seddel at jeg har 33 dage til omsyn, men at den frist ikke udsætter evt udeblivelse bøder eller nummerplade inddragelse. vil det sige at jeg får en bøde hvis den ikke er synet på mandag ? selvom at jeg kørte til syn 14 dage før tiden ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omsyn
  • #1   27. jun 2013 Du har selvfølgelig de dage til omsyn som der står på dine syns papir

• #2   27. jun 2013 Ja regnede jeg også med, men kom bare i tvivl om hvad de så mener med at den frist ikke udsætter udeblivelsesbøder og nummerplade inddragelse.....

• #3   27. jun 2013 Hvis reglerne skal følges helt, betyder det altså at den SKAL være godkendet på den dato der står i dine papir. det med du får en måned til omsyn betyder at kommer du inden 1 måned tjekker de kun de fejl de fandt sidst. går der over en måned kan du ikke komme til omsyn, og synet skal starte helt forfra igen.
    Så den dato der står den senest skal være synet og godkendt er datoen.
    Men jeg arbejder sammen med en der der først fik sin godkendt små 3 måneder forsent. han fik ingen bøde.

• #4   27. jun 2013 Stop..
    du skal ha været til syn inden den fast satte dato. Ikke være godkendt. du skal bare ha været til syn. & så får du x antal dage til at udbedre fejlen som så bliver den ny midlertidig synsdato.

• #5   27. jun 2013 Nemlig det er den 2 juli den SKAL være godkendt,,, de 33 dage er kun vis du køre til syn 33 dage før tid,,, de kan ta pladerne den 3 juli vis du bliver stoppet

• #6   28. jun 2013 hmm møgregler, men mange tak for svarene, jeg må vist igang her i weekenden .-)

Kommentér på:
omsyn

Annonce