{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.441 visninger | Oprettet:

symptomer på cylinder som er stået af? {{forumTopicSubject}}

Hej. Har en Volvo 460 som køre fint op til 110 km/t. Men omkring 120 og derefter føles det som om at der kommer en pause i omdrejningerne som får bilen til at ryste.

Hvis jeg slipper speederen helt ved 140 km/t stiller det lidt af, men ikke helt.

Kan det være en cylinder som er stået af eller et tændrør?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  symptomer på cylinder som er stået af?
  • #1   7. jul 2013 Du kører ikke fint op til de 110 hvis du mangler en cylinder, så sejler du i en fiskekutter.

• #2   7. jul 2013 Okay tak.! Nogen bud på hvad det så kan skyldes ? skal lige siges at det ikke er konstant. Hvis jeg køre 130 km/t, så kan det være der i 10 sekunder, og så gå væk i noget tid, og så komme tilbage igen..

Den drejer også til siden når jeg bremser hårdt op, men det kan vel ikke være sammenhængende?

• #3   7. jul 2013 lyder som en kaliber der hænger. og skiven bliver varm og ryster.
    prøv og mærke på dine fælge om der er en der meget varm. efter du har været ude og køre

• #4   7. jul 2013 Du nævner tændrøret, jeg går ud fra det er en benziner, men det kan godt være det, eller tændkablet, det kan slet ikke udelukkes. Det kan også være rigtig mange andre ting, f.eks. en løs forbindelse, dårlig generator, dårlig krumtapsføler/knastføler, luftmasssemåleren, benzinpumpen, dyserne.

Der kan være en del ting faktisk.

Det at du bremser og drejer samtidig har intet med det at gøre.

• #5   7. jul 2013 Dårlig tændspole, dårlige ledninger fra tændspole til tændrør, eller dårlige tændrør, lyder lidt som nogle dårlige forbindelser.

• #6   7. jul 2013 Mange tak, der er vist rigeligt med muligheder, må hellere få den forbi min lokale mekaniker.

Kommentér på:
symptomer på cylinder som er stået af?

Annonce