{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mazda 6 2009
  • #1   10. jul 2013 en GH Ruster ikke, ikke mere en alle andre.

En avensis er pisse kedelig, ville vælge en M6 GH

Der er kun på GH st.car at der skal sættes et stykke klar folie på bagklappen, så listen ikke gnaver hul i lakken, kan jeg huske, ellers ikke noget.

• #2   10. jul 2013 GH??

• #3   10. jul 2013 Ja model koden smiley

Det er sådan en du mener ikke

profilbillede
  • #4   10. jul 2013 Mazda'en er nok det sjoveste valg

• #5   10. jul 2013 Jeg har en 2008 GH.
    Det siges at den faceliftede, som kom engang i '10 er bedre støjdæmpet og en anelse blødere i affjedringen.

Jeg har haft min i godt et halvt år, skulle jeg købe den i dag, med det jeg ved nu, blev det nok en faceliftet.
    Uanset hvilken årgang du køber, så sørg for at der er parkeringssensor. Jeg synes hjørnerne er tæt på umulige at overskue.
    Mazda fandt et par opkog i taget, ved kontrollen for at opretholde gennemtæringsgarantien. Det ville de ikke dække fordi bilen har været serviceret uautoriseret, havde der været fuld service på den, havde Mazda betalt.

Mazda bruger digital servicebog, dvs. at der ikke nødvendigvis ligger nogle papirer i bilen. En Mazda forhandler kan tjekke service på stelnummeret.

Min er forøvrigt en 2,0 diesel med 140 hk. super god motor, trækker som et lokomotiv. Den går lige omkring 2000 omdr. i 6. gear ved ca. 120 km/t. på nålen.
    Jeg kører ca. 15 km/l. med 225/45-18 sommerdæk. Ca. 16,5 km/l. med 215/50-17 vinterdæk.

Kommentér på:
Mazda 6 2009

Annonce