{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.422 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! Golf 7 eller seat leon 2013? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg overvejer at erhverve mig en ny bil, her har jeg tænkt på følgende:

VW Gollf 7 1.6 tdi bmt
VW Golf 7 2.0 tdi bmt

Eller

Seat Leon 1.6 tdi eco
Seat Leon 2.0 Tdi eco

Hvad synes i der kunne være mest tiltalende?
Og ved i noget om der kommet noget nyt foreløbig i form af ny udstyr?

Hjælp er helt forvirret. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!! Golf 7 eller seat leon 2013?
  • #1   18. jul 2013 hvorfor ikke overveje en octavia?

• #2   18. jul 2013 Hvorfor ikke prøve dem og selv vælge hvad der tiltaler dig? Det da for pokker dig der skal køre i den til daglig, og ikke BG's brugere?

• #3   18. jul 2013 har også siddet og kigget meget på de 2 biler, da fruen og jeg også godt kunne tænke os en NY bil. må sige jeg er mest til seaten. synes designet er noget bedre, men det er selvfølgelig en smagssag, mekanisk er det jo det samme.

• #4   19. jul 2013 Vælg med hjertet, det bliver du gladest for. Jeg bestiller en leon 2.0 fr tdi 184 om et par mrd.

• #5   19. jul 2013 Golf 7 er da mega sprød smiley så den i sommers i Wörthersee og nøøøj der kommer noget lækkert udstyr til dem. Der var en prototype af wagon modellen som R smiley

• #6   19. jul 2013 hvis du udelukkende ser på prisen, og hvad udstyr der er i dem så er valget jo meget nemt, da du kan få en seat 2.0TDI 150HK style til samme pris som en golf 1.6TDI 105HK trendline
    så der får du meget mer motor og udstyr ved at vælge en Seat,

men personligt kan jeg bedre li designet på Golfen, og kvalitetsfornemmelsen indvendig er en smugle beder i golf'en frem for seat'en, men slet ikke noget der opvejer den store prisforskel der er (har selv været ude og prøve begge to, og skulle jeg vælge uden at se på prisen så valgte jeg klart Golf'en, men har man bare lidt sund fornuft så køber man seat, da man får meget mere for sine penge)

• #7   19. jul 2013 Behøver bare at sige at Leon Fr 2.0 tdi 184 koster 329.000 kr, hvoriomod den kommende Golf GTD koster i underkanten af 500.000. Jeg kan godt leve med Seatén så.

• #8   19. jul 2013 Caner K- der er jo ikke nogen der kan spå om fremtiden, så hvor meget mere man kan få for en golf i forhold til en seat er der jo ikke nogen der ved.
    men det vil klar være nemmer at sælge en 2.0TDI 150HK style frem for en golf 1.6TDI 105HK trendline til en god pris (og det er hvad du kan få for samme pris i dag som ny) men tager du og sammenligner en golf og seat med samme motor og ca. samme udstyrs niveau eks. 1.6TDI 105 HK (så skal man vel sammenligne Comfortline i golf'en med style i seat'en) og der koster golfen 43000kr mere i indkøb i dag end seat'en, og det tvivler jeg stærkt på at golfen er mere vær om eks. 3-4 år på brugtmarked.

Kommentér på:
HJÆLP!!! Golf 7 eller seat leon 2013?

Annonce