{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.704 visninger | Oprettet:

Valg af Pickup GMC/Ford/Dodge/Chevrolet {{forumTopicSubject}}

Hej,

Nu er det sådan at kæresten trækker er gået død, og hun er forelsket i min(pajero 2009), så nu skal jeg ud og have ny, og dertil har jeg tænkt en amerikaner denne gang... Ved godt det ikke kan sammenlignes, med resten af flokken - dog har jeg altid være vild med dem og så at man kan have 3 sæder og pickup er praktiske for mig... Samt har de en trækkraft jeg er sikker på jeg bliver glad for...

Så jeg havde tænkt på nogle af disse alle med 4x4:
Mærke model årgang motor
Ford 250 1999-2007 Powerstroke
Dodge 1500-2500 2001-2007 Cummins
GMC Sierra 2001-2007 Duramax
Chevrolet Silverado 2001-2007 Duramax

Mit budget ligger på ca 100-150t - dog kommer den helt rette, så kan dette ændre sig - dog har jeg nogle spørgsmål.

1. Hvordan er de med rust?
2. Hvor pålidelige er de?
3. hvordan er de at få dele til?
4. Er de værre end alle andre 4x4 med hensyn til forsikring.
5. Er det realistisk at køre 6 km/l med dem, eller er de lavere end det?

Nu ved jeg ikke om der er nogle der er bedre end andre... Eller mere ideelle at have i Danmark, det er derfor jeg gerne kunne bruge lidt rådgivning. Håber der er nogle herinde, der har lidt forstand på dem - For hvad jeg kunne finde på nettet, der går folk mere op i hvad mærke det er, og ikke hvad fordel/ulemper er eller hvad de ikke er gode til... Og det er mest amerikanske hjemmesider, så det hjælper mig ikke så meget...

Håber der er en der kan hjælpe mig, med at blive lidt klogere på hvad jeg skal vælge.

Mvh
Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Pickup GMC/Ford/Dodge/Chevrolet
Kommentér på:
Valg af Pickup GMC/Ford/Dodge/Chevrolet

Annonce