{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.634 visninger | Oprettet:

Ebay handel {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Kom til at purhase nogle gitre til en forkofanger med plads til tågelys. Jeg har endnu ikke betalt og kan jeg såmænd heller ikke, er ikke interesseret i varen alligvel, men kan ikke bare annullere handlen?

Ehm har skrevet til sælger:
Dear daniels-carstyling,

I am not interested in the two items i've just added, so if you would please cancel the trade.

men gør det noget når der alligevel står at handlen er closed? og hvad sker der hvis jeg ikke betaler?

Mvh. Peter Søndergaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay handel
  • #1   29. jul 2013 Så kan du risikere at der kommer en unpaid item et eller andet, og så får du et "hak i kortet/kontoen" og sker det for mange gange, kan din konto blive lukket.

Det står i FAQ smiley

• #2   29. jul 2013 han shipper slet ikke til danmark så det derfor jeg ikke kan betale? hvad gør jeg nu?

hak i min ebay konto? smiley

• #3   29. jul 2013 Og nu har jeg lige valgt og ligge en besked til ham igen, nemlig ''And the reason why im cancelling the order is because I have misunderstod something. You arent shipping to my country at all, so if you please would cancel the trade?''

• #5   29. jul 2013 Hvorfor køber du dem hvis du ikke vil ha dem ?
    Kan forstå hvis du fandt ud af de ikke passede, og det ville sælger nok osse forstå.

• perunimog
    perunimog Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 4 Svar: 106
    #6   29. jul 2013 Det er da netop for at undgå nogen som dig (S
    passbietern),at der gives hak i kontoen!!

• #7   29. jul 2013 Hvis forhandleren holder på det.
    Så skal du betale gor varen, også selv om han ikke vil sende til dk,

Når man først har budt og fået det, ja så hænger man på det,

Man kan være heldig, at sælge, gå med på og annullere handlen,

Og

• #8   29. jul 2013 Først skriver du til sælgeren at du er interesseret i dem? og så bagefter skriver du igen til ham, at det lige pludselig er fordi han ikke sender til Danmark. Tror du virkelig sælgeren er så dum? For du får da et problem, hvis han så svare tilbage, Jamen han kan sagtens sende til Danmark. Hvilken dum undskyldning vil du så komme op med.

• #9   29. jul 2013 Hvis du vil prøve at aflyse handlen, så burde du nok starte med at skrive at du selvfølgelig betaler sælgers omkostninger.
    Så betale et eller andet kommer du nok ikke udenom.
    Og så er det mig en gåde hvorfor du ikke læser teksten i det du byder på, inden du byder.
    Fastholder sælger at du har købt dem, og du ikke betaler, så spærres din konto indtil i finder en løsning på det.

• #11   29. jul 2013 har ikke bud, det var ingen auktion, det var en fast pris, og har ikke skrevet til ham jeg var interesseret i dem skrev bare køb men så fandt jeg ud af han ikke sendte til danmark så det derfor jeg ikke vil købe længere smiley

Skrev til ham om han ikke ville anullere handlen smiley handlen var closed da jeg købte dem. Men har både skrevet til ham og til ebay.

• #12   29. jul 2013 Og inden under hans return policies står der ''ja'' så det betyder vel at hvis han vil gå med til at få retuneret varen vil han vel også anullere handlen, men eftersom at handled er closed før jeg købte er det vel ikke det store problem? smiley

men i så fald hvad er det værste der kan ske? han trækker mig for hvad delene koster og jeg får lukket min ebay konto? smiley

• #13   29. jul 2013 Peter S sorry skulle stå ikke interesseret i dem og så ændre du til at det er fordi han ikke sender til Danmark. Hvorfor trykker du så på køb. Når du ikke vil have det?

• #14   29. jul 2013 og retur ret er når du har betalt og modtaget din vare, at du så har 14 dage til at sende retur i. Så derfor skal vare jo stadig betales og modtages. Det har intet med at han er forpligtet til bare at annullere den pga retur ret.

• #15   29. jul 2013 nej men nu fik jeg en mail hvor der stod hvad det kostede for fragt og det var 18 EUR så nu har jeg betalt 31 EUR og venter min pakke smiley

Kommentér på:
Ebay handel

Annonce