{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemgang og indregulering af fjernvarmeanlæg - kolde rum og ustabil gulvvarme 2.000 kr.
  • Hænge 3 lamper op 700 kr.
  • Lukke Veluxvindue 6 meter oppe 1.000 kr.
  • Service af Wavin gulvarme 2.000 kr.
  • Vaskemaskine/ tørre vil ikke vaske 760 kr.
  • mit Geberit væghængt toilet løber. noget indmad udskiftes 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  u registreret bil uden papire
  • DGK
    DGK Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 61
    #1   30. jul 2013 så skal du have fat i skolen og høre om de har type attesten på den,hvis ikke:så skal du have fat i opel inportøren og få dem til at skaffe det dokument der skal til for at betale afift og få plader på,derefter modteger du så en reg.attest fra skat.men det vil jo betyde at der kommer til at stå på reg.attest at den er fra 2013 da den jo aldrig har været indreg

• Kingcab
    Kingcab Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   30. jul 2013 Okay kommer det til at koste det store? smiley

• Kingcab
    Kingcab Tilmeldt:
    jul 2013

#3   30. jul 2013 Og jeg ved faktisk ikke om der er stelnummer på eller er der? smiley

• #4   30. jul 2013 teknisk skole biler er som egel knepper og overskruet alle steder selvom de ik har været meget udenfor.. der hvor jeg tog grundforløb havde vi nogen fine opel ascona ber men de var kneppet alle steder hvor man skulle skrue henne

• Kingcab
    Kingcab Tilmeldt:
    jul 2013

#5   30. jul 2013 Okay så er 9000kr for dyrt? smiley

• #6   30. jul 2013 ja det vil jeg mene.. den er sikkert fin og se på men kneppet ellers jo

• #7   30. jul 2013 så sku man ta karrossen og skifte alt andet, for den er jo lækker fin uden rust, alt andet er total overskruet jo

• #8   30. jul 2013 Du har ikke lydt til at gå igang med en bil fra teknisk skole. Den er jo så ødelagt som noget kan være.
    Du kan i alt fald roligt starte med at skifte ledningsnet, og renovere motor/gear. Og sørge for alt i undervognen sidder fast.

Men rustmæssigt er den da sikkert fin.

• #9   30. jul 2013 jeg ved dem man har på teknisk i odense kan ikke komme på gader, og må for den sags skyld heller ikke

• Kurt O
    Kurt O Tilmeldt:
    jan 2012

Emner: 1 Svar: 15
    #10   30. jul 2013 Hvis den ikke har været plader på før bliver den betegnet som ny bil og skal overholde de der forureningskrav som gælder i dag og det kan den nok ikke.

Det kan være at jeg tager fejl men tjek lige .

• #12   30. jul 2013 Tommy : hvorfor?

• #14   30. jul 2013 Hvorfor råder du folk til at købe biler uden indsprøjtning og elektronisk tænding?

Jeg kan forstå det med abs og airbag... Men jeg følger dig ikke helt med det andet, så jeg blev lidt nysgerrig

• #15   30. jul 2013 hvorfor råder du ham til en bil med indsprøjtning osv??? Det er sku da ikke noget mere stabilt køretøj end en gammel kaburator vogn. Min kadett c fra 79 starter hver dag uanset vejr.

• #16   30. jul 2013 HVIS den kan registreres og HVIS ikke den bliver for dyr, burde du give den en HELT stor gennemgang af ALT! Du får selvfølgelig nok et rimeligt rustfri karosse, men alt teknikken kræver en nøje gennemgang. Så jeg ville nok ikke give over 5kg for den.
    Som alternativ, kan du bygge den op til noget Classic race eller rallye, hvor du ikke nødvendigvis behøver have den registreret....

Købte en gang nogle teknisk skole motorcykler til dele, da de var herre billige og de var satme også voldkneppede! Intet sad ordentligt sammen, gevind var smadret, ledningsnettet lappet på kryds og tværs og og og....... Men ok - i den sidste ende gav de da overskud trods alt!

Kommentér på:
u registreret bil uden papire

Annonce