{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Tuning {{forumTopicSubject}}

hey Audi A4 folk smiley
ville høre om nogen af jer herinde har nogen gode ideer til hvordan man får flere HK i sin b5 1.8 T. helst på den mest effektive måde smiley
skriver dette i denne gruppe, fordi jeg gerne vil have gode forslag og erfaringer ved A4 b5 fanatikere. fremfor en ekspert i Peugeot 106 tuning smiley
- på forhånd tak og rigtig glædelig jul smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning
  • #1   24. dec 2013 kunne eksempelvis være andre ting end bare chip og turbo, for de to ting har jeg overvejet i forvejen smiley

• #2   24. dec 2013 Hvor mange hk vil du hente? smiley

• #3   24. dec 2013 Det kommer mest an på hvor mange HK du ca. gerne ville ende op med?

Personligt havde jeg gode erfaringer med mine små 240HK

Det var en ny K04 lader og hva der dertil høre..

Det gode ved den opsætning var man ikk skulle hive toppen af, og have forstærkede indvendige motordele..

Så kom med et ca. ønsket effekt tal, så er det lidt nemmere at fortælle hva der skal til..

Vh.
    Nicklas

P.s. God jul.. smiley

• #4   24. dec 2013 +1 til K04 den opsætning er jeg nemlig selv ved at bygge på min. Men selvfølgelig skal der større lader, + forstærket indmad og osv i hvis du vil lave fx 350 smiley

• #5   24. dec 2013 har ikk et bestemt tal smiley men man kan altid bruge flere end man har smiley
    men mellem 250 og 300 kunne være svedigt smiley vil bare gerne have den er heftig i optræk med en skøn lyd! smiley

• #6   25. dec 2013 Du skal bestemme dig for hvor højt du vil op? Hvis du alligevel har planer om at ramme 250- 300 hk med tiden, så kan du lige så godt købe delene som kan levere 300 hk. Men husk det koster knapper at tune sin bil ordentligt.

• #7   26. dec 2013 ja men hvad er det der giver bedst ? smiley altså har fået forslået større turbo, front intercooler, chip, dreje kilo af svinghjulet, skarpere knaster og den slags smiley men hvad giver bedst på sådan en bil som min ? smiley

• #8   26. dec 2013 K04 turbo
    320ml dyser
    Turboback 3" udst.
    Chip og indkøring

Det gav ca. 240HK og jeg kørte med 1 bar

Det nok det billigste.. Kan du lave tingene selv, koster det ca. 20.000kr.

Vil du have mere effekt så skal du nok over i noget garret turbo, og der lidt flere dele der skal skiftes før det passer.. smiley

• #9   26. dec 2013 Mange af tingene hænger sammen, større turbo så skal den også havde en ny chip og så kan du med fordel også smide større intercooler på. Dreje af svinghjulet blev jegcselv træt af hvis du f.eks. kører i kø mister den hurtigere omdrejninger.

Men kort og godt skal du havde mere end 220hk så skal der en større turbo på f.eks garrett gt2860.

• #10   27. dec 2013 mange tak for svarene gutter! smiley

Kommentér på:
Tuning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce