{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning
  • Ivan H
    Ivan H Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Svar: 66
    #1   30. mar 2019 Det er muligvis lettere at finde noget til din Citroën hvis du i stedet for søger på peugeot med den samme motor.

  • #2   30. mar 2019 Din bil er 17 år gammel, hvad med at bruge pengene mere fornuftigt.

  • #3   30. mar 2019 En 2.2 motor er en go start.

  • #4   31. mar 2019 Ikke for at være en nar, men er et sæt knaster ikke dyrere end resten af bilen?
    Du skal som tommelfinger regle huske, at effekt forøgelse på en N/A bil koster i omegnen af 1000kr/pr. HK. Og du skal over 10% forøgelse før det kan mærkes, tænker lidt at det måske ikke er det værd.
    Det bedste du kan gøre for små penge, er at flå alt unødig vægt ud af den smiley


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.867
    #5   31. mar 2019 Så du vil bruge 80-100 tusind på en bil der maks er 12000kr værd? Tørrer du også røv i 1000kr sedler? Skrot den lortespand og brug 100 tusind på en bil med turbo fra starten, det sparer dig utroligt mange penge.

  • #6   31. mar 2019 Gør det, alle finansmændene herinde vil aldrig råde dig til andet end en ny bil med turbo, hvis du har lyst til at sætte knaster osv i din Citroën, er det kun fedt. så er alt ikke så pisse ens. bare se hvor mange VW 1.8T der køre rundt fordi det er billigt at tune på... gaaaaab.

  • #7   31. mar 2019 jeg syntes nemlig det er kedeligt med kun tryk jeg vil gøre det på gammeldag's facon. nu havde jeg ikke tænkt mig at købe delene nye. men kan slet ikke finde noget teknisk info på nogle tun dele. så ville jeg kigge på dele på nettet. jeg overvejer at anskaffe mig et topstykke fra en 306 gti og få det portet. knast og manifolde skulle også give en del derfra.
    nu er jeg kun hobby mekaniker, og vil lave det på en "skrotbil" så den kan smides ud til højre hvis det går galt. jeg syntes det er interesant at rode med. hvis det nu lykkes, så har jeg en længere sigtet plan med en anden bil smiley


  • #8   31. mar 2019 #7 Der kan vel hentes lidt på det du selv forslår, Men som andre skriver så bliver det hurtig dyrt at tune en NA motor også derfor der anbefales en turbo motor som jo er langt letter at gøre noget ved for små penge, tror du for svært ved at finde "tunings dele" til den bil der vil give er mærkbart effekt forøgelse.
    Tænker du ville nå længere med fks. ford hvor der findes en del firmaer i England som roder med det også NA motor.


  • #9   1. apr 2019 hvad menes med NA motor

  • #10   1. apr 2019 naturally aspirated, dvs. En suge motor, ingen turbo eller kompressor smiley

Kommentér på:
tuning

Annonce