{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.526 visninger | Oprettet:

Problemer med kølervæske.. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg var lige ud og køre idag for skulle have noget at æde.. Jeg slukkede bilen og kom ud, og kunne se at der kom røg ud af motoren.. jeg skyndte mig at åbne kølerhjelmen, og kunne se at der kom damp fra kølervæskeholderen (eller hvad det nu hedder) . .
jeg åbnede så låget stille og roligt da det var skide varmt.. og og jo mere jeg åbnede jo mere gik kølervæsken ned.. Til sidst da jeg havde åbnet hele låget var der ikek mere kølervæske i .. Jeg har så ikke så meget styr på det, så jeg gik ind til Shell og købte noget kølervæske og puttede lidt i og startede igen .. Slukkede bilen, kom ud og tog låget af igen, og vupti kølervæsken var væk igen ..
Hvad er der galt ?.. Det er vel ikke meningen at den skal gøre sådan ???

Er det toppakningen eller termostaten ? .. For bilen har for tiden virkelig svært ved at blive varmet om morgenen synes jeg .. og synes også der kommer meget røg ud af udstødningen for tiden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med kølervæske.. Hjælp
  • #1   9. nov 2008 ??? Radiatoren er måske utæt...!

• #2   9. nov 2008 hehe hvilken farve røg er det ?? hvidt ?? / sort ??

og røger den meget ??

og du kan ik bare hælle kølervæske i sådan, det skal udluftes ?? og derefter se hvor den væske forsvinder ?? om det er indre eller ydre utættheder på bilen ??

men hvis den ryger meget og alt det pis, kan det nemt være toppakning som er utæt.. men det kan også være andre ting..

• #3   9. nov 2008 men du kan starte måske med at tjekke din termostat.. det måske det nemmeste og billigste til at starte med ??

noget vand og op i en gryde, og så skal den åbne nok ved det 92 grader ... eller noget i den stil, forskelligt fra bil til bil..

men tror ik at det er termostat hvis den ryger meget, men det billigst og nemt at tjekke ??

ellers er der en lille måler og med noget væske i, som men kan tjekke toppakning med.. og det er en lille beholder og men fylder noget væske i den, og når bilen er kørt lidt varm så tag men den beholder og med den væske og så sætter men den ind til bilen eks. beholder og suger det dampe i og hvis den væske som er i den beholder normalt lilla farve og hvis den skifter farve til gul(piss agtig) så kan du godt skifte din toppakning eller revne i topstykke smiley eller noget lign.

• #4   9. nov 2008 Tak for hjælpen min ven .. skal nok tjekke op på det

• #5   10. nov 2008 så lidt smiley

Kommentér på:
Problemer med kølervæske.. Hjælp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce