{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  + og - til den audi
  • #1   28. maj 2009 en af de store -èr er at den har tiptronic, det er ikke verdens bedste gearkasse, de holder ikke for godt, og koster temlig meget at få rep..
    men ellers er det en fed vogn

• #2   28. maj 2009 okay så en med manuel gear vil være bedre ? og hvad med 4x4 i dem er det noget der virker eller går det til ?

• #3   29. maj 2009 den der 2,5 v6 tdi, den skulle ikke kunne holde, har jeg hørt, vidst topstykkerne der revner.

• #4   29. maj 2009 2,5 V6 fra 2002 og bagud (ældre) æder knasterne. Er det ikke det du har hørt Mads? Men 163 hk og 180 motorerne er nyere og der har de ændret knaster og taget højde for det...

Jeg ville også gå udenom DSG gear. Når de runder 150.000 bliver de sårbare - og det koster gerne 40.000 når de begynder at kigge der! smiley

Endelig kan jeg skaffe dig motorkendingsbogstaverne på de v6 TDI motorer der æder knasterne - så du ikke brænder fingrene der.

Du kan evt skrive PM til mig. Har selv en skøn 163 hk passat der kører som en drøm og trækker som bare... smiley

• #5   29. maj 2009 jo det er da nok det jeg har hørt så, det var ihvertfald noget med at der var nogen af dem der ikke var så stærke i motoren, men det ved du helt skkert mere om end mig.

• #7   29. maj 2009 tak for alle svarne det er en stor hjælp så hved jeg lidt om dem inde jeg moske køber en

Kommentér på:
+ og - til den audi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce